اخبار داغ

گزارشی از خطبه های نمازجمعه در لرستان؛

سپاه با اقتدار نقشه استکبارجهانی را در منطقه خنثی کرده است

سپاه با اقتدار نقشه استکبارجهانی را در منطقه خنثی کرده است
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: رئیس جمهور آمریکا می خواهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه های تروریستی قرار بدهد برای این که سپاه با اقتدار نقشه استکبارجهانی را در منطقه خنثی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،آیت الله سیداحمدمیرعمادی،نماینده ولی فقیه در لرستان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با اشاره به  بیست و پنجم محرم سالروز شهادت حضرت سیدالساجدین امام زین العابدین(ع)،گفت: بعد از حادثه عاشورا بنی امیه یک خفقان شدید و یک سخت گیری فراوانی علیه شیعیان حاکم کرد در این دوره سخت امام سجاد(ع) نقش آفرینی کرد و نهضت امام حسین(ع) را زنده نگه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به به اعلام موضع رئیس جمهور آمریکا نسبت به برجام و گزارشی که امروز می خواهد راجع به پایبندی ایران به برجام ارائه دهد،تصریح کرد:  رئیس جمهور آمریکا می خواهد یک سری سخنان واهی، سراسر کذب و افترا علیه نظام جمهوری اسلامی داشته باشد و از سوی دیگر می خواهد فشارها را برجمهوری اسلامی بیشتر کند و برخی از نهادهای انقلابی همانند سپاه را در لیست گروه های تروریستی قرار دهد.

,

 

,

به گفته وی رئیس جمهور آمریکا همانند گرگ زوزه می کشد و باصدای نکره حمله می کند  ولی چنان ترسو و بزدل است که با یک تشر و تهدید عقب نشینی می کند و منافع  مادی خود را در نظر می گیرد قطعا مواضع بزرگ مأبانه آمریکا هیچ گونه تاثیری بر اراده دولت و ملت بزرگ ایران اسلامی نخواهد داشت.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که رئیس جمهور آمریکا می خواهد ملت ایران را تهدید کند،گفت: کاخ سفید همانند تارعنکوبت سست است رئیس جمهور آمریکا باید بداند ملت بزرگ ایران اسلامی 40سال امتحان خود را پس داده است و استقامت و ایستادگی ملت ایران زبانزد است.

,

 

,

آیت الله میرعمادی افزود: ملت ایران همه تحریم ها را تحمل کرده و از این ها ترسی ندارد رئیس جمهور آمریکا باید بداند مواضع ضدبرجام او باعث منزوی شدن آمریکا می شود و در دنیا رسوا عهد می شود.

,

 

,

 وی خاطرنشان کرد: خیال کرده اند با عهد شکنی می توانند به اهدافشان برسند بدانید که مردم ایران با عزت، با مقاومت و باصلابت هستند رئیس جمهورآمریکا  در مسیری که حرکت می کند که پایانش جهنمی برای آمریکایی ها خواهد بود.

,

 

,

امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: رئیس جمهور آمریکا می خواهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه های تروریستی قرار بدهد برای این که سپاه با اقتدار نقشه استکبارجهانی را در منطقه خنثی کرده است.

,

 

,

آیت الله میرعمادی ادامه داد: آمریکا داعش را در منطقه به جود آورد تا 40سال خیالش راحت باشد اما سپاه اقدام عملی و مبارزه عملی با تروریست ها کرده است کینه ای که آمریکا از سپاه دارد به دلیل مبارزه با تروریستها،قدرتمندی و نفوذ سپاه در دل جوانان دنیاست.

,

 

,

هدف آمریکا برای خروج از برجام، اعمال فشار به جمهوری اسلامی و گرفتن امتیاز است

, هدف آمریکا برای خروج از برجام، اعمال فشار به جمهوری اسلامی و گرفتن امتیاز است ,

حجت الاسلام "حسن ترابی" امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به برجام گفت: امروز قرار است ترامپ رئیس جمهور آمریکا نظر خود را در مورد پایبندی جمهوری اسلامی به برجام به کنگره اعلام کند اما رفتار اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا با رفتار ترامپ نشان می دهد این دولتها هیچ تفاوتی با هم ندارند و نمی خواهند به تعهدات خود عمل کنند.

,

 

,

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدا فرمودند که آمریکا غیر قابل اعتماد است و نباید فریب لبخند آنها را خورد چرا که بعدا به تعهدات خود عمل نمی کنند و امروز بعد از گذشت دو سال می بینیم بارها برجام از سوی آمریکا نقض شده اما مدعی است که جمهوری اسلامی ایران روح برجام را نقض کرده است.

,

 

,

امام جمعه بروجرد با اشاره به این که ترامپ ادعا داشت برجام را پاره می کند و خارج می شود افزود: این موارد از سوی آمریکا واقعیت ندارد و به دنبال این نیستند که از برجام خارج شوند چرا که تنها هدف آنها از این رفتارها اعمال فشار به جمهوری اسلامی برای گرفتن امتیازات بیشتر است.

,

 

,

به گفته وی تنها نظر و هدف آمریکا این است که با این اقدامات بتواند فشار بر جمهوری اسلامی وارد کند اما برجام را هم حفظ کند و همه تمرکز خود را در این راستا بر روی سپاه قرار داده است.

,

 

,

حجت الاسلام ترابی اظهار داشت: آمریکا به دنبال این است که با تحریم سپاه در راستای کاهش توان دفاعی اقدام کند و بتوانند با این اقدامات اقتدار نظام را بشکند اما یکی از پایه های اقتدار نظام، سپاه است و سپاه، پاسدار انقلاب و دستاوردهای آن است و در مقاطع مختلف از این کشور تا پای جان دفاع کرده است.

,

 

,

وی بیان کرد: در طول این سالها سپاه پاسداران توطئه های زیادی از دشمنان را خنثی کرده و از استقلال کشور دفاع کرده و این موارد سبب عصبانیت دشمن شده که آمریکا باید بداند ملت و دولت ایران و نیروهای مسلح محکم در برابر زیاده خواهی آنها خواهند ایستاد و پوزه آنها را به خاک می مالند.

,

 

,

سپاه محبوب دلهاست/ دست های استکبار به خون ملت های بی گناه آغشته است

, سپاه محبوب دلهاست/ دست های استکبار به خون ملت های بی گناه آغشته است,

حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن تسلیت شهادت امام زین العابدین(ع)، اظهار داشت: این ایام رونمایی از واقعه کربلا در بخش دوم آن است چرا که در این ایام بود که امام سجاد(ع) و حضرت زینب کبری(س) به افشاگری علیه کفر و نفاق کردند.

,

 

,
وی در ادامه به کارشکنی ها و بدعهدی های آمریکا در مورد برجام اشاره و با بیان اینکه برجام، یک توافق دو طرفه بین ایران و آمریکا نیست بلکه یک توافق بین المللی است، ابراز داشت: حداقل دستاورد برجام، پرده برداشتن از چهره واقعی آمریکایی ها و بدعهدی آنها مقابل چشم جهانیان بود.
,
 
,
 
,
امام جمعه الشتر به تلاش آمریکا علیه سپاه پاسداران اشاره و افزود: سپاه همواره علیه تروریست و علیه ناامنی ها در میدان نبرد حضور داشته و همین دلیل محبوبیت سپاه در ایران و در بین ملتها شده که این امر موجب موضع گیری رییس جمهور آمریکا و سران کاخ سفید در مقابل سپاه شده است. 
,
 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه دستان استکبار به خون بیگناهان جهان آغشته است، ادامه داد: آمریکایی ها نیز به علت حمایت از ظالمان و پشتیبانی از تروریستها مورد نفرت مردم منطقه هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه