اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد:

افزایش 115 درصدی کشف قتل‌ها در قزوین

افزایش 115 درصدی کشف قتل‌ها در قزوین
فرمانده انتظامی استان گفت: با اجرای احکام قضائی توسط ضابطان قضائی در نیروی انتظامی 87 درصد از سرقت‌های به وقوع پیوسته منجر به کشف شده و کشف قتل‌ها نیز به میزان 115 درصد بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ سردار مهدی محمودی، فرمانده انتظامی استان قزوین ظهر امروز(پنج شنبه) در نشست قضائی که به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین در 6 ماهه ابتدای سال جزو 3 استان امن کشور قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی هدف از نشست قضائی و همچنین برگزاری هفته ناجا را پاسداشت امنیت و تکریم عوامل ایجاد امنیت دانست و اضافه کرد: با وجود امنیت است که فعالیت در عرصه‌های مختلف میسر می‌شود و این مستلزم حضور همه دستگاه‌ها و سازمان ها در میدان ایجاد امنیت است.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: امنیت محصول حرکت جمعی است لیکن دستگاه قضائی و نیروی انتظامی بیشترین فعالیت و نقش را در زمینه ایجاد امنیت ایفا می‌کنند؛ در صورتیکه این امر به عنوان یک مطالبه اجتماعی از همه دستگاه‌ها به عنوان وظیفه ای شرعی و قانونی بر دوش همه آحاد مردم و مسئولان مطرح است.

سردار محمودی علت تکرار و بیان متعدد موضوع امنیت و پاسداشت آن را اهمیت و لزوم شکرگذاری موضوع امنیت دانست و با تقدیر از تعامل و همراهی مناسب دستگاه قضائی استان با نیروی انتظامی بیان کرد: امنیت موجود حاصل تعامل دستگاه قضائی با پلیس است.

وی تصریح کرد: با اجرای احکام قضائی توسط ضابطان قضائی در نیروی انتظامی 87 درصد از سرقت‌های به وقوع پیوسته منجر به کشف شده و کشف قتل‌ها نیز به میزان 115 درصد بوده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به لزوم آگاهسازی مردم نسبت به ماموریت های پلیس و وظایف خود در حوزه حفظ امنیت و خدمات پلیس به شهروندان، یادآور شد: 17 هزار و 251 مورد احکام قضائی در استان اجرا شده 146 هزار و 102 مورد ابلاغ اوراق قضائی صورت گرفته و 21 هزار و 148 مورد نیز اجرای دستورات قضائی در سطح استان صورت گرفته است.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: پاکسازی محلات آلوده و نقاط جرم خیز 550 نفر متخلف و مجرم و انهدام 18 باند در حوزه‌های مختلف امنیت اجتماعی شاهد بودیم که منجر به دستگیری 193نفر در این ارتباط شده که همه این ها اقداماتی هستند که با حمایت قضائی صورت گرفته است.

سردار محمودی دستگیری 144 مورد طرح جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر و کنترل محورهای مواصلاتی در استان را از دیگر اقدامات پلیس برشمرد و بیان کرد: این اقدامات منجر به افزایش 114 درصدی کشف مواد مخدر در استان شده است.

گفتنی است؛ در پایان این نشست حجت الاسلام "صادقی نیارکی" دادستان استان به نمایندگی از دستگاه قضائی استان با اهداء لوحی از سردار محمودی فرمانده انتظامی استان و مسئولان برتر انتظامی استان تقدیر کرد.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه