اخبار داغ

ائمه جمعه استان کرمان تأکید کردند؛

برخی نمایندگان حامی فتنه گران شدند / امروز ایستادگی در مقابل دشمن بر اقتدار ما می ‌افزاید

برخی نمایندگان حامی فتنه گران شدند / امروز ایستادگی در مقابل دشمن بر اقتدار ما می ‌افزاید
ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان , شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ,

امام جمعه موقت کرمان:بازی های آمریکا به منظور ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است/درخواست مردم از دستگاه قضا برای مبارزه مقتدرانه با مفاسد اقتصادی

, امام جمعه موقت کرمان:بازی های آمریکا به منظور ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است/درخواست مردم از دستگاه قضا برای مبارزه مقتدرانه با مفاسد اقتصادی , امام جمعه موقت کرمان:بازی های آمریکا به منظور ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است/درخواست مردم از دستگاه قضا برای مبارزه مقتدرانه با مفاسد اقتصادی,

 

,

حجت الاسلام و المسلمین مهدی عربپور امام جمعه موقت کرمان در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه آمریکا در طول سالهای پس از انقلاب اسلامی برای مقابله با انقلاب توطئه های مختلفی را اجرا کرده است؛ اظهار کرد:مواضع رئیس جمهوری آمریکا و هیات حاکمه در مساله برجام و  این بازی های آمریکا برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.
وی تصریح کرد: در بهانه های دشمنان این کشور در مسائل مختلف، بنای کار بر حل این موضوعات نیست بلکه آنها به دنبال ضربه زدن به این کشور و انقلاب هستند.
امام حمعه موقت کرمان ادامه داد: آن زمان که مساله هسته ای ایران مطرح شد، ایران تاکید کرد که ما به دنبال سلاح هسته ای نیستیم و انرژی هسته ای ما صلح آمیز است اما آنها همچنان بر طبل خود می کوبیدند که در نهایت ایران در مذاکرات جهانی شرکت کرد و قرارداد برجام بین 6 کشور منعقد شد.
وی اظهار کرد: ایران تعهدات خود درباره برجام راانجام داد اما آمریکا در این زمینه به این تعهد پایبندی لازم را نداشتند و تحریم های جدیدی را اعمال کردند.
حجت الاسلام عربپور گفت: امروز که تمام نقشه های آنها در منطقه نقش بر آب شده،بیشتر عصبانی هستند و آنها داعش را به عنوان یک گروه تروریستی ایجاد کردند و از طرف دیگر برای عوامفریبی اتحاد علیه تروریست را ایجاد کردند که در هیچکدام از این موارد به نتایج مورد نظر خود نرسیدند.
وی افزود: آمریکا فکر می کرد اگر در برجام چیزی بنویسند، می توانند ایران را از انقلاب و مردم را از انقلابی گری بازدارند که این انجام نشد و از این رو بهانه های جدیدی را در پیش گرفته اند.
وی اظهار کرد: آنها درخواست بازدید از مراکز حساس کشور را دارند و این در حالی است که هیچ کشوری اجازه این کار را به کسی نمی دهد.
عربپور گفت: فضولی های آمریکایی ها برای بازدید از مراکز نظامی، جایی ندارد.
وی یادآور شد: دشمنان این نظام، هر سناریویی را که اجرا کنند مسئولان، مردم و جوانان ما با شجاعت تمام در برابر این هجمه ها همانند دوران دفاع مقدس ایستادگی می کنند.
امام جمعه موقت کرمان تاکید کرد: دشمنان هر سناریویی که اجرا کنند آبروی خود را می برند و اگر بخواهند از برجام خارج شوند، ایران نیز پاسخ مناسب را خواهد داد.
وی بیان کرد: دشمنان می خواهند سپاه را در لیست گروه تروریست ها قرار دهند که این موضوع غلطی بالاتر از غلط های قبلی است و مگر می شود سپاهی که همیشه همراه مردم بوده و امام فرموده اند اگر سپاه نبود کشور نبود، را در این لیست قرار داد.
وی ادامه داد: اگر دشمنان این اقدام غلط را انجام دهند، جمهوری اسلامی و مردم برخورد های مناسب و قاطعی را انجام خواهند داد.
امام جمعه موقت کرمان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز ریاست جمهوری از ابتدا تاکید داشتند که به این ها نمی توان اعتماد کرد.
وی افزود: برخی نیز در داخل کشور در کنار توطئه های دشمنان به صورت دانسته و ندانسته با حرف ها و عملکردهای خود در مسیر دشمن می روند و امروز هر اقدامی از سوی هر فردی که اعتماد مردم را سلب و مردم را به نظام بدبین کند همسویی با دشمن است.
امام جمعه موقت کرمان ادامه داد: دست اندازی به بیت المال به هر شکلی که مردم فکر کنند مسئولان دستشان پاک نیست نیز موجب بی اعتمادی مردم به نظام می شود.
وی تاکید کرد: مردم از دستگاه قضایی می خواهند که به شکلی مقتدرانه با مفاسد اقتصادی، گروه های مفسده جوی اخلاقی و کسانی که به اخلاق در جامعه ضربه می زند برخورد مقتدرانه ای داشته باشند.
عربپور افزود: مسئولان باید کاری کنند که مردم اعتماد کرده و بدانند هر کس از هر جناح که باشد نمی تواند دست اندازی به بیت المال کند.
وی ادامه داد: رسانه ها نباید فضا سازی کنند که نهادهای مربوطه نتوانند کار خود را به خوبی انجام دهند، و رسانه ها و همه باید کمک کنند تا با خلاف، برخورد شود.
وی عنوان کرد: اگر فردی وابسته به یک مسئول نیز خطایی کرد نیز خود آن مسئول باید بیاید و کمک کند که برخورد قانونی لازم با افراد خاطی انجام شود و این امر در سیره امام علی (ع) به خوبی قابل مشاهده است.
امام جمعه موقت کرمان در ادامه به نامگذاری 22 مهرماه به عنوان روز استاندارد اشاره و بیان کرد: استحکام هر عمل، مورد تاکید دین ماست و اداره استاندارد وظیفه دارد کالا و خدمات را تائید کند که کیفیت بالای لازم را داشته باشند.
وی گفت: اگر کالای بی کیفیت ساخته شده و یا خدمات بی کیفیتی به جامعه ارائه شود، به معنای آن است استاندارد کار خود را به خوبی انجام نداده است.
حجت الاسلام عربپور گفت: تاکیدبه استفاده از کالای داخلی نیاز به ان دارد که اداره استاندارد وظیفه خود را به خوبی انجام داده و کیفیت کالاهای تولیدی در حد مطلوب و مناسب باشد.
وی به سالروز به آتش کشیده شدن مسجد جامع کرمان نیز اشاره و بیان کرد: در این روز تعدادی از عناصر خود فروخته مسجد کرمان و کتاب های قرآن را به آتش کشیدند و مردم را نیز مورد ضرب و شتم قرار دادند.
وی به روز تربیت بدنی و ورزش نیز اشاره کرد و ادامه داد: باید ورزش در بین خانواده ها و اقشار مختلف به نوعی فرهنگسازی شود که افراد یک خانواده از کوچک تا بزرگ به این امر توجه لازم را داشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در آموزه های دینی اسلام، همسایگان حقوقی را بر گردن یکدیگر دارند که این موضوع در گذشته بیشتر از اکنون مورد توجه بوده است و این مهم در حال حاضر بسیار کمرنگ شده است.
وی با اشاره به تاکید پیامبر اسلام بر رعایت حقوق همسایگان، خاطرنشان کرد: عاطفه لازمی که در بین همسایگان باید وجود داشته باشد، با هم در تعامل باشند و زندگی اجتماعی مفید و سودمندی داشته باشند، کمرنگ شده است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

امام جمعه رودبار جنوب:سپاه امروز به‌عنوان قلب تپنده انقلاب اسلامی است/جریان انحرافی را حتی در لیست حیوانات هم قرار ندهید/ حامیان فتنه بدانند گذشت زمان چیزی از جرم آنها نخواهد کاست

, امام جمعه رودبار جنوب:سپاه امروز به‌عنوان قلب تپنده انقلاب اسلامی است/جریان انحرافی را حتی در لیست حیوانات هم قرار ندهید/ حامیان فتنه بدانند گذشت زمان چیزی از جرم آنها نخواهد کاست, امام جمعه رودبار جنوب:سپاه امروز به‌عنوان قلب تپنده انقلاب اسلامی است/جریان انحرافی را حتی در لیست حیوانات هم قرار ندهید/ حامیان فتنه بدانند گذشت زمان چیزی از جرم آنها نخواهد کاست,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین عباس گروهی امام جمعه رودبارجنوب ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان به خصوصیات بر جسته حضرت زینب (س)اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت زینب (س)انسانی خردمند، عاقل و دشمن شناس بود.

,

وی ادامه داد: جریان کربلا و‌شام بیان کننده این است که حضرت زینب (س)خوب دشمن را شناخت و در مقابل  آن ایستاد.

,

امام جمعه رودبارجنوب با بیان اینکه دشمن شناسی را ما باید از حضرت زینب(س)یاد بگیریم،گفت: نوع خطبه خوانی حضرت در کوفه و شام فرق دارد، خطبه ایشان در کوفه خطبه بیدار کننده است.

,

گروهی با اشاره به روایات قرآنی در رابطه با افراد انحرافی تصریح کرد: جریان انحرافی را حتی در لیست حیوانات هم قرار ندهید چرا که جریان انحرافی رسوا هستند و اگر گاهی قرآن به بعضی مهلت مبدهد از خوبی نیست بلکه میخواهد آنها خودشان را بروز دهند.

,

حامیان فتنه بدانند گذشت زمان چیزی از جرم آنها نخواهد کاست

, حامیان فتنه بدانند گذشت زمان چیزی از جرم آنها نخواهد کاست,

نماینده ولی فقیه در شهرستان رودبارجنوب با اشاره به خطبه نود و سه نهج البلاغه بیان داشت: امیرالمومنین (ع)دشمن شناس بود وفرمودند: من بودم چشم فتنه را بیرون آوردم و ما هم امروز افتخار میکنیم که رهبری فهیم و دشمن شناس داریم ودر فتنه ۸۸ چشم فتنه گران را بیرون آورد.

,

وی افزود: کسانی که در سال 88به نظام خیانت کردند و انقلاب را تا لبه پرتگاه بردند ‌مورد تنفر ملت هستند را نباید حمایت کرد.

,

امام جمعه رودبارجنوب گفت: حامیان فتنه بدانند گذشت زمان چیزی از جرم آنها نخواهد کاست و پرونده فتنه گران سیاه است  پس غافلین به خود بیایند.

,

گروهی با ابیان اینکه چرا در نماز جمعه این همه تاکید به تقوی می شود،عنوان کرد: اگر انسان از خدا فاصله گرفت،حیوان می شودد،پس ارتباط  خود را با‌ خدا تنگاتنگ کنید.

,

وی به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با رئیس جمهور ترکیه اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا و قدرتهای خارجی قابل اعتماد نیستند باید این‌ جمله را با آب طلا نوشت،رهبر معظم انقلاب به ترکیه اعلام کرد فریب امریکا را نخورید.

,

خطیب جمعه رودبارجنوب خاطرنشان کرد: امروز دشمن طرح تجزیه کردستان را پیشه گرفته است که این همان تفکر بنی امیه است و امروز اسم عوض کرده شده آمریکا و اسرائیل.

,

وی به حجمه های اخیر علیه قوه قضائیه اشاره کرد وافزود: امام فرمودند: هیچکس حق توهین به قوه قضاییه ندارد و فلسفه قوه قضائیه این است که اول با دانه درشت ها برخورد شود.

,

امام جمعه رودبارجنوب به حمله دشمن به نهاد مقدس سپاه پاسداران اشاره کرد و بیان داشت: ترامپ خودش میگوید که دیوانه است  و با چنین تفکری می آید علیه سپاه پاسداران حرف میزند،سپاهی که کوچکترین انحرافی را نداشته و همیشه متحد بوده است.

,

وی در پایان با بیان اینکه دشمنان خارجی و داخلی سپاه حواسشان را جمع کنند،اظهارداشت: سپاه امروز به‌عنوان قلب تپنده انقلاب اسلامی است.

,

امام جمعه بخش آسمینون منوجان:فتنه خط قرمز نظام است/ ملت و دولت در مقابل دشمن عهد شکن ومستکبر با تمام قدرت می ایستد

, امام جمعه بخش آسمینون منوجان:فتنه خط قرمز نظام است/ ملت و دولت در مقابل دشمن عهد شکن ومستکبر با تمام قدرت می ایستد, امام جمعه بخش آسمینون منوجان:فتنه خط قرمز نظام است/ ملت و دولت در مقابل دشمن عهد شکن ومستکبر با تمام قدرت می ایستد,

حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک امام جمعه بخش آسمینون منوجان در خطبه های نمازجمعه (21مهر1396) ضمن اشاره به اقدامات نسنجیده نماینده پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فتنه خط قرمز نظام است.
حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی در ادامه خطاب به نماینده محترم افزود: آیا شما نماینده مردم رنج دیده و محروم هستید یا نماینده مرفهین بی درد ، مفسدین اقتصادی و چپاولگران بیت المال ،شمایی که دم از ولایت و مردم می زنید ولی در عمل طوری دیگر رفتار می کنید . باید از رهبری و مردم عذرخواهی کنید چرا که مردم چنین رفتارهایی را هیچگاه فراموش نکرده و نخواهند کرد.
خطیب جمعه آسمینون عنوان کرد :در شرایطی که آمریکا تهدید می کند که سپاه را یک گروه تروریستی معرفی کند این اقدامات آب به آسیاب دشمن ریختن است .
وی بیان داشت :دشمن از اقتدار نظامی و محبوبیت سپاه در دل مردم خبر دارد و همانطور که رئیس جمهور محترم گفتند که آمریکا از دست سپاه عصبانی است ،چون داعش را را ذلیل کرده است. بنابراین این ملت و دولت در مقابل دشمن عهد شکن و فزون خواه و مستکبر و گستاخ با تمام قدرت می ایستد و مشت محکمی به دهان او خواهد زد.
احمدی نیک با اشاره به 24 مهر روز پیوند اولیا و مربیان عنوان کرد: پیوند میان اولیا و مربیان می تواند در آینده خوب وپویایی جامعه ، فرزندان و دانش آموزان تاثیر بسزایی داشته باشد و اگر این مهم به خوبی اتفاق بیفتد آینده فرزندان ما تا حد زیادی تضمین خواهد شد پس این پیوند را به صورت جدی پیگیری نماییم به ویژه در برهه ای که در برابر آماج حملات جنگ نرم دشمن قرار داریم .
خطیب جمعه آسمینون  همچنین با اشاره به 26 مهر ماه روز تربیت بدنی و ورزش تاکید کرد :با توجه به ظرفیت ها ، پتانسیل ها و استعدادهای بسیار خوب ورزشی که در منطقه وجود دارد مسئولان توجه بیشتر و ویژه ای به این حوزه علی الخصوص زیر ساخت های آن داشته باشند تا جوانان ما نیز از امکانات بهتری برخوردار باشند.

,
,
,
,
,
,

امام جمعه سیرجان:سپاه پاسداران حافظ نظام اسلامی و ملت ایران است/ امروز ایستادگی در مقابل دشمن بر اقتدار ما می ‌افزاید

, امام جمعه سیرجان:سپاه پاسداران حافظ نظام اسلامی و ملت ایران است/ امروز ایستادگی در مقابل دشمن بر اقتدار ما می ‌افزاید, امام جمعه سیرجان:سپاه پاسداران حافظ نظام اسلامی و ملت ایران است/ امروز ایستادگی در مقابل دشمن بر اقتدار ما می ‌افزاید,

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به هجمه اخیر آمریکا به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: آمریکا در اهداف خود در سوریه، عراق و در منطقه شکست خورد و می‌داند شکستش با کمک مستشاران نظامی و از خود گذشتگی نیروهای سپاه بوده است لذا امروز از این نیرو می‌ترسد و علیه او تبلیغ می‌کند و هر چه ملت و دولت ما از نیروی سپاه بیشتر حمایت کند قدرت این نیرو که با کمک همه نیروها حافظ نظام اسلامی و ملت ایران هستند بیشتر خواهد بود.

,

وی گفت: امروز ایستادگی در مقابل دشمن بر اقتدار ما می ‌افزاید و به طور مثال کشور کره شمالی با ایستادگی و عدم توجه به سخنان رئیس جمهور آمریکا موجب عقب‌نشینی ترامپ از موضع خود شد ملت ما هم با سابقه ایستادگی در مقابل زورگویی‌های آمریکا بهتر و بیشتر ابتکار عمل را در دست دارد و مطمئن باشید آمریکا در مقابل ملت ایران  مجبور به عقب‌نشینی است.

, فزاید, ترامپ,

خطیب جمعه سیرجان افزود  آمریکا با عملکرد اخیر خود و حرف‌ها و سیاست‌هایی که اعمال کرده از برجام خارج شده و حالا می‌خواهد توپ را به زمین ما بیندازد که این هم از شیطنت‌های همیشگی سردمداران استکبار جهانی است.

,

حسینی وحدت، قاطعیت، اقتصاد مقاومتی و دفاع از ارزش‌ها را تنها راه‌های پیروزی بر دشمنان عنوان کرد و گفت: 40 سال مقابل استکبار جهانی ایستادیم و دشمن را شکست دادیم و امروز هم این وحدت رویه مردم و مسؤولان خیلی خوب است و ملت ما با استفاده از ظرفیت منابع خود به تحریم‌ها و تهدیدها هیچ اهمیتی نمی‌دهد.

, مسؤولان,

وی هم‌صدایی همگانی مبنی بر عدم مذاکره مجدد در مورد برجام را پیروزی ملت ایران و شکست آمریکا دانست و گفت: وقتی ما استقلال داریم و نیازمند بیگانه هم نباشیم از چه تحریم و تهدیدی می‌ترسیم بلکه این دشمن است که از اقتدار و استقلال ما می‌ترسد و همه ما می‌دانیم همبستگی و وحدت دشمنان را می‌ترساند و اگر در شهرستان فرد یا گروهی بخواهند این وحدت را با حرف یا نوشته‌ها یا عمل خود به هم بزنند مقابل آنها خواهم ایستاد و نمی‌گذارم وحدت خدشه‌دار شود.

,

خطیب جمعه سیرجان مبحث امر به معروف و نهی از منکر را یادآور شد و افزود: هرچه‌قدر این فریضه اجرا نشود برخی خواسته یا ناخواسته به ارزش‌های اسلامی توهین می‌کنند و امروز باید همه به دنبال تذکرات لازم در مقابل ناهنجاری‌ها باشیم که ممکن است سکوت ما موجب جسارت دیگران به ارزش‌های انقلابی و اسلامی شود.

, نا,

امام جمعه ریگان:سپاه در بیرون مرزها تروریسم را به خاک ذلت نشانده است/ برخی نمایندگان حامی فتنه گران شدند/آیا فتنه گر حقوق شهروندی برای خود به جای گذاشته است؟؟ شهدای فتنه ۸۸هم شهروند بودند

, امام جمعه ریگان:سپاه در بیرون مرزها تروریسم را به خاک ذلت نشانده است/ برخی نمایندگان حامی فتنه گران شدند/آیا فتنه گر حقوق شهروندی برای خود به جای گذاشته است؟؟ شهدای فتنه ۸۸هم شهروند بودند, امام جمعه ریگان:سپاه در بیرون مرزها تروریسم را به خاک ذلت نشانده است/ برخی نمایندگان حامی فتنه گران شدند/آیا فتنه گر حقوق شهروندی برای خود به جای گذاشته است؟؟ شهدای فتنه ۸۸هم شهروند بودند,

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با اشاره به نامه برخی نمایندگان به رئیس جمهور در حمایت از سر فتنه ،اظهار داشت:فتنه ۸۸خسارت های زیادی را برای نظام و کشور به وجود آورد.

,

امام جمعه ریگان ادامه داد:امروزه چه شده است که تعدادی از نمایندگان باید از ارزش های اسلامی و انقلابی دفاع کنند. نمایندگان باید مدافع خون شهدا باشند. چه شده است که برخی نمایندگان حامی فتنه گران شده اند.تعدادی از نمایندگان راه را کج می روند و به بیراهه می روند.

,

وی افزود:برای برخی نمایندگان متاسفیم که فتنه را به چشم خود دیدند ،خیانت ها ،خسارت ها و جنایت ها را دیدند حال چه شده است که خواستار حقوق شهروندی برای فتنه گران شده اید.

,

رنجبر ماهانی در ادامه بیان داشت:آیا فتنه گران حقوق شهروندی را برای شما رعایت کردند. آیا فتنه گر حقوق شهروندی برای خود به جای گذاشته است؟؟ شهدای فتنه ۸۸هم شهروند بودند.ای کاش برای توهین به ساحت مقدس ابا عبدالله الحسین(ع) در روز عاشورا را هم به اندازه یک حق شهروندی ارزش قائل شده بودید. ای کاش جسارت به پیر جماران را هم جز یک حق شهروندی محسوب می کردید.ای کاش دل شکسته و اشک های امام خامنه‌ای را که دم از آن میزنید را هم به عنوان دل شکسته و اشک یک شهروند می دانستید.

,

وی تصریح کرد:امروز خطر نفوذ در مجلس راه پیدا کرده است که رهبر معظم انقلاب هم مدت ها پیش این خطر را گوشزد کردند که مراقب باشید در مجلس نفوذی نداشته باشید.

,

خطیب جمعه ریگان خاطر نشان کرد: امروزه شاهد حجمه های زیادی به سپاه و قوه قضاییه هستیم و حتی در خارج از کشور در برخی از سایت های ضد انقلاب به وضوح دیده می شود. امروز آمریکا داعش را به وجود آورده تا جهان اسلام را در منطقه متلاشی کند تا مدیریت جوامع اسلامی را بر عهده بگیرد.

,

رنجبر ماهانی با بیان اینکه فرمانده مقاومت در منطقه سپاه پاسداران است که داعش را شکست داد ،تصریح کرد: دشمن امروز سپاه را تروریسم میخواند و تحریم های سپاه را روز به روز گسترده تر میکند. سپاه یک نهاد مقدسی است که در بیرون مرزها تروریسم را به خاک ذلت نشانده است و در داخل مرز هم جلوی نفوذ بیگانه را گرفته است.

,

وی افزود:امروز در مذاکرات هسته‌ای میبینیم که این سپاه پاسداران است که جلوی نفوذ بیگانه را میگیرد.امام راحل عظیم الشان فرمودند، هیچ کس حق توهین و یا جو سازی علیه قوه قضاییه در رسانه ها و یا مجامع عمومی را ندارد.

,

امام جمعه ریگان گفت:چه کسانی قوه قضاییه را مورد حجمه قرار می دهند؟تا این قوه چند مفسد اقتصادی را دستگیر مى کند و آنها را محاکمه میکند و دست برخی از دزدان بیت المال را میگیرد سر و صدای عده‌ای در می آید که قوه قضاییه جناحی عمل می کند نه اینها همه پرونده های برخی مفسدان اقتصادی و دزدان بیت المال است لذا حجمه ها علیه قوه قضاییه امروزه زیاد است.

,

رنجبر ماهانی ادامه داد:در بحث آموزش پرورش یکسری تغییر و تحولات را شاهد بودیم. نابسامانی های آموزش و پرورش بسیار ناراحت کننده است.

,

وی گفت:در همه ی دولت ها و در همه ی ادارات تغییر و تحولات بوده و هست ونیروهاى متخصص و تازه نفس، جوان و کارآمد باید عرصه ی مدیریت را در دست بگیرند و برای ملت و مردم خدمت کنند.

,

خطیب جمعه ریگان ادامه داد:برخی از فرهنگیان از نحوه آموزشی و مدیریتی در آموزش پرورش شاکی و ناراضی هستند.مسئولین بالاتر و مسئولین استانی آموزش و پرورش پاسخ گو نیستند . خط بازی و باند بازی در آموزش و پرورش به وضوح دیده می‌شود.

,

وی با بیان اینکه خلاف قانون و مقررات نباید عمل شود،افزود:آموزش را با سیاست قاطی نکنید. تخصص ها و شایستگی ها را لحاظ قرار دهید. این که میگویند این مدیر و یا این مسول هم خون ما نیست و باید کنار برود درست نیست، این لطمه به آموزش و پرورش است و این ضرر به فرزندان ما و دانش آموزان وارد میشود.

,

خطیب جمعه ریگان گفت:چرا با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب هنوز باید دهیار تحمیلی توسط شورا ها انتخاب شود.

,

وی عنوان کرد:لیست هایی که برای استخدام مربیان پیش دبستانی آموزش و پرورش فرستاده میشود برخی ها بر اساس باند بازی، فامیل بازی و خانوادگی پر میشود و هیچ ضابطه و شرایطی در آن لحاظ نشده است.

,

رنجبر ماهانی افزود:چرا عرصه را برای پاسخ گویی به شکایات و مشکلات فرهنگیان و مردم باز نمیذارید تا پاسخگوی آنها باشید.

,

امام جمعه ریگان درپایان خاطر نشان کرد:چرا افرادی که حقایق را عنوان می کنند اما از مراجعه به مراجع قانونی آموزش و پرورش ترس و واهمه دارند؟؟؟ بگذارید تا حق به حقدار برسد تا شاهد پیشرفت آموزش و پرورش باشیم.

,

امام جمعه راور :مسئولین رده بالا کشور، در مقابل اقدامات اخیر علیه سپاه، عکس العمل قابل ستایشی را نشان دادند/فضاهای ورزشی شهرستان راور با بی توجهی مسئولین در حال نابودی است

, امام جمعه راور :مسئولین رده بالا کشور، در مقابل اقدامات اخیر علیه سپاه، عکس العمل قابل ستایشی را نشان دادند/فضاهای ورزشی شهرستان راور با بی توجهی مسئولین در حال نابودی است, امام جمعه راور :مسئولین رده بالا کشور، در مقابل اقدامات اخیر علیه سپاه، عکس العمل قابل ستایشی را نشان دادند/فضاهای ورزشی شهرستان راور با بی توجهی مسئولین در حال نابودی است,

حجت الاسلام و المسلمین علی تویسرکانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر راور ابتدا به اهمیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و گفت:وظیفه این کانون ها جذب جوانان و نوجوانان است تا آن ها را هدایت کنند و قطعا جوانان و نوجوانانی که مورد حمایت مسجد قرار بگیرند از بیراهه نجات پیدا می کنند.
امام جمعه راور در ادامه به اهمیت موضوع ورزش پرداخت و بیان کرد:ما در شهرستان راور فضاها و سالن های ورزشی خوبی داریم اما به خاطر بی توجهی برخی از مسئولین به درستی از آنها استفاده نمی شود و در حال نابودی و ضایع شدن هستند.
وی افزود:یکی از این موارد خشک شدن تنها زمین چمن شهرستان است که البته یک سری بودجه هایی از بعضی از مراکز و از طریق پیگیری نمایندگان راور در مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است که نیاز است مسئولین ورزش و شهرستان پیگیری کنند تا این اعتبارات و بودجه ها جذب شود.
تویسرکانی تصریح کرد:بارها هیئت های ورزشی و بخصوص جوانان این مشکلات را به ما منعکس کردند که قابل پیگیری هست و من از مسئولین شهرستان می خواهم این موارد را مورد توجه خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان راور در ادامه صحبت های خود در خطبه های نماز جمعه راور گفت: در همین روزهای گذشته قانونی در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد که در ادامه به امضا رئیس جمهور آمریکا نیز رسید که این قانون در راستای مقابله با دشمنان آمریکا، آنهم از راه تحریم است.
وی افزود:قطعا دشمنان آمریکا کسانی هستند که در هرنقطه از جهان حضور و کارهای آنها تضاد با منافع استکباری آمریکا باشد که در این راستا سه کشور ایران، روسیه و کره شمالی به عنوان دشمنان اصلی آمریکا معرفی شدند و باید به بهانه های مختلف مورد تحریم اقتصادی قرار گیرند.
امام جمعه راور بیان کرد:ایران به واسطه موشک های که ساخته است، حمایتی که از داعش می کند(به گفته آمریکا)، بحث سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نیروی مقتدر نظامی در منطقه و کشور که در حال نقش آفرینی است، بحث نجات و یاری کشورهای منطقه از جمله حضور در سوریه و حمایت از مردم مظلوم یمن و ... جز کشورهای دشمن آمریکا معرفی شده است.
وی عنوان کرد: اخیراً در بعضی از رسانه های آمریکایی منتشر شده است که رئیس جمهور این کشور قرار است سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک گروه تروریستی معرفی کند و با آن برخورد شود.
حجت الاسلام تویسرکانی افزود: البته در این رابطه عکس العمل های قابل ستایشی را از مسئولین رده بالا کشور شاهد بودیم که فرماندهی سپاه، سردار جعفری نیز موضع گیری شجاعانه ای را نشان دادندکه قابل تقدیر است و گفتند اگر آمریکا چنین کاری بکند ما هم ارتش آمریکا در هر نقطه از جهان که قرار دارد را گروه تروریستی داعش قلمداد می کنیم و با صلابت سپاه پاسداران با آنها برخورد میکنیم.
وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه هم صدایی مسئولین جمهوری اسلامی قابل ستایش است که همین مطلب سردار جعفری را وزیر امور خارجه کشورمان نیز مطرح کردند و حتی رئیس جمهور نیز در همین رابطه مواضع قاطعی داشتند.
امام جمعه راور افزود: در هر جا انسجام، همدلی و همراهی باشد و به مسائل حاشیه ای نپردازیم دشمن هرقدر هم برنامه ریزی کند قطعا به جایی نخواهد رسید و شکست خواهد خورد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه بم:هر کس در مسیر فتنه قدم بردارد خیانت به نظام است / نمایندگان وظایف اصلی خود را انجام دهند / چرا به مشکلات کارگران مدیران خودرو رسیدگی نمی کنید

, امام جمعه بم:هر کس در مسیر فتنه قدم بردارد خیانت به نظام است / نمایندگان وظایف اصلی خود را انجام دهند / چرا به مشکلات کارگران مدیران خودرو رسیدگی نمی کنید, امام جمعه بم:هر کس در مسیر فتنه قدم بردارد خیانت به نظام است / نمایندگان وظایف اصلی خود را انجام دهند / چرا به مشکلات کارگران مدیران خودرو رسیدگی نمی کنید,

حجت الاسلام دانشی امام جمعه بم در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر اظهار داشت: از جمله مواردی که مسئولین بخوبی اعلام موضع کردند در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

,

وی افزود: علت دشمنی آمریکا با سپاه این است که دشمن از هر نهاد و جایگاهی که ضربه بخورد، کینه به دل خواهد گرفت و از همین رو است که بحث ولایت فقیه مورد هجمه دشمن قرار می‌گیرد و بدخواهان نظام در خارج از کشور و برخی در داخل مستقیم و غیرمستقیم این جایگاه را مورد هجمه قرار می‌دهند .

,

حجت الاسلام دانشی اظهار داشت :دشمن از جایگاه ولایت فقیه ضربه خورده است و لذا در بحث فتنه، برای فتنه‌گران نه قانون محترم بود و نه قوه قضاییه و لطف خداوند و اهل بیت معصومین همراه با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری بود که موجب شد فتنه پایان یابد اما این قابلیت را آن‌ها ندارند و بغض شدید مقام معظم رهبری و این جایگاه را دارند.

,

امام جمعه بم ضمن تشکر از اظهارات رئیس‌جمهور در حمایت از سپاه پاسداران گفت :غیر از این هم توقع نمی‌رود وآنجا که ارزش‌ها مورد تهاجم قرار می‌گیرد باید همگان با هر سلیقه سیاسی حول محور رهبری وظیفه خود را عمل کنند و وظیفه همه مسئولان نظام این است که منافع گروهی و سیاسی را بر منافع ملی و اصول و ارزش‌ها تطبیق دهند.

,

وی افزود: هر یک از ما به یک شخصی رأی می‌دهیم اما منافع ملی برای ما چقدر اهمیت دارد؟ در حالی که منافع منطقه در جای خود قرار دارد، آیا اگر همه مسئولین منطقه با هم شوند و بخواهند موضوعی را پیگیری کنند نمی‌توانند تأثیرگذار باشند، مطمئناً می‌توانند اما بگویید در این زمینه  چه کار کرده اید؟

,

حجت الاسلام دانشی با اشاره به برخی از مشکلات مردم بم بیان داشت : این روز ها در هر باغی که بروید مشاهده می‌شود که خوشه‌های درختان خرما از درخت جدا شده و انباشته شده است و زحمت زیادی برای کشاورزان ایجاد می‌کند اما بگویید در خصوص مدیریت ضایعات نخل و خرما در زمان خوشه‌بندی و برداشت که یکی از معضلات کشاورزان در بم هست چه کار کرده‌اید؟

,

وی افزود : اخبار را که مشاهده می‌کنیم  شنیده می‌شود در برخی از استان‌های کشور سرمایه‌گذار جذب شده است و از آنچه فکر آن را هم نمی‌کنیم سرمایه تولید می‌شود و اشتغال ایجاد می‌شود و  از نماینده محترم قبلی و نماینده محترم فعلی می‌خواهیم که بیایند گزارش دهند و بگویند  چه کار انجام دادند،  و این صحبت من به این معنا نیست که تلاش نکرده‌اند بلکه در زمان هایی تلاش‌هایی هم داشتند.

,

خطیب جمعه بم تصریح کرد:  در موضوع قبض‌های نجومی برق تلاش‌هایی انجام شد و گفته شد وزارتخانه فعلا  وزیر ندارد  اما آیا به همین اندازه تلاش می‌طلبد،  پس مجلس برای چیست؟ یا  اینکه مبلغی به عنوان ارزش افزوده وارد شهر می‌شد وشهر تحولی پیدا کرده بود اما طبق قانون برنامه ششم توسعه این مبلغ به مرکز استان می‌آید و  براساس جمعیت توزیع می‌شود و از این که شهرستان‌های ریگان و فهرج و نرماشیر هم از این مبلغ چیزی نصیبشان می‌شود خوشحالیم  اما  چرا باید کارگر  مظلوم ارگ جدید در این مجموعه خون دل بخورد  و شیره جان او گرفته شود و حاصل زحمت او به  مناطقی غیر از این منطقه برود؟،  بگویید در مقابل این قانون چه کار کردید و گزارش دهید،  چرا که دغدغه باید این مسئله باشد.

,

حجت الاسلام دانشی تأکید کرد: این سخن من مربوط  به الان نیست و از حدود هشت سال گذشته  گفته‌ام که مجموعه ارگ جدید یک قابلیت بسیار بالا برای منطقه است و دست همه آن‌ها درد نکند  و مقام معظم رهبری می‌فرمایند سرمایه‌گذار مجاهد اقتصادی است و  اگر ما فرمایش مقام معظم رهبری را قبول داریم  این سخن برای ما فصل‌الخطاب است و در همان سال‌ها نیز من گفتم که اگر کسی بیت المال را غارت کرده است از حلقوم او بیرون کشید  اما تضعیف این مجموعه  که بیش از 10٬000 نفر در آنجا کار می‌کنند کار درستی نیست.

,

وی با بیان اینکه  شایعه شده بود که فلان شخص گفته است من فلان کارخانه را تعطیل می‌کنم،  افزود:  پس از اینکه پیگیر شدم متوجه شدم که چنین صحبتی مطرح نشده است و  اگر کسی با  یک شخصیت  که خلاف قانون عمل کرده است مخالفتی دارد،  راه قانون باز است اما تضعیف این مجموعه شایسته نیست ضمن اینکه این حرف هم مربوط به این هفته نیست  و قبلاً هم گفته‌ام به این مجموعه انتقاداتی وارد بوده و هست و آیا نماینده محترم و فرماندار محترم  اطلاع دارند که بر کارگران آنجا چه می‌گذرد و چگونه کار می‌کنند  که البته کارخانه‌ای را سراغ دارم که وضعیت آن نسبتاً خوب است و کارگران آن نسبتاً رضایت دارند.

,

امام جمعه بم با انتقاد از شرکت مدیران خودرو گفت:  کارگران سالن رنگ مدیران  خودرو حتی در روز تاسوعا و عاشورا نیز  در محل کار حاضر شدند و این سالن تعطیل نشد و آن بخش هایی هم که تعطیل شد کارگران را چند جمعه قبل به کار گرفتند تا جبران این دو روز تعطیل شود  لذا از سرمایه‌گذار حمایت می‌کنیم اما باید از کارگر هم حمایت شود  و چرا باید 14 نفر از کارگران  به دلیل اعتراض به اینکه چندین جمعه سر کار می‌روند اخراج شوند  و این دغدغه‌ها وجود دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: هنر یک نماینده این است که بتواند سرمایه‌گذاران را جذب کند و از قابلیتی که در منطقه وجود دارد استفاده کند و از سایر مسئولین و ائمه جمعه نیز برای  پیگیری مشکلات در وزارتخانه‌ها  استفاده کند  آیا اینکه ادارات کلی در یک منطقه ایجاد شده است  خلاف قانون هست یا خیر،  هیچ کس هنوز از دولت قبلی و دولت فعلی آقای روحانی جواب نداده است و نماینده فعلی و قبلی چند بار به رئیس‌جمهور در این خصوص تذکر دادند؟،  اگر آنجا ادعا دارند ما هم ادعا داریم،  اگر آنجا کم و کاستی هست،  این منطقه هم کم و کاستی دارد،  آیا محرومیت فقط در آن منطقه وجود دارد و این نیز دغدغه دیگر است.

,

حجت الاسلام دانشی گفت:  سوای این که ولایت فقیه یک بحث اعتقادی است اما آیا یک محور برای همه گروه‌های سیاسی کشور باید وجود داشته باشد و یا سوای از آن حتی در همین منافع ملی نیز به یک محور نیاز داریم.

,

امام جمعه بم  بیان داشت:  شخصی زمانی در کشور رئیس‌جمهور بود و  اگر رفتار مقام معظم رهبری در قبال او برای ما حجت باشد پس  با نگاه به نامه‌های  مقام معظم رهبری مشاهده می‌شود که در سوم اسفند سال 1363 خواهر آن رئیس‌جمهور از دنیا رفت  و در پیام مقام معظم رهبری وی هرگز مورد خطاب قرار نگرفت، همچنین در فروردین سال 1394، همسر آیت‌الله خاتمی از دنیا رفتند و  مقام معظم رهبری  این مصیبت را به مردم اردکان تسلیت گفتند و نه به آن رئیس‌جمهور  و یا در جلسات مختلفی که در بیت مقام معظم رهبری برگزار می‌شود این شخص دعوت نمی شود.

,

وی با اشاره به نامه جمعی از نمایندگان در حمایت از محمد خاتمی رئیس‌جمهور سابق گفت: در خصوص این نامه با نماینده مردم بم تماس گرفتم  و از ایشان سؤال کردم که آیا این نامه را امضا کرده‌اید و در پاسخ تأیید کردند  و در جواب گفتم که آیا می‌دانید مقام معظم رهبری فرمودند فتنه خط قرمز نظام است که در پاسخ گفتند متن نامه چنین چیزی نیست و من بارها بیزاری خود را از سران فتنه اعلام کرده‌ام و این گفته ایشان است اما این نامه و نمایندگانی که آن را امضا کردند  بگویند که آیا همه مشکلات نظام ما حل شده است  و فقط مانده است  که ببینیم یک شخص در یک جلسه هست یا نیست.

,

حجت الاسلام دانشی ابراز داشت: نمایندگان محترم باید به وظایف خود عمل کنند و اهم و مهم کرده و ببینند وظایف اصلی آنها چیست  و فتنه خط قرمز نظام بوده و هست و خواهد بود و هر کس در این راستا قدم بردارد خیانت به این نظام است و مگر غیر از این است که عده ای روز عاشورا سوت و کف زدند و عده ای غافل هم هنوز سنگ آنها را به سینه می‌زنند و عده ای غافل هم شعار رفع حصر سر می دهند در حالی که نمی‌دانند سران فتنه چه خیانتی به این کشور کردند و در تاریخ همین جهالت مردم موجب شد معاویه نماز جمعه را روز چهارشنبه خواند.

,

امام جمعه شهربابک:نامه نمایندگان مجلس برای رفع حصر فتنه گران نادرست بود

, امام جمعه شهربابک:نامه نمایندگان مجلس برای رفع حصر فتنه گران نادرست بود, امام جمعه شهربابک:نامه نمایندگان مجلس برای رفع حصر فتنه گران نادرست بود,

حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهربابک در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان؛ اقدام برخی نمایندگان مجلس در امضاء نامه ای مبنی بر رفع حصر یکی از فتنه گران را بسیار نادرست خواند و گفت: در زمان کنونی که همه مسئولین با هم و متحد در حال مبارزه با آمریکا هستند نوشتن این نامه نادرست بود و دلیلی نداشت این اقدام صورت گیرد.

,

وی افزود: مگر خسارات وارده به کشور در فتنه ۸۸ و شهادت تعدادی از مردم در آن زمان، حقوق شهروندی نبود که برخی از نمایندگان برای توجیه اشتباه خود حرف از اجرای حقوق شهروندی می زنند؟

,

امام جمعه شهربابک تصریح کرد: فتنه گران ۸ ماه کشور را به آشوب کشیدند و بدون توجه به فرمایشات رهبری، اردوکشی خیابانی راه انداختند و حصرها تا زمانی که مجاری قانونی کشور تصمیم نگیرند ادامه دارد.

,

خطیب نماز جمعه افزود: آمریکا به دنبال بر هم زدن آرامش کشور ما است لذا همه مردم مواظب توطئه دشمن باشند.

,

انصاری گفت: برای تصمیم گیری های درست در زندگی باید از عقل استفاده کرد و برای جلوگیری از غلبه احساسات بر عقلانیت باید محبت خدا را در دل داشته باشیم.

,

وی افزود: وجود یک وابستگی به خدا در قلب انسان مانع از مغرور شدن او می شود.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه