اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه قدس:

اقتدار جمهوری اسلامی به دشمنان ثابت شده است / تهدید های علیه نظام را به فرصت تبدیل می کنیم

اقتدار جمهوری اسلامی به دشمنان ثابت شده است / تهدید های علیه نظام را به فرصت تبدیل می کنیم
جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: ما جنگ طلب نبوده و از آن استقبال نخواهیم کرد اما در صورت تهدید و یا تعرض دشمنان، محکم در برابر آن خواهیم ایستاد و از حریم کشور دفاع خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک سردار اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده سپاه قدس در دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم روح الله قربانی در زینبیه دامغان گفت: ما جنگ طلب نبوده و از آن استقبال نخواهیم کرد اما در صورت تهدید و یا تعرض دشمنان، محکم در برابر آن خواهیم ایستاد و از حریم کشور دفاع خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جانشین فرمانده سپاه قدس ضمن اشاره به مفاهیم ارزشمند شهادت بیان کرد: دشمنان اسلام درک درستی از شهادت و مفاهیم آن ندارند و به خیال خام خود الگوی تکفیری را درست کرده تا جلوی جریان رو به رشد انقلاب اسلامی را بگیرد و این یک معادله پیچیده ای است که آنها هنوز به درک صحیح آن نرسیده اند.

,

وی ادامه داد: کار مؤثر شهدای مدافع حرم بخاطر بصیرت بالای این عزیزان و حضور به موقع در برابر تجاوز متجاوزان بی بدلیل است و در حقیقت دفاع آنان دفاع از اسلام و ولایت می باشد چراکه حرم خانم حضرت زینب (س) نماد این مکتب می باشد.

,

شهدای مدافع حرم توطئه ها و هجمه ها ی دشمنان را خنثی کردند

, شهدای مدافع حرم توطئه ها و هجمه ها ی دشمنان را خنثی کردند,

سردار قاآنی اظهار کرد: اگر نبود حضور با اخلاص همراه با رشادت و فداکاری مدافعان حرم  خنثی کردن توطئه دشمن کار آسانی نبود که در حقیقت ایستادگی آنان باعث خنثی شدن تفکرات مستکبرین و برنامه ریزان غربی شد.

,

جانشین فرمانده سپاه قدس عنوان کرد: مشاهده تشیع شهدا در کشور برای دشمنان پیام آور است که هر چه دشمن خبیثانه تر رفتار کند مردم این کشور مقتدرانه تر حضور خواهند داشت و نمونه آن را در سرتاسر این مملکت می توان مشاهده کرد و شهدا برای ما سرمایه می باشند سرمایه هایی که هیچگاه از دست نخواهند رفت .

,

وی اضافه کرد: دشمنان باید بدانند این رزمندگان در مکتب اسلام و قرآن تعلیم دیده اند و با اقتدا به امام حسین (ع) در صورت کوچکترین تعرض درسی به آنان خواهند داد که تصورش برایشان دشوار خواهد بود.

,

مدیون بودن به شهدا شعار نیست

, مدیون بودن به شهدا شعار نیست,

سردار قاآنی افزود: ما مدیون شهدا هستیم و این شعار نیست زیرا امنیت بوجود آمده تنها و تنها با از خود گذشتگی این عزیزان بدست آمده و کسی نمی تواند آن را بنام خود صادر کند البته این را باید گفت و تمام دنیا به آن اذعان دارند مدیریت و رهبری این نظام در دستان با کفایت رهبری، باعث برهم خوردن نقشه های دشمنان شده است.

,

ایران هدف تمام جنگ های نیابتی است

, ایران هدف تمام جنگ های نیابتی است,

جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه  بر کسی پوشیده نیست فرماندهی تمام این جنگهای نیابتی شکست خورده آمریکا بوده است، گفت: آمریکا با کسانی مانند القاعده که بیش از ده سال او را دشمن می خواند و درست کردن تکفیری ها با هزینه ای بالغ بر شش میلیارد برای تعرض به ایران نقشه ها کشیدند و جنگهای نیابتی راه انداختند که با پاسخ قاطع مواجه شدند.

,

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: با داشتن رهبری مقتدر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اسلامی تاکنون از پس تمام توطئه ها برآمده است و صحبت های سخیف آنان هیچ تاثیری بر عظم و اراده مردم و رزمندگان نداشته است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام /

, انتهای پیام /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه