اخبار داغ

آصفری:

صحبت‌های ترامپ حیثیت کشورهای اروپایی و مجامع بین‌المللی را از بین برد/ عهدشکنی آمریکا برای تمامی کشورهای جهان ثابت شد

صحبت‌های ترامپ حیثیت کشورهای اروپایی و مجامع بین‌المللی را از بین برد/ عهدشکنی آمریکا برای تمامی کشورهای جهان ثابت شد
کارشناس مسائل سیاسی با بیان این‌که دنیا امروز شاهد بی‌اعتمادی و عهدشکنی آمریکا است، گفت: صحبت‌های ترامپ حیثیت کشورهای اروپایی و مجامع بین‌المللی را از بین برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار  قم فردا،  ضمن محکوم کردن سخنان شب گذشته ترامپ اظهار داشت: بعد از عدم‌تأیید برجام از سوی ترامپ این امکان وجود دارد که سنای آمریکا این نظر ترامپ را تأیید نکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی با سخیف خواندن اظهارات ترامپ بیان داشت: این نشان از یک سیاست و استراتژی زیاده‌خواهی این کشور از یک‌سو و بی‌اعتماد بودن آن‌ها برای ملت‌های دنیا دارد که با این سخنان ترامپ ثابت شد.

,

وی ادامه داد: ترامپ با برجام می‌خواهد امتیازهای دیگری را از ملت ایران بگیرد که کاملاً اشتباه می‌کند.

,

آصفری افزود: این‌که رئیس‌جمهور آمریکا فکر می‌کند با این اقدامات می‌تواند ملت ایران را پای میز مذاکره بیاورد این امکان‌پذیر نیست.

,

وی ادامه داد: ترامپ با این اقدام یک فرصت تاریخی را از دست می‌دهد هرچند که امروز وی نقش یک بازیگری را دارد که اسپانسرهای آن برخی از کشورهای منطقه و رژیم صهیونیستی هستند.

,

آصفری خاطرنشان کرد: ترامپ فکر می‌کند با این رفتار خود می‌تواند واهمه‌ای را در ملت و نظام ما ایجاد کند اما از این خبردار نیست که ملت ایران 40 سال با تمامی مشکلات و سختی‌ها در برابر زورگویی‌ها آمریکا ایستادگی کرده‌اند.

,

ملت ایران از انقلاب و اصول خود هیچ‌گاه دست نخواهند کشید

, ملت ایران از انقلاب و اصول خود هیچ‌گاه دست نخواهند کشید,

وی تصریح کرد: ملت ایران از انقلاب و اصول خود هیچ‌گاه دست نخواهند کشید موضوعی که در جنگ تحمیلی نیز آن را ثابت کردند.

,

کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت: این حرکات رئیس آمریکا ناشی از ضعف شناخت وی از مردم ایران است، وی بهتر بود یک مطالعه‌ای از مردم ما می‌کرد و بعدازآن اقدام، به گزافه‌گویی می‌کرد.

,

وی گفت: خروجی رفتار ترامپ یک پیام به جهان دارد که نباید به این کشور اعتماد کرد و آمریکا قابل‌اعتماد نیست.

,

مجامع بین‌المللی و سازمان ملل یک تشکیلات تشریفاتی بیش نیستند

, مجامع بین‌المللی و سازمان ملل یک تشکیلات تشریفاتی بیش نیستند,

آصفری مجامع بین‌المللی و کشورهای اروپایی را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: امروز ثابت شد که مجامع بین‌المللی و سازمان ملل یک تشکیلات تشریفاتی بیش نیستند با توجه به این‌که شکل‌گیری 1+5 با مصوبه شورای امنیت بوده اما امروز تمامی این مصوبه‌ها از سوی آمریکا نادیده گرفته می‌شود.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر لطمه‌ای به برجام بخورد حیثیت کشورهای غربی و مذاکره‌کنندگان زیر سؤال می‌رود و وظیفه‌ای این کشورها هست که اجازه ندهند حیثیت آن‌ها زیر سؤال برود.

,

دیوانه‌بازی‌های ترامپ نمی‌تواند ترسی در ملت ایران ایجاد کند

, دیوانه‌بازی‌های ترامپ نمی‌تواند ترسی در ملت ایران ایجاد کند,

کارشناس مسائل سیاسی افزود: با این رفتار ترامپ باید بداند که جمهوری اسلامی ایران مسیر پیشرفت خود در صنعت هسته‌ای را باقدرت و شتاب بیشتری دنبال خواهد کرد.

,

وی ادامه داد: این دیوانه‌بازی‌های ترامپ نمی‌تواند ترسی در ملت ایران ایجاد کند زیرا از این دیوانه‌تر صدام بود که ملت ایران پاسخ آن را جنگ تحمیلی داد.

,

آصفری در خاتمه بیان داشت: این دیوانه‌بازی‌ها را دولت‌های قبلی بکار می‌گرفتند اما دیدند جواب نداد و ناچار شدند از سر میز مذاکره وارد شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه