اخبار داغ

امضای تفاهم نامه همکاری بین اموزش و پرورش استان کردستان و دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان

امضای تفاهم نامه همکاری بین اموزش و پرورش استان کردستان و دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان
صبح امروز با حضور رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش استان و سید کامران فتح اللهی رییس دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان تفاهم نامه همکاری امضا و مبادله شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش،صبح امروز با حضور رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش استان و سید کامران فتح اللهی رییس دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان تفاهم نامه همکاری امضا و مبادله شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

 

,

قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این نشست با بیان اینکه بر اساس این تفاهم نامه دو دستگاه به مدت 4 سال با هم همکاری خواهند کرد ، هدف از انعقاد این تفاهم نامه را بهره گیری از ظرفیت و توانایی دانشگاه مذاهب اسلامی در بعد آموزشی و در سه سطح فرهنگیان ، دانش آموزان و اولیای آنان ذکر کرد .

,

 

,

وی با تاکید بر ضرورت همکاری آموزش و پرورش با دستگاه های فرهنگی به ویژه دانشگاه مذاهب اسلامی اظهار داشت : در اجرای این تفاهم نامه آموزش و پرورش استان با بستر سازی مناسب ، نسبت به تمهید مقدمات و برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی ویژه فرهنگیان ، دانش آموزان و اولیای آنان اقدام خواهد کرد .

,

 

,

قربانی به موضوعات دوره های پیش بینی شده نیز اشاره کرد و اظهار داشت : تقریب مذاهب ، آشنایی با نحله های انحرافی ، تربیت دینی دانش آموزان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله موضوعاتی است که با همکاری دانشگاه مذاهب اسلامی و با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری برگزار خواهد شد .

,

 

,

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در ادامه تصریح کرد : اگر می خواهیم دوره های توانمند سازی پیش بینی شده برای مخاطبین در مواجه با آسیب های اجتماعی اثر گذار باشد باید به گروه های سه گانه فرهنگیان ، دانش آموزان و اولیای آنان توجه شود .

,

 

,

سید کامران فتح اللهی رییس دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان نیز در این نشست با اعلام آمادگی برای همکاری دو جانبه با آموزش و پرورش از ارائه نشریات علمی ، پژوهشی ، ترویجی و سایر محصولات فرهنگی در اجرای تفاهم نامه خبر داد .

,

 

,

گفتنی است در راستای تفاهم نامه همکاری تا کنون دو دوره آموزشی ویژه مدیران و معاونین مدارس با شرکت بیش از 340 نفر از مخاطبین در استان برگزار شده است و این همکاری در طول سال تحصیلی 97-96 ادامه خواهد داشت .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه