اخبار داغ

ائمه نماز جمعه چهارمحال وبختیاری؛

نظام سلطه نظام ابلهان است/اقتدار سپاه باعث عصبانیت دولتمردان آمریکایی شده است

نظام سلطه نظام ابلهان است/اقتدار سپاه باعث عصبانیت دولتمردان آمریکایی شده است
ائمه جمعه چهار محال وبختیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان های مختلف استان اظهار داشتند:نظام سلطه امروز نظام ابلهان و حماقت است/اقتدار و نفوذ سپاه در منطقه باعث عصبانیت دولتمردان آمریکایی شده است/امروز سپاه است لرزه بر اندام ابرقدرت ها انداخته و نگذاشته‌ به اهداف شومشان درمنطقه برسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز ، حجت‌السلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار کرد: سلطه‌گران همیشه بر حق‌مداران عالم در مقام سلطه بوده‌اند، زمانی معاویه و یزیدیان و امروز هم به نوعی دیگر، باید باور داشته باشیم که دشمنان ما همیشه ابله هستند و نشانه آن این است که در برابر پرچمی موضع گرفتند که تاکنون هر چه دسیسه برای از بین بردن آن کردند شکست خورد.

خطیب نماز جمعه شهرکرد اضافه کرد: نظام سلطه امروز نظام ابلهان و حماقت است، اگرچه برخی‌ها اشتباه می‌کنند و دشمنان را به خاطر پیشرفتشان در مادیات و صنعت عاقل می‌دانند اما این پیشرفت نشان از علم آن‌ها است نه عقلشان، بی‌وفایی به عهد نشانه حماقت است که نمونه آن را در برجام می‌بینیم.

نکونام تاکید کرد: برخی‌ها که دلخوش به دشمنان خصوصا آمریکایی‌ها کرده بودند متوجه اشتباه خود شوند و به آنچه که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران یعنی اتکا به درون و اقتصاد مقاومتی ترسیم کردند بازگردند، باید کشور از درون قوی شود تا در مقابل دشمنان ضعف نداشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولان کشور باید تعیین استاندار چهارمحال و بختیاری را تسریع کنند، عنوان داشت: وقت‌ها می‌گذرد و فرصت‌ها تمام می‌شود و آنچه باقی می‌ماند نابسامانی است، وضعیت اشتغال در استان خوب نیست و جوانان همچنان منتظر ایجاد شغل از سوی مقامات استانی هستند، بسیاری از برنامه‌های مدیریتی استان عملا متوقف شده و رسانه‌ها و مراجع اطلاعاتی باید این موضوع را منتقل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بسیاری از دستگاه‌های اجرایی برای انجام امور خود و مردم سردرگریبان هستند، خاطرنشان کرد: فصایی ناآرام بر فعالین سیاسی حاکم است و بسیاری از این فعالین درصدد هستند تا گزینه‌ مورد نظر خود استاندار شود که فضای استان را متشنج کرده است.

نکونام تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری با مشکلات زیاد عمرانی، صنعتی و اقتصادی مواجه است و جایی برای سیاسی‌کاری در آن وجود ندارد بنابراین نیازمند استانداری هستیم که بدور از جناحی بازی و سیاسی‌کاری به انجام امور بپردازد، استاندار این استان نباید اهل جناح‌گیری‌های تند و سیاست‌زدگی باشد اما افرادی که به دنبال گزینه‌های خود برای تصدی‌گری استانداری هستند این مشکلات را نمی‌بینند و تنها نگاه سیاسی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

اقتدار و نفوذ سپاه در منطقه باعث عصبانیت دولتمردان آمریکایی شد /توسعه و پیشرفت شهرستان اردل نیازمند همدلی و وحدت بین مسئولان و مردم است

, اقتدار و نفوذ سپاه در منطقه باعث عصبانیت دولتمردان آمریکایی شد /توسعه و پیشرفت شهرستان اردل نیازمند همدلی و وحدت بین مسئولان و مردم است, اقتدار و نفوذ سپاه در منطقه باعث عصبانیت دولتمردان آمریکایی شد /توسعه و پیشرفت شهرستان اردل نیازمند همدلی و وحدت بین مسئولان و مردم است,

حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی گفت:هدف از خلقت انسان و همه موجودات راز و نیاز و تسبیح خداوند تبارک و تعالی است.

حجت السلام بهرامی به آیه ۲۱ سوره بقره « یا أَیُّهَا النَّاسُ اعْبُدُوا رَبَّکُمُ الَّذِی خَلَقَکُمْ وَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِکُمْ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ‌» اشاره و اظهار داشت: خداوند می فرماید: اهل عبادت باشید ابتهال و تضرع داشته باشید تا مشمول آیه قرآن که می فرماید: اگر دعای شما نبود خداوند نظر عنایت و توجهی به شما نمی داشت، باشید.

وی خاطرنشان کرد: پس در سایه ذکر، طاعت و عبادت است که انسان مقامات عالیه را به دست می آورد.

امام جمعه شهر اردل در بخش دیگیر خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل با اشاره به زمزمه‌هایی که از آمریکا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی شنیده می شود، گفت:نظام استکباری برپایه زوروقلدری وفریب وتزویر است،هرکجابتواندباقلدری حرفش ومقاصدش راپیش می برداگرنشدبافریب وحیله گری به آنچه خواهدمی رسد،بعدازانتخابات ریاست جمهوری آمریکایک بازی پشت پرده تلاش می کندبه دنیاالقاء کندچاره ای جزء مدارا واحتیاط دربرخوردبااین رئیس جمهورجدیدنیست.

بهرامی افزود:ازهمان دوران انتخابات وانمودکردندگزینش ترامپ و ورود اوبه انتخابات وپیروزی اوخیلی درچارچوب عرف سیاسی آمریکا نبود به تعبیرخودمان خارج ازقواعد موجود درسیستم انتخاباتی آمریک بالا آمده لذادرقبال اقدامات آن هیچ تضمینی نیست چون قابل پیش بینی نیست.

وی بیان کرد:اما درپشت پرده یک بازی براه انداختند که یک طرف آن رئیس جمهوردیوانه وخطرناک وغیرقابل مهاروپیش بینی که هرکاری ممکن است بکند ودرطرف دیگربازیگرانی که درظاهرمخالف این سیاست ونگران اقدامات این رئیس جمهورهستند.

خطیب جمعه شهر اردل گفت: هدف از این بازی های مزدورانه القاء به طرف های مقابل آمریکا که این ترامپ دیوانه است هراقدامی ممکن است بکندمتعهدبه هیچ توافقی نیست ،نمی شودزیادسربه سراین گذاشت چاره ای جزءکنارآمدن باآن نیست تابتوان امتیازات دیگری ازطرف های مقابل آمریکاگرفت.

حجت الاسلام بهرامی گفت:آمریکا امروز راهی جز این نقشه های شوم ندارد و تنها راه شکست این دولت جنایتکار مقاومت و ایستادگی و در مسیر ولایت حرکت کردن است.

وی با بیان اینکه این روزها عصبانیت دولتمردان آمریکایی ازاقتدار ونفوذ سپاه در منطقه است اظهار کرد: نفوذ،قدرت بازدارندگی ،توان دفاعی بالا،میدان داری سپاه درمنطقه ،زمین گیرکردن آمریکادراجرای طرح های شومش درمنطقه توسط سپاه است که آمریکائی هارابه این نتیجه رسانداین نیروی بزرگ رامنفعل کند،تضعیف کند و آنرا بعنوان یک سازمان تروریستی معرفی بکند.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به محروم بودن شهرستان اردل گفت:رمزپیشرفت هرمردمی به توانمندی آنهابستگی دارد لذا مابایدتوانمندبشویم چراکه در شهرستان ظرفیتهای طبعی و انسانی خوبی داریم:

وی افزود:تلاش برای تربیت متخصصین وعالمان یک ضرورت است نبایدامروز شاهد کمبود پزشک در منطقه باشیم لذا رشدعلمی شهرستان کاردانشکاه هامدارس وحوزه ها یک ضرورت است تا درآینده ماکمبودی ازاین جهت نداشته باشیم.

حجت الاسلام بهرامی گفت:موضوع دوم که باعث جلوگیری از پیشرفت شهرستان اردل شده است برخی بازی های سیاسی است لذا نباید دست تبری هاوسلایق سیاسی واردکارشوند تا به زودی شاهد پیشرفت شهرستان باشیم.

خطیب جمعه شهر اردل با بیان اینکه توسعه و پیشرفت شهرستان اردل نیازمند همدلی و وحدت بین مسئولان و مردم است اظهار کرد:نبایدخدای نکرده سرگرم خودمان باشیم یا منافع خودمان رافقط ملاحظه شود،یک جاهایی بایدازخودمان ومنافعمان بگذریم تاشهرستان رشد کند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

نام سپاه لرزه بر اندام ابر قدرت ها انداخته است/ترامپ مزخرف می گوید

, نام سپاه لرزه بر اندام ابر قدرت ها انداخته است/ترامپ مزخرف می گوید, نام سپاه لرزه بر اندام ابر قدرت ها انداخته است/ترامپ مزخرف می گوید,

حجت الاسلام سید مسیح حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: دنیا خیلی باید کر و کور باشد تا از مزخزفات رئیس جمهور آمریکا بپذیرد که مدافعین حق ترویست و مزاحم مردم هستند.

وی با بیان این که سپاه پاسداران اسباب خیری هستند که نامشان رعب و وحشت را در دل ابرقدرت های جهان ایجاد کرده است، افزود: ایران در دوران پهلوی شاه، وزیر و مجلس داشت ولی حرمت و عزت نداشت می آمدند در ایران حق توحش می گرفتند اما اکنون همان کسانی که ایران را به عنوان یک کشور کوچک و مغلوب می دانستند از ارگان انقلابی آن به ستوه در آمده اند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به عصبانیت نظام سلطه از اقتدار روزافزون ایران اسلامی و با بیان این که نام سپاه لرزه بر اندام ابر قدرت ها انداخته است، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا باید از این غصه بمیرد و نابود شود.

حسینی سپاه را مظهر قدرت ایران دانست و گفت: رئیس جمهور آمریکا انسانی دیوانه است که احتیاج به معالجه دارد و از یک فرد بیمار هم انتظاری بیش از این نیست.

نام سپاه لرزه بر اندام ابر قدرت ها انداخته است

وی علت دشمنی آمریکا با سپاه و نهادهای انقلابی را اقتدار این نهاد عنوان و خاطر نشان کرد: امروز سپاه است که لرزه بر اندام ابرقدرت ها انداخته و نگذاشته‌ به اهداف شومشان درمنطقه برسند.

خطیب موقت نماز جمعه بروجن افزود: آمریکایی‌ها در طول تاریخ جنایات بسیاری از خود به ثبت و برجای گذاشته و سخنان سخیف سران این کشور چیزی جز افزایش نفرت ملت‌ها را به دنبال ندارد.

خطیب موقت نماز جمعه بروجن به روز کاهش بلایای طبیعی اشاره کرد و گفت: نظام مهندسی معنویات ما ضعیف است؛ اگر نظام مهندسی در مسئله معنویات و عبادات گسترده شود بلاهای طبیعی و مشکلات بر سر انسانها فرود نخواهد آمد.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر تقویت نظام مهندسی معنوی و دینی و با بیان این که ضعیف بودن آن موجب نازل شدن بلاها می شود، ادامه داد: در صورت تقویت نظام مهندسی معنوی همه امور ما بر مبنای شرع و دین پیش می رود.

,
,
,
,
,
,
,
,
, نام سپاه لرزه بر اندام ابر قدرت ها انداخته است,
,
,
,
,
,
,
,
,

مسئولین جوانان بیکار شهرستان لردگان را حمایت کنند/ انقلاب اسلامی ما تا به امروز به برکت همین اتحاد و برادری پایدار بوده و هست

, مسئولین جوانان بیکار شهرستان لردگان را حمایت کنند/ انقلاب اسلامی ما تا به امروز به برکت همین اتحاد و برادری پایدار بوده و هست, مسئولین جوانان بیکار شهرستان لردگان را حمایت کنند/ انقلاب اسلامی ما تا به امروز به برکت همین اتحاد و برادری پایدار بوده و هست,

حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی احمدی مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان چهار محال وبختیاری به عنوان امام جمعه موقت در لردگان و در جمع نمازگزاران این شهرستان ضمن رعایت تقوای الهی گفت: تقوا را همیشه سرلوحه کار خود قرار دهید تا در دنیا و آخرت سربلند و پیروز باشید.

,

وی تقوا را بر سه قسم، اطاعت محض از خدا، همیشه به یاد خدا بودن و شاکر نعمت های خدا دانست .

,

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در خطبه  دوم نماز جمعه در شهرستان لردگان گفت: اتحاد رمز پیروزی است و همیشه جهت مبارزه با ظلم و ستم و استکبار باید در بین مسلمانان اتحاد برقرار باشد و انقلاب اسلامی ما تا به امروز به برکت همین اتحاد و برادری پایدار بوده و پیشرفت کرده است.

,

احمدی افزود: اهانت کردن آمریکای ملعون به سپاه نشانه ضعف آنها در برابر سپاه و ملت همیشه در صحنه ایران است.

,

وی گفت: مملکت را سپاه حفظ کرد، داعش به برکت وجود سپاه مقتدر ما سرنگون شدو سوریه هم به برکت وجود سپاه تاکنون پابرجا بوده است، بنابراین سپاه همیشه یار و یاور مظلومان بوده و می باشد.
ایشان در ادامه ضمن اشاره به رشادت های مدافعان حرم گفت: امنیت ما مرهون ایثارگری شهدا به خصوص امثال شهید حججی ها است.

,
,

وی ضمن محکوم کردن اظهارات سخیف ریاست جمهوری آمریکا گفت: ترامپ دیوانه است.
احمدی افزود: متاسفانه عده ای کم از جونان ما از قبل دختر و پسر رعایت این امنیت نمی کنند با بداخلاقی اجتماعی و بد حجابی دارند این امنیتی که خداوند به ما داده می خواهند لکه دار بکنند وی با گوشزد به این افراد گفت : این امنیت را باید مرهون خون شهدا،  وشهید حججی ها دانست که این امنیت را برای ما حفظ کردند تا داعش نتواند در مملکت ما غلطی بکند .
   
حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی احمدی ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام والمسلمین حسن انصاری امام جمعه سابق شهرستان لردگان برای امام جمعه جدید آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

,
,
,
,

وی در پایان ضمن برحق خواندن حق جوانان شهرستان لردگان جهت بکارگیری در پتروشیمی لردگان گفت: مسئولان باید بدانند همانطور که از آب، خاک و انرژی این شهرستان بهره گرفته اند باید از جوانان بیکار این شهرستان حمایت کنند و جهت رفع بیکاری آنها اقدام نمایند.

,

قطعاً هزینه‏ هاى مقاومت و ایستادگى از هزینه های سازش کمتر خواهد بود

, قطعاً هزینه‏ هاى مقاومت و ایستادگى از هزینه های سازش کمتر خواهد بود, قطعاً هزینه‏ هاى مقاومت و ایستادگى از هزینه های سازش کمتر خواهد بود,

حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فارسان گفت: خود و شمارا به رعایت تقوای الهی سفارش می‌کنم، انسان به برکت تقوا بسیاری از نارسایی‌ها و ناتوانی‌های خودش را جبران می‌کند، به برکت تقوا انسان به امتیازهای غیرقابل‌تصوری دست پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: خداوند عزوجل به برکت تقوا انسان را ازآنچه از عقلش به آن نمی‌رسد حفظ می‌کند اگر انسان تقوا داشته باشد جاهایی که دیگر عقلش راه نمی‌دهد خدا راه را به او نشان می‌دهد: یُجَلّى بِالتَّقوى عَنهُ عَماهُ وَ جَهلَهُ کوردلی و نادانی را خداوند به برکت تقوا برطرف می‌سازد.

چه کسانی از شکسته شدن اقتدار قوه قضاییه سود خواهند برد

شکسته شدن اقتدار قوه قضائیه و به‏تبع آن نظام اسلامى براى چه کسانى سود و بهره به دنبال خواهد داشت گفت: قطعاً همان‌ها که قوه قضائیه را موردتهاجم قرار مى‏دهند تا از این راه مسیر فساد و دست‌اندازی به بیت‏المال مسلمین را برای خودشان باز کنند.

وی اظهار داشت: عدم پایبندى آمریکا به معاهده‏هاى بین‏المللى و اتخاذ مواضع قلدرمآبانه چیزى نیست که براى ملت ما و بلکه جهان تازگى داشته باشد که جزء سیاست‌های همیشگی و ذات گرگى آمریکاست.

 اما آنچه نباید از آن غافل شد، عبرت از تاریخ و پیشینه مذاکرات است

وی بیان داشت: اما آنچه نباید از آن غافل شد، عبرت از تاریخ و پیشینه مذاکرات هسته‏اى و فرایند برجام است که طبق فرمایشات رهبرى حکیم انقلاب به‏عنوان یک تجربه تلخ باید از آن بهره گرفت و با قاطعیت و شجاعت در مقابل زیاده‏خواهى‏ها و هجمه کور جبهه استکبار، مقاومت و ایستادگى نمود که قطعاً هزینه‏هاى مقاومت و ایستادگى به‏مراتب از هزینه‏هاى انفعال و ارتجاع و سازش کمتر خواهد بود.

امام‌جمعه شهر فارسان در ادامه گفت: به‏جاست از مواضع قاطعانه فرماندهى محترم سپاه انقلاب اسلامى و مقاومت و مجاهدت مجموعه نهادهاى نظامى و انتظامى اعم از سپاه، بسیج، ارتش جمهورى اسلامى، نیروى انتظامى و سربازان گمنام امام زمان (عج) تقدیر و تشکر کرد که با همه توطئه‏هاى دشمنان، در تأمین امنیت فراگیر و ناکامى عوامل داخلى آنان، گام‌های مؤثری برداشته و البته هزینه‏هاى سنگینى همچون حججى‏ها را نیز پرداخت‌نموده‌اند.

راهبرد جبهه استکبار، فشار بر جمهورى اسلامى ایران در عین حفظ برجام است

وی به برجام اشاره داشت و افزود: درد دل زیاد است ۱۵ اکتبر یا ۲۳ مهرماه سال جارى پایان سه‌ماهه‌ای است که به‏صورت مسلسل، زمان اعلان نظر رئیس‌جمهوری آمریکا پیرامون تعهدات برجامى است. آنچه راهبرد جبهه استکبار به‏ویژه آمریکا در حال حاضر است، فشار بر جمهورى اسلامى ایران در عین حفظ برجام است.

 وی اظهار داشت: به نظر مى‏رسد آمریکا در استراتژى جدید خود درباره ایران که سه‏شنبه هفته آینده آن را اعلام خواهد کرد، تمرکزش به‏ویژه روى مهار سپاه پاسداران انقلاب اسلامى قرار خواهد داشت و درواقع بعضى از ارزیابى‏ها و تحلیل‌ها نشان‏دهنده این است که هدف اصلى آمریکا از همه این بحث‏هایى که درباره برجام به راه انداخته این است که اروپا را در قضیه تحریم سپاه با خودش همراه کند.

 دولت ترامپ می خواهد سپاه را به‏عنوان یک گروه تروریستى معرفى نماید

وی تصریح کرد: حتى یک احتمال جدى وجود دارد که دولت ترامپ بخواهد سپاه را به‏عنوان یک گروه تروریستى معرفى نماید که البته تا اینجا با واکنش‌های انقلابى و قاطع مردم ایران به‏ویژه سپاه و مسئولان کشور مواجه گردیده است.

وی بیان داشت: آنچه مسلم است این است که هفته آینده ازاین‌جهت هفته خاصى خواهد بود و خود ترامپ هم وقیحانه گفته است «همه این وضعیت و شرایط فعلى که مى‏بینید، آرامش قبل از توفان است» که به نظر مى‏رسد نهایت کار خطرناک و به‌دوراز عرف و عقلشان همین باشد که سپاه را به‏عنوان گروه تروریستى اعلام نمایند و درعین‌حال در برجام نیز باقى بمانند. و اگر این مسئله اتفاق بیفتد قطعاً در برابر این ظلم آشکار و اقدام بى‏شرمانه آمریکا، جمهورى اسلامى ساکت نخواهد نشست.

وی گفت: کمترین توقع توده مردم شریف و انقلابى ایران اسلامى از نهادهاى کشورى و لشکرى به‏ویژه دستگاه دیپلماسى است که متناسب با شأن انقلاب و نظام و ملت ایران در برابر زور گوئی‌ها و فتنه‏ها و توطئه‏هاى بیگانگان با توکل به خدا و به پشتوانه نصرت الهى ایستادگى نمایند.
 
 
امام‌جمعه،امام‌جمعه‌ی همه افراد،همه گروه‌ها و همه سلیقه‌های سیاسی است
 
حجت‌الاسلام ملک پور در آخر خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیان داشت: مطلب آخر در مورد امام‌جمعه است، امام‌جمعه محور وحدت مذهبی و محور وحدت سیاسی است خطیب جمعه باید به باورهای همه سلایق احترام بگذارد اما این به معنای خاکشیرمزاجی نیست در عین اینکه از مواضع ولایت به‌طور صریح و شفاف باید پاسداری کند و مدافع نظم و قانون و ولایت باشد سعه‌صدر و نگاه وسیع هم باید داشته باشد.

وی افزود: وظیفه امام‌جمعه در رابطه با نظام و رهبری روشن است، وظیفه در مقابل آرمان‌های نظام و اهداف نظام و خط قرمزها هم روشن است، و معنای دفاع از نظام اسلامی این نیست که نقد مخلصانه و منصفانه و نصیحت پدرانه را نسبت به مدیریت مدیران نداشته باشد.

وی تصریح کرد: امام‌جمعه، امام‌جمعه‌ی همه افراد، همه گروه‌ها و همه سلیقه‌های سیاسی است مختص به یک طیف خاص نیست یکی نگه ای داد امام‌جمعه را حزبی گروهی جریان با خود همراه کرده عزیزان آرمان‌های نظام مشخص، اهداف نظام مشخص، مقدسات نظام مشخص، خطوط قرمز نظام هم مشخص است.

وی اظهار داشت: حالا اگر کسی دائماً این خطوط قرمز را رد می‌کند این دیگر اسمش ترد کردن گروهی نیست این از اول نبوده که حالا ترد شود و این داخل گروه حزبی نبوده که حالا خارج شود لذا به این مسائل دقت بشه و انشالله خداوند به همه ما توفیق عنایت بفرماید.

,
,
,
,
, چه کسانی از شکسته شدن اقتدار قوه قضاییه سود خواهند برد,
,
,
,
,
,
,  اما آنچه نباید از آن غافل شد، عبرت از تاریخ و پیشینه مذاکرات است,
,
, .,
,
, .,
,
, راهبرد جبهه استکبار، فشار بر جمهورى اسلامى ایران در عین حفظ برجام است,
,
, ., .,
,
, .,
,
, دولت ترامپ می خواهد سپاه را به‏عنوان یک گروه تروریستى معرفى نماید,
,
, .,
,
, .,
,
,
,
,
, امام‌جمعه،امام‌جمعه‌ی همه افراد،همه گروه‌ها و همه سلیقه‌های سیاسی است,
,
,
,
,
,
,
,
,

شعار بزرگ و دل فریب استقلال به دنبال تجزیه و تخریب کشور ها می باشد

, شعار بزرگ و دل فریب استقلال به دنبال تجزیه و تخریب کشور ها می باشد, شعار بزرگ و دل فریب استقلال به دنبال تجزیه و تخریب کشور ها می باشد,

حجت السلام سید حسن میر افضلی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت به تقوایی الهی گفت:نماز اگر مورد قبول درگاه خداوند قرار نگرفت بقیه اعمال نیز سنجیده و دیده نخواهد شد.

وی افزود : خضوع و خشوع باید در دل مومن نمازگزار قرار بگیرد و انسان نباید در نماز به فکر بقیه اعمال خود و کار های خود باشد انسان باید ذهن و فکر خود را باید برای نماز و صرف درست گفتن و درست خواندن نماز و اجرای مستحبات و واجبات نماز صرف کند .

میرافضلی گفت : در بعضی احادیث امده است که برای کامل شدن نماز باید اعمالی از قبیل مانند انجام نوافل، خواندن دعا ها، قرائت صحیح و قرار دادن تربت امام حسین  (علیه السلام) را به جای آورد. حضور قلب با انجام مستحبات در نماز بیشتر خواهد شدحتی جای نماز گزار هم باید مهم شمرده شود و در چه مکانی و در چه جایی باشد همه  یاین عوامل مهم هستند.

 وی بیان داشت:انسان باید ر هنگام نماز بسیار به حضور قلب اهمیت دهد وباید بداند در مقابل پروردگار و خالق زمین و آسمان ها قرار گرفته است و باید تلاش بکند تا در مقابل پروردگار خضوع و خشوع داشته باشد

وی ضمن اشاره به دیدار رئیس جمهور ترکیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت:در این بیانات نکات بسیار مهم و بصیرت افزا و بسیار راهگشا در این دیدار مطرح شد.

وی افزود:امروز آمریکا به دنبال آمیخته کردن حق و باطل و ترویج دروغ و تزویر و اشاعه فرهنگ فساد و بی حیای و به دنبال تفرقه افکنیو جدا کردن ملیت ها و اقلیت ها می باشد.

خطیب نماز جمعه بن گفت : امروزه وقتی اسرائیل به تحولات موجود درجهان نگاه می کندو وضعیت خود را درجهان می بینداین ترس برایشان غالب شده که شاید این حرف مهم وعظیم مقام معظم رهبری که اسرائیل 25سال اینده را نخواهد دید اتفاق بیفتد.

وی بیان کرد : این دشمنان اسلام فکر ها و نقشه های شوم بسیار زیادی در سر خود می پروراندند و حتی برخی از آن ها نیز به مرحله ی اجرا در آورده اند ولی در تمامی آن ها به شکست رسیده و راه به جایی نبرده اند

میرافضلی گفت : حال آن ها می بینند که در جنگ های نظامی موفق نبوده اند و نتوانسته اند راهی و کاری را انجام دهند اکنون به دنبال ایجاد تفرقه  و به جان هم انداختن مردم از داخل خود می باشند.

خطیب نماز جمعه بن گفت :اسرائیل و آمریکا تما تلاش های خود را بکار گرفته اند تا با شعار بزرگ و دل فریب استقلال به دنبال تجزیه و تخریب کشور ها  ومهم تر از آن کشور های اسلامی هستند.

وی مطرح کرد : امروزه بخشی از دشمنی عظیم و بزرگ آمریکایی ها مربوط به برجام می باشد وتمام معادلات دنیا به برجام گره زده اند و رئیس جمهور آمریکا به دنبال آن است با فشار و تهدید بیشتر به دنبال امتیاز گیری از ما می باشد و در حال تلاش هستند که وقت بیشتری بخرند تا بتوانند از  برجام به بهترین شکل سوء استفاده کنند

خطیب نماز جمعه بن گفت :این موضع گیری های واحدی مسئولین کشور ما همه با هم یکصدا می گویند که برجام دیگر قابلیت مذاکره ندارد و اینکه بیایند بین ایرانی ها شکاف بیندازند دیگر وجود نخواهد داشت و گاهی نیاز است که انسان نرمش قهرمانانه داشته باشد ولی پیامبر گرامی اسلام بعد از صلح حدبیه که دشمن به آن پای بند نبود با شدت با آن ها مقابله کرد و مکه را فتح کرد و حال اگر همین اتفاق  نسبت به برجام بیفتد باید به دنبل فتح الفتوح باشیم.

وی گفت : این ها حال به دنبال این هستند که با تخریب ارگان های ارزشمندی مثل سپاه برای خود منافعی کسب کنند وقتی دشمن دیگر هیچ کاری از دستش بر نمی آید می خواهند با این گونه صحبت ها جایی برای حرف های خود باز کنند .

وی با گلایه از آموزش و پرورش نسبت به شکل گیری حوزه علمیه شهرستان گفت:آموزش پرورش باید برای احیای دروس امام محمد باقر و امام صادق (علیه السلام) تمام تلاش و حمایت خود را انجام بدهد که نداده است و گاهی نگاه های ناصحیح و نابخردانه و نگاه هایی که در جامعه شکاف ایجاد می کند.

خطیب نماز جمعه بن گفت : نباید دید نسبت به حوزه علمیه یک دید شخصی باشد و اگر کسی نسبت به حوزه علمیه دید مطلوبی نداشت تحریم کند و بگوید که اجازه ندهید فلان مکان در اختیار حوزه قرار بگیرد اصلا خوب نیست و باید تلاش ها صورت بگیرد که این گونه نباشد تا بتوانیم برای احیای مکتب ائمه در جامعه تلاش بکنیم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه