اخبار داغ

در خطبه های نمازجمعه استان همدان مطرح شد؛

هوشیارانه در مقابل دشمن بایستیم/ سپاه به‌عنوان فرزند این انقلاب، قدرتی جهانی است

هوشیارانه در مقابل دشمن بایستیم/ سپاه به‌عنوان فرزند این انقلاب، قدرتی جهانی است
ائمه جمعه استان همدان در خطبه های این هفته گفتند دشمن بداند که ملت ایران با عمق جان نیروی قدرتمند سپاه را دوست دارند و این هفته را به کارکنان گرانقدر نیروی انتظامی تبریک می گفتند و همچنین سالگرد شهادت ایت الله اشرفی اصفهانی و همه شهیدان محراب و شهدای نیروی انتظامی را گرامی داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نافع، ائمه جمعه استان همدان در خطبه های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه دولت آمریکا دیروز اعلام کرده است می خواهد از یونسکو نیزخارج شود و این نشان دهنده این است که یک دیوانه در راس امور این کشور  قرار گرفته است   .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع, ، ائمه جمعه استان همدان در خطبه های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه دولت آمریکا دیروز اعلام کرده است می خواهد از یونسکو نیزخارج شود و این نشان دهنده این است که یک دیوانه در راس امور این کشور  قرار گرفته است   .,

مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های همدان

, مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های همدان, مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های همدان,


امام‌جمعه اسدآباد 

,
, امام‌جمعه اسدآباد , امام‌جمعه اسدآباد ,

, ,


سپاه فرزند بزرگ و پهلوان انقلاب است/سپاه خار چشم دشمن بوده و هست/دولت در پرداخت مطالبات کشاورزان بهتر عمل کند 

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با تأکید برداشتن تقوای الهی، اظهار کرد: حضور مردم در پای منبرها در مساجد یک توشه برای دنیا و آخرت است.
وی با اشاره به مناسبت روز جهانی پست، گفت: این ارگان در دوران دفاع مقدس با ارسال نامه‌های رزمندگان به خانواده‌هایشان خدمت بزرگی را داشته که باید قدردان آن را دانست. 
امام‌جمعه اسدآباد با اشاره به مناسبت روز تربیت‌بدنی و ورزش، گفت: در شهرستان اسدآباد استعدادهای خوبی در رشته‌های ورزشی پهلوانی و زورخانه‌ای، بسکتبال، فوتبال و کشتی وجود دارد که درعین‌حال برای پیشرفت آن‌ها نارسایی‌ها و کاستی‌ها در این زمینه‌ها وجود دارد.
وی از مسئولان شهرستان، فرماندار و نماینده خواست با حمایت از جامعه ورزشی کاری کنند که این استعدادها در میدان عمل خود را نشان دهند.
حسینی‌مجد با اشاره به حمایت مسئولان دولتی، قضایی و مجلس از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه به‌عنوان فرزند این انقلاب قدرتی جهانی است و البته عشق به سپاه و پاسداران این نهاد ولایی و انقلابی با گوشت و پوست مردم آمیخته است.
وی گفت: دشمن بداند که ملت ایران با عمق جان  نیروی قدرتمند سپاه را دوست دارند و به آن عشق می‌ورزند و اگر قرار است که سپاه را از انقلاب جدا کنند، یعنی انقلاب، حیثیت و روحیه جهادی و شهادت را از ملت گرفته‌اند.
امام‌جمعه اسدآباد ادامه داد: مردم با اوصاف گران‌قدری سپاه را می‌شناسند و از همه مسئولان و شخص رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه پشتیبانی‌ها خوبی از سپاه داشتند و البته حرف دل مردم را زدند، قدردانی می‌کنیم.
وی یادآور شد: ترامپ پلید و دیوانه و البته کشورهای که از امریکا حمایت می‌کنند، بدانند که دولت با همچنان که با بسیج، نیروهای ارتش، انتظامی و هوایی برادر است، با نیروی سپاه برادر است و البته جایگاه سپاه ویژه است.
حسینی‌مجد با اشاره به اینکه با اتحاد بین مسئولان ما جایگاه ویژه سپاه حفظ خواهد  شد، افزود: نیروی سپاه کارنامه درخشانی هم در دوران دفاع مقدس، هم در سازندگی داشته و البته امروز هم در مبارزه با تروریست‌ها و داعشی‌ها داشتند.
وی در پایان سخنانش با اشاره به عدم پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان و چغندرکاران و گندم کاران، از دولت خواست که در این زمینه بهتر عمل کنند.

شهرستان رزن

امام‌جمعه شهرستان رزن در خطبه های امروز نماز جمعه با بیان اعتراض شدید خود به امضا برخی نمایندگان برای نامه حمایت از سران فتنه گفت:
چگونه گناه برخی را با تعابیر نظیر حقوق شهروندی بشوریم؟
حجت الاسلام مولازاده ادامه داد: برخی ها میگویند چون حقوق شهروندی پایمال شده است نامه نوشته ایم تا احیا شود.

وی‌افزود:با این حرفها این دشمنی با خدا و نظام اسلامی کم رنگ نمی شود.
وی افزود:اگر با دفاع از حقوق شهروندی بشود از یک‌مشت دشمنان نظام دفاع کرد با همان تعابیر هم‌ میشد ظلم ‌وگناه دشمنان حسین را هم شست.

آیا چنین حمایت های درست است؟
شما نمایندگان شهدا و خانواده های شهدا هستید،چگونه به‌خود اجازه می دهید از کسانی که عاشورای حسینی را به رقص و پایکوبی تبدیل کردند حمایت کنید.


مولازاده افزود:حمایت از کسانی که عاشورای حسنین را به رقص و پایکوبی حردمد‌مصداق ظلم آیات زیارت عاشورا است.

وی تاکید کرد شما چگونه‌میخواهید‌جواب شهدا و حسین همدانی ها را بدهید؟

,
, سپاه فرزند بزرگ و پهلوان انقلاب است/سپاه خار چشم دشمن بوده و هست/دولت در پرداخت مطالبات کشاورزان بهتر عمل کند ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, شهرستان رزن, شهرستان رزن,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



شهرستان همدان

,
,
, شهرستان همدان, شهرستان همدان,

, ,


نماز عبادی سیاسی جمعه  به امامت حجت الااسلام و المسلمین محمد جوادی خطیب موقت نماز جمعه شهر همدان برگزار شد .
حجت الاسلام و المسلمین جوادی در خطبه اول به مناسبت شهادت امام سجاد (ع) اظهار داشت :امام زین العابدین در دوران امامت پدر با کرامتش و همچنین در دوران امامت خود در دو محور کارهایش خلاصه می شود, همه شیعیان جهان  باید این دو محور را در زندگیشان  مورد الگو قرار دهند. امام زین العابدین (ع)زینت عبادت کنندگان بود هر کس در در گاه الهی سجده کند سجده های امام سجاد (ع) زینت سجده های او خواهد بود .  ارتباط امام سجاد (ع)با خدا بسیار قوی بود امام زین العابدین و دیگر ائمه غیر از خدا هیچ چیز را نمی دیدند  .
وی افزود: در دنیای امروز  باید دستی هم برای یاری مردم بلند کنیم. حضرت سجاد (ع)سختی های بسیاری در دوران حیات خود لمس کردند اگر مسائل میمانمار و مردم مظلوم بحرین در دوران زندگی ایشان رخ می داد هرگز به سادگی از کنار مسائل انسانی نمی گذشتند . 
خطیب جمعه همدان خاطرنشان کرد: شیعیان باید  دو محور اصلی ارتباط با خدا و ارتباط  مردمی را در زندگی خود پیاده نمایند  .
جوادی تصریح داشت :دولت آمریکا دیروز اعلام کرده است می خواهد از یونسکو نیزخارج شود و این نشان دهنده این است که یک دیوانه در راس امور این کشور  قرار گرفته است   .
جوادی خطیب نماز جمعه موقت همدان  در خطبه نخست به کمک های امام سجاد ازلحاظ مادی اشاره داشت اما در  خطبه دوم به کمک های فرهنگی امام سجاد (ع)اشاره داشت و گفت :امام سجاد (ع)به فرزند خویش سفارش می کند با انسان های دروغگو همنشین مباش چون مسیر دور را نزدیک نشان می دهد و برای انسان همچون سراب است . با انسانهای نادان نیز  همنشین مباش چون به گمان خود می خواهند به تو خیر برسانند اما موجب متضرر شدن تو می شوند .با کسانی که صله رحم به جا نمی آورند نیز همنشین مباش چون این افراد مورد لعن قرآن قرار گرفته اند .
حجت الاسلام و المسلمین جوادی به مناسبت هفته نیروی انتظامی یاد اور شد :این هفته را به کارکنان گرانقدر نیروی انتظامی تبریک می گویم و همچنین سالگرد شهادت ایت الله اشرفی اصفهانی و همه شهیدان محراب و شهدای نیروی انتظامی را گرامی می دارم .
وی اضافه کرد :جامعه امروز برای ارتقا علمی و فرهنگی کشور   نیازمند همکاری نزدیک بین اولیا و مربیان است و مقرراتی که در مدرسه بنیان می شود نباید در منزل نقض شود همچنین اصولی  که در منزل وجود دارد نباید در مدرسه مورد خدشه قرار بگیرد .

,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

شهرستان بهار

, شهرستان بهار, شهرستان بهار,

, ,

 

,

امام جمعه شهر بهار درنماز جمعه این هفته شهر بهار با اشاره به برپایی موکب آیت الله بهاری در ورودی شهر بهار و در کربلا گفت: مردم خداجوی بهار سال قبل ارادت خود را به امام حسین و یارانش به خوبی نشان دادند و امسال نیز این موکب ها آماده پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین می باشد.
حجت الاسلام حاتم نیا در ادامه گفت: نظام جمهوری اسلامی با حفظ اتحاد  قوای سه گانه می تواند قلل جهان را فتح کند و در صورت اتحاد قوا هیچ ابرقدرتی نخواهد توانست در داخل رخنه کند. ما باید هوشیارانه در مقابل دشمن بایستیم و نگذاریم که دشمن از اختلافات کوچک بین ما سوء استفاده کند.

شهرستان نهاوند

 

,
,
,
, شهرستان نهاوند, شهرستان نهاوند,
,
,

 

,


 

, , , ,
,

امام‌جمعه نهاوند:
آمریکایی‌ها بدعهد و پیمان‌شکن هستند
امام‌جمعه نهاوند گفت: مذاکرات هسته‌ای نشان داد که آمریکایی‌ها تا چه اندازه بدعهد هستند و حتی توافقی را که امضا کرده‌اند را نیز قبول ندارند.
به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند گفت: مذاکرات هسته‌ای و توافق برجام بار دیگر عهدشکنی و عدم اعتماد به آمریکا را به همگان ثابت کرد.
وی اظهار داشت: آمریکا دشمن اصلی و شماره یک ملت ایران است چون دشمنی آن‌ها با انقلاب اسلامی تمامی ندارد و از هر توطئه‌ای برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده می‌کنند.
امام‌جمعه نهاوند افزود: در قضیه برجام آمریکایی‌ها حتی توافقاتی را که خودشان پای آن را امضا کرده‌اند قبول ندراند و پیمان‌شکنی می‌کنند.
وی گفت: مردم ایران اسلامی و مسئولان ما به آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی ندارند چون آنها در طول انقلاب اسلامی از انواع ترفندها برای سرنگونی نظام مقدس اسلامی استفاده کرده اند ولی به برکت وجود رهبری شجاع و آگاه و حضور همیشه درصحنه مردم، ناکام مانده است و از این به بعد نیز موفق نخواهد شد.

, امام‌جمعه نهاوند:, امام‌جمعه نهاوند:,
, آمریکایی‌ها بدعهد و پیمان‌شکن هستند,
,
,
,
,
,




انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه