اخبار داغ

در جلسه شورای فرهنگ عمومی ابرکوه مطرح شد

بدترین سلیقه سیاسی؛ حمایت نمایندگان از فتنه و سران فتنه است/ بی توجهی 20 ساله به مسئله پلیس راه یزد- شیراز

بدترین سلیقه سیاسی؛ حمایت نمایندگان از فتنه و سران فتنه است/ بی توجهی 20 ساله به مسئله پلیس راه یزد- شیراز
امام جمعه ابرکوه گفت: انتظار همه ملت از نمایندگان این است که وظایف خود را بخوبی انجام داده و در حوزه هایی که خارج از خطوط قرمز نظام است وارد نشود و این بدترین سلیقه سیاسی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرو ابرکوه، صبح امروز جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور صباغیان عضو کمیسیون شوراهای مجلس و نماینده مردم ابرکوه در مجلس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرو ابرکوه،,

, ,

همسویی نمایندگان با فتنه گران، به معنای تقابل با نظام است
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه اظهار کرد: نمایندگان مجلس عصاره ملت هستند و باید مواضعشون مواضع ملت که همان جبهه گیری های رهبر انقلاب است باشد.

, همسویی نمایندگان با فتنه گران، به معنای تقابل با نظام است, همسویی نمایندگان با فتنه گران، به معنای تقابل با نظام است,
,

وی بیان کرد: انتظار همه ملت از نمایندگان این است که وظایف خود را بخوبی انجام داده و در حوزه هایی که خارج از خطوط قرمز نظام است وارد نشود و بدترین سلیقه سیاسی این است که موضعی در جهت حمایت از فتنه و یا کسانی که موقعیت کلیدی در پیدایش حادثه فتنه را داشتند صورت گیرد.

,

حسینی همسویی با جریان فتنه را همسویی با پیاده نظام های آمریکا در جنگ نرم و با بدخواهان نظام عنوان کرد و افزود: اگر موضعی در این موارد صورت گیرد تقابل با مواضع مقام معظم رهبری است و هر نماینده ای که بخواهد موضع تقابلی با نظام، ولی امر مسلمین و نیروهای انقلابی داشته باشد سرانجامی ناموفق برای خود رقم می زند.

,

, ,

بالاترین اولویت ها مربوط به کمبودهای بیمارستان خاتم الانبیاء است
سید حسام هدایتی مسئول دفتر نماینده مردم ابرکوه در مجلس در ادامه این جلسه گفت: کارگروهی با هدف توسعه شهرستان ابرکوه با حضور نماینده و تعدادی از مسئولان ابرکوه و مهردشت تشکیل شد اما متاسفانه در ابرکوه به دلایلی خروجی مناسبی نداشته است.

, بالاترین اولویت ها مربوط به کمبودهای بیمارستان خاتم الانبیاء است, بالاترین اولویت ها مربوط به کمبودهای بیمارستان خاتم الانبیاء است,
,

هدایتی ادامه داد: در نامه ای از مسئولان ادارات درخواست شد، اولویت هایی کاری را با محوریت توسعه شهرستان ارسال کنند که 97 مورد جمع بندی و کارشناسی و به نماینده مجلس ارائه شده است.

,

وی بالاترین اولویت ها را متعلق به کمبودهای بیمارستان خاتم الانبیاء(ص)و مورد بعد را مربوط به مسئله آب ابرکوه عنوان کرد.

,

, ,

میزان تردد جاده های یزد- ابرکوه به شیراز و بافق- بهاباد را مقایسه کنید!
رضا ربانی عضو سابق شورای شهر ابرکوه در سخنانی بر لزوم تقسیم عدالت در سطح استان تاکید کرد و گفت: بی عدالتی در جذب نیرو درحوزه میراث و نیروی انتظامی و همچنین در توزیع اعتبارات نسبت به سطح استان یزد و شهرستان های دیگر در حوزه های کشاورزی، دامپروری بسیار مهم است که باید به آن توجه ویژه داشت.

, میزان تردد جاده های یزد- ابرکوه به شیراز و بافق- بهاباد را مقایسه کنید!, میزان تردد جاده های یزد- ابرکوه به شیراز و بافق- بهاباد را مقایسه کنید!,
,

وی با بیان اینکه 20 سال است بحث پلیس راه در سطح شهرستان مطرح است و نامه نگاری هایی در این زمینه صورت گرفته اما اقدامی صورت نگرفته است گفت: جناب صباغیان، آیا جاده بافق بهاباد تردد بیشتری دارد یا جاده یزد به شیراز؟

,

ربانی تأکید کرد: با توجه به گفته مسئولان مربوطه، برای جاده بافق بهاباد پلیس راه تصویب و بودجه خوبی هم تعلق گرفته است اما جاده یزد- ابرکوه به شیراز که در مرکز ایران واقع شده و شلوغ تر است یک پلیس راه ندارد و در مرحله پایینی نگه داشته شده است.

,

, ,

همه مشکلات کشور معطوف به مجلس است
صباغیان نماینده مردم ابرکوه در مجلس، در این جلسه ضمن بیان اینکه گستردگی حوزه انتخابیه باعث شده که به همه شهرستان ها رسیدگی نشود گفت: در ابرکوه زلزله سیاسی رخ داده و به همین دلیل علی رغم برگزاری جلسات نتیجه دلخواه بدست نیامده است.

, همه مشکلات کشور معطوف به مجلس است, همه مشکلات کشور معطوف به مجلس است,
,

نماینده مردم ابرکوه در مجلس بیان کرد: وضعیت اقتصادی کشور بسیار نامطلوب است و این مسائل در شان کشور اسلامی نیست و همه این مشکلات معطوف به مجلس است.

,

وی افزود: آمار دروغ در کشور ما بسیار فراوان است، خطوط قرمز ما دروغ های برخی از مسئولان است که باید با آن برخورد شود متاسفانه برخی نمایندگان در مجلس به دنبال کاسبی هستند، مجلس باید دولت را به مسیر صحیح ببرد.

,

موضوع احداث مرکز خون‌گیری و پایگاه انتقال خون، عدم وجود متخصصان پزشکی در بیمارستان شهر، راه آهن از دیگر مسائلی بود که اعضاء شورای عمومی فرهنگ ابرکوه به نماینده مجلس انتقال دادند.

,

انتهای پیام/ ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه