اخبار داغ

خطیبان نماز جمعه استان سمنان:

آمریکا رئیس جمهوری به حماقت ترامپ به خود ندیده است/ دیوانگی ترامپ، دسیسه جدید آمریکاست

آمریکا رئیس جمهوری به حماقت ترامپ به خود ندیده است/ دیوانگی ترامپ، دسیسه جدید آمریکاست
‌‌ائمه جمعه سراسر استان سمنان امروز در خطبه های نماز جمعه به مسائل مذهبی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی روز پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرآت، استان سمنان نیز این هفته شاهد حضور گسترده مردم در آیین عبادی و سیاسی بود و ائمه جمعه در خطبه های نماز جمعه به مسائل مختلف روز اشاره کرده و مباحثی را مطرح کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

آمریکا رئیس جمهوری به حماقت ترامپ به خود ندیده است/ غیرقابل اعتماد بودن آمریکا بیش از پیش اثبات شد

, آمریکا رئیس جمهوری به حماقت ترامپ به خود ندیده است/ غیرقابل اعتماد بودن آمریکا بیش از پیش اثبات شد,

آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه سمنان با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد (ع) گفت: دوران امامت ایشان با اسارت آغاز و با شهادت به پایان رسید، در طول این مدت خفقان شدیدی بر زندگی ایشان حاکم بود بطوریکه گاهی از شهر خارج می شدند و در صحرا سکنی می گزیدند.

,

شاهچراغی با اشاره به اظهارات ترامپ در خصوص برجام و استراتژی آمریکا در این خصوص افرود: در تاریخ آمریکا هیچ رئیس جمهوری به حماقت و بی عقلی ترامپ نبوده است و جای تعجب دارد چطور مردم آمریکا چنین فردی را بعنوان رئیس جمهور انتخاب کردند.

,

وی در ادامه افزود: همین رئیس جمهوری بی عقل با حرکات کذایی، موجب بالا رفتن بصیرت مردم شد و همچنین فرمایش رهبری که آمریکا قابل اعتماد نیست بیش از پیش اثبات شد.

,

امام جمعه سمنان تصریح کرد: رهبری در روند مذاکرات به تیم مذاکره کننده و مسئولان امر تاکید داشتند که به آمریکا اعتماد نکنید، البته حرکات زشت ترامپ عامل وحدت شده و همه یکصدا مواضع دولت آمریکا را بر نمی تابند.

,

شاهچراغی با بیان اینکه اظهارات ترامپ در خصوص سپاه پاسداران از روی شکست و درماندگی است اظهار کرد: خوشبختانه مسئولان کشور در برابر این موضع یکصدا گفتند که سپاه پاسدارن در دل مردم جای دارد و فرمانده سپاه هم در پاسخ به ترامپ گفت اگر سپاه را تروریست بشناسید ما نیز شما را بعنوان داعش می شناسیم و موشک های ما آماده روانه شدن به سوی داعش است.

,

وی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی به دستمنافقین کوردل گفت: دست آلوده منافقان که خون سرمایه های این کشور را به زمین ریخته اند به خون محراب نماز جمعه هم رسید. امام خمینی (ره) در وصف شهید اشرفی اصفهانی فرمود آزار این مرد بزرگ به یک مورچه هم نرسید و آثار فاخری از خود به جای گذاشت.

,

نماینده ولی فقیه در استان در پایان با تاکید بر اهمیت نقش انجمن اولیا و مربیان در کمک به آموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش و پرورش مجموعه ای عیال وار است و خانواده ها در قالب انجمن اولیا و مربیان، آن را یاری کنند.

,

وی در ادامه گفت: خانواده ها صرفا به پیگیری نمرات دانش آموزان در مدارس اکتفا نکنند و به اخلاق، ایمان و علم فرزندان نیز توجه کنند تا در آینده انشانهایی عالم و وارسته تقدیم جامعه شوند.

,

دیوانگی ترامپ، دسیسه جدید آمریکاست

, دیوانگی ترامپ، دسیسه جدید آمریکاست,

حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه مهدیشهر در خطبه های امروز نماز جمعه مهدیشهر با اشاره به هجمه هایی که علیه قوه قضائیه در کشور ایجاد کردند، اظهار کرد: امام خمینی(ره) مدام بحث استقلال در قوه قضائیه و اقتدار این قوه را گوشزد می کردند و فرمودند هیچ کس حق توهین به قوه قضائیه را ندارد

,

وی با بیان اینکه اگر قوه قضائیه با دانه درشت ها مبارزه نکند آنها مثل موریانه ای اقتصاد کشور را نابود خواهند کرد، افزود: حمایت خود را از برنامه های قوه قضائیه نسبت به مبارزه ای که مفسدان اقتصادی دارد اعلام می کنیم.

,

امام جمعه مهدیشهر به دسیسه های جدید آمریکا اشاره و تصریح کرد: از سال 2016 که ترامپ به ریاست جمهوری رسید دسیسه بسیار خطرناکی از سوی آمریکایی ها و اروپایی ها در داخل کشور ایجاد شد، اینکه ترامپ دیوانه است و شما باید کوتاه بیایید چرا که از دیوانه چیزی بعید نیست.

,

بارانی ادامه داد: ترامپ دیوانه نیست بلکه سیاستمدار است و خودش را به دیوانگی زده تا از کشورهای دیگر امتیاز بگیرد و نفت ما راببرد و ما را غارت کند.

,

وی اضافه کرد: نمونه اش حمله ترامپ به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بازوی توانمند نظام جمهوری اسلامی است و هدف پشت پرده آنها این است که اگر سپاه را یک گروه تروریستی بدانند می توانند قدم های بعدی را بردارند.

,

امام جمعه مهدیشهر گفت: مهمترین گام های بعدی بعد از تروریستی دانستن سپاه، تحریم این نهاد و همه آنهایی که در سپاه هستند و همچنین حمله به مراکز سپاه است.  

,

بارانی با بیان اینکه مسئولین موضع خوبی در خصوص حمله ترامپ داشتند و حمایت خوبی از سپاه کردند، افزود: فرمانده سپاه نیز در موضع گیری هجمه ترامپ به سپاه، تهدید خوبی کرد که اگر شما دیوانه هستید ما هم به سیم آخر می زنیم و اگر شما سپاه را تروریست اعلام کردید ما هم ارتش آمریکا را تروریست اعلام می کنیم.

,

وی خاطر نشان کرد: مفهوم این سخنان فرمانده سپاه این است که اگر شما نزدیک مرزهای ما بشوید تمام پایگاه های آمریکا در هر نقطه ای باشد را خواهیم زد.

,

امام جمعه مهدیشهر همچنین دلیل حمله آمریکا به سپاه را دو عامل دانست و اظهار کرد: مبارزه سپاه با داعش در خارج از مرزها در کنار کشورهای سوریه و عراق که نابودی را در پی دارد، شکست سنگینی برای آمریکا می باشد که از چشم سپاه می بینند و همچنین ترس از تجهیزات موشکی سپاه، عامل هجمه آمریکا به این بازوی توانمند انقلاب اسلامی است.

,

اجماع ملی تنها راهبرد ایران در مواجهه با بداخلاقی های آمریکا است

, اجماع ملی تنها راهبرد ایران در مواجهه با بداخلاقی های آمریکا است,

ححجت الاسلام والمسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه سرخه در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه در جمع مردم مؤمن و ولایتمدار سرخه با تأکید بر رعایت تقوای همگانی گفت: زندگی ائمه اطهار مملو از درس ها و عبرت های پندآموزی است که با تأسی به آنها می توانیم به سعادت دنیا و آخرت دست یابیم.

,

وی با اشاره به اینکه 24 مهرماه سال 1358 حضرت امام خمینی (ره) طی فرمانی خواستار تشکیل نهاد " عقیدتی سیاسی " در درون ارتش شدند، افزود: وظیفه و رسالت عمده  عقیدتی ارتقا و اعتلای سطح دینی، معنوی و فرهنگی در قوای نظامی و انتظامی است.

,

فاطمی بصیر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محراب گفت: 23 مهرماه سالروز شهادت پنجمین شهید محراب «آیت‌الله اشرفی اصفهانی» است، فردی که به شدت مورد توجه حضرت امام خمینی(ره) بود.

,

وی ادامه داد: «آیت‌الله اشرفی اصفهانی» اهل محراب و مبارزه بود و سرانجام نیز به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.

,

امام جمعه سرخه همچنین با اشاره به اینکه این هفته هفته تربیت بدنی نیز  می باشد، گفت: دین ما دین شادی، ورزش، تکاپو، جهش و پویایی است و خداوند نیز در قرآن برتری طالوت بر جالوت را قوت علم و جسم معرفی می کند که این خود نشان از اهمیت تندرسی و نشاط جسمانی است چرا که انسان با پرورش جسم به رشد و بالندگی روح دست می یابد.

,

وی با تأکید بر اینکه مؤمن قوی در نزد خداوند بهتر از مؤمن ضعیف است، اظهار کرد: در استان سمنان جای ورزش باستانی خالی است و یا اگر هم باشد بسیار ضعیف و کمرنگ است؛ این درحالی است که در برخی استانهای دیگر همچون یزد به این ورزش توجه خاص و جدی شده است.

,

فاطمی بصیر در بخشی دیگر از سخنان خود به برجام و فرجام آن نیز اشاراتی کرد و گفت: مثل روز روشن است که رئیس جمهور آمریکا به برجام پایبند نخواهد بود و این را نیز بارها در سخنان خود گفته است که برجام را پاره می کند.

,

وی اظهار کرد: لغو توافق هسته ای میان ایران و پنج کشور اروپایی از اقدامات ناشیانه رئیس جمهور آمریکاست؛ اقدامی که خطرناک و غیرقابل قبول است و مایه اعتراض شدید اروپایی ها نسبت به این رویه غلط آمریکا شده است.

,

امام جمعه سرخه با بیان اینکه آمریکا از برجام به عنوان یک فشار و ابزار علیه ایران دارد استفاده می کند، افزود: آنها قانون جدید تحریم ها را با عنوان مهاردشمنان آمریکا وضع کرده اند.

,

فاطمی بصیر تصریح کرد: تنها راهبرد نظام، ملت و دولت ما در مواجهه با این طاغی زمان رسیدن به اجماع ملی است که همه با هم یک صدا در مقابل این بداخلاقی های آمریکا بایستیم و دشمنان بدانند که ملت ایران فشار را با فشار پاسخ خواهد داد.

,

اتهام زنی و شایعه پراکنی علیه نهادهای نظام موجب سلب امنیت جامعه می شود

, اتهام زنی و شایعه پراکنی علیه نهادهای نظام موجب سلب امنیت جامعه می شود,

حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور امام جمعه میامی در خطبه های نماز جمعه این هفته به استقلال کردستان عراق اشاره کرد و گفت: رد پای استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در درگیری قومی به بهانه استقلال کردستان عراق مشاهده می شود که نتیجه ای جز شکست نخواهد داشت.

,

وی در ادامه به تحولات اخیر و صحبت های رئیس جمهور آمریکا در خصوص برجام اشاره و بیان کرد: اینکه آمریکا از برجام خارج شود و هم تهدید به افزایش تحریم ها کند و از طرفی ایران یک طرفه پای بند و متعهد باشد، نه عاقلانه و نه مورد پذیرش ایران است.

,

صفائی پور افزود: باید پاسخ محکم و انقلابی به سخنان سخیف و جاهلانه رئیس جمهور نابخرد آمریکا داد.

,

امام جمعه میامی به هجمه علیه سپاه پاسداران از سوی دشمنان اشاره کرد و گفت: سپاه از ارکان لاینفک جمهوری اسلامی است و جدا شدنی نیست و حرف های بی پایه و کینه توزانه علیه سپاه بخاطر بعد نظامی این نهاد است.

,

وی افزود: پاسخ آمریکا گفتمان نیست بلکه توانمندی های نیروی نظامی، انتظامی و قدرت موشکی است که آمریکا را سر جایش می نشاند.

,

صفائی پور با بیان اینکه قوه قضائیه باید حفظ شود، گفت: اتهام زنی و شایعه پراکنی علیه نهادها و قوه قضائیه از مظاهر بی تقوایی است که موجب سلب امنیت جامعه می شود.

,

امام جمعه میامی افزود: قوه قضائیه باید به عملکرد شفاف و برخورد قاطع با متخلفان را ادامه دهد.

,

تخریب و هجمه علیه قوه قضائیه قابل پذیرش نیست/ بیکاری معضلی جدی برای جوانان است

, تخریب و هجمه علیه قوه قضائیه قابل پذیرش نیست/ بیکاری معضلی جدی برای جوانان است,

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان امام جمعه دامغان با اشاره به بیانات امام راحل (ره)درخصوص قوه قضاییه گفت:  هیچ کس حق جو سازی علیه قوه قضایه را ندارد و قوه قضاییه باید بدون مصلحت اندیشی به پروندهای قضایی رسیدگی کند.

,

امام جمعه دامغان در ادامه افزود: بغض دشمنان در مقابل مجموعه هایی که استوار و محکم در مقابل مفاسد می ایستند مشخص و روشن است.

,

وی با بیان اینکه هجمه به دستگاه قضائی و قوه قضاییه برای تخریب این نهاد ارزشمند می باشد، اظهار کرد: مردم می دانند که این شایعات به دستگاه قضا به دلیل جلوگیری از دست اندازی عده ای از بیت المال می باشد و دشمنان اقدام به تخریب خانواده این عزیزان کرده است ما خانواده اصیل آنان را می شناسیم و ارادت داریم .

,

حسینیان تصریح کرد: کسانی که در مسیر براندازی انقلاب و نظام بودند و هستند مانند اراذل و اوباش و سیاسیون وابسته به غرب اقدام به تخریب می نمایند که این تخریب به دنبال خراب کردن یکی از بازوان رهبری می باشد.

,

امام جمعه شهرستان دامغان ضمن گلایه از مشکلات موجود در جامعه اظهار کرد: متاسفانه شاهد معضل بیکاری جوانان در جامعه  هستیم و شایسته است مسئولین جای سیاه نمائی به فکر رفع مشکلات موجود باشند.

,

وی ضمن اشاره به در پیش بودن هفته اولیا و مربیان و دانش آموزان گفت: امیدواریم والدین گرامی که دانش آموزان به صورت امانت در اختیار آنها می باشند بتوانند در تربیت صحیح و موفق آنها کوشا باشند.

,

امام جمعه شهرستان دامغان گفت: دسیسه اسرائیل در کردستان عراق به دنبال نقشه ایجاد حیاط خلوت در کردستان عراق و تاسیس اسرائیل کوچک در منطقه است، البته مسئولین اجازه نخواهند داد این اتفاق بیافتد و دشمنان به اهداف خود برسند.

,

وی ادامه داد: پیام کلینتون رئیس جمهور پیشین آمریکا به مردم این کشور این است که ترامپ خطرناک ترین رئیس جمهور امریکا می باشد، ترامپ عامل راه اندازی درگیری های پیچیده در قاره امریکا و افریقا و تشدید رابطه با کره است.

,

حسینیان افزود: سخنان سخیف رئیس جمهور امریکا در مجامع بین المللی علیه ایران فاقد ارزش می باشد و مسئولین بدون هیچ واهمه ای به کارهای رو به رشد خود ادامه می دهند.

, :,

آمریکایی ها هیچ گاه قابل اعتماد نبودند

, آمریکایی ها هیچ گاه قابل اعتماد نبودند,

حجت الاسلام سید علیرضا آرامی امام جمعه گرمسار در خطبه های این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران گرمساری گفت: آمریکا با انواع حیله ها و دسیسه های خود  همیشه به دنبال تضعیف و حذف جایگاه ایران اسلامی در جهان منطقه بوده است.

,

آرامی در ادامه افزود: رئیس جمهور امریکا باید بداند برجام یک توافق بین المللی است و خروج از این توافق  جهانی تنها به ضرر خود آمریکایی خواهد بود و اقتدار ایران اسلامی همیشه جاودان است و مبارزه با زورگویان و ستمگران را ادامه خواهد داد.

,

 امام جمعه گرمسار  اظهار کرد: آمریکا  و دوستان منطقه اش همیشه دیکته معلم اصلی شان یعنی اسرائیل غاصب و جنایتکار را به مرحله اجرا می گذارند و  ایران و مردم این کشور  مقتدر هیچ گاه جنایاتی که آمریکایی بر این ملت و دولت  وارد نموده اند را از یاد نمی برند.

,

آرامی در ادامه به نقش تاثیرگذار و مهم سپاه پاسداران در شکل گیری و قدرتمندی ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: سپاه خاری است بر چشم دشمنان چراکه آنها از ضرورت و قدرت سپاه مطلع هستند.

,

 وی در ادامه به هفته انجمن اولیاء و مربیان  اشاره کرد و افزود: خانواده ها نیز باید برای مدیریت صحیح مدارس خود ورود پیدا کنند و همگام  و با دستورات سیستم آموزشی در اعتلای آموزش تلاش کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه