اخبار داغ

دو معاون بانک مرکزی عازم آمریکا شدند

دو معاون بانک مرکزی عازم آمریکا شدند
معاونان اقتصادی و بین‌الملل بانک مرکزی، به منظور شرکت در اجلاس سالانه صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی که در ایالات متحده آمریکا برگزار می‌شود، عازم واشنگتن شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اجلاس سالانه صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی در این اجلاس که روزهای ۲۱ تا ۲۳ مهرماه برگزار می‌شود، نمایندگان نهادهای پولی و مالی کشورهای گوناگون حضور خواهند داشت و فرصتی برای تبادل دیدگاه‌ها و جلسات دوجانبه با مقامات سایر کشورها به شمار می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در اجلاس سالانه صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی، علاوه بر مقامات بانک‌های مرکزی و وزرای دارایی کشورها، فعالان اقتصادی از بانک‌ها و موسسات مالی نیز گرد هم می‌ آیند تا با مقامات تجاری و بانکی کشورها گفت‌وگو و تبادل نظر کنند.

,

در این اجلاس نمایندگان بانک مرکزی ایران نیز با مقامات اقتصادی صندوق بین‌المللی پول و مدیران ارشد بانک‌های مرکزی و تجاری برخی کشورها به طور جداگانه دیدار می‌کنند.

,

باتوجه به شرایط پسابرجام، در حاشیه این اجلاس، نمایندگان ایران‌ در خصوص راهکارهای گسترش روابط بانکی و رفع موانع موجود با مقامات اقتصادی سایر کشورها رایزنی خواهند کرد.

,

از دیگر برنامه‌های معاونان بانک مرکزی، شرکت در جلسه روسا و وزرای کشورهای گروه ۲۴ است که نمایندگان کشورها در این جلسه، همه ساله مواضع خود را در امور پولی و مالی بین‌المللی هماهنگ می‌کنند.

,

کشورهای گروه ۲۴ شامل ایران، پاکستان، فیلیپین، سریلانکا، سوریه، لبنان از آسیا و کشورهای برزیل، آرژانتین، مکزیک، ونزوئلا، کلمبیا، پرو، گواتمالا، ترینیداد و توباگو از آمریکای لاتین و آفریقای جنوبی، مصر، الجزایر، نیجریه، کنگو، ساحل عاج و غنا از منطقه آفریقا می‌شود که کشورهای چین، عربستان و مراکش به‌عنوان ناظر در این اجلاس حضور دارند

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه