اخبار داغ

همزمان با اربعین حسینی ؛

موکب شهدای شهرستان رابر در کربلای معلی برپا می شود

موکب شهدای شهرستان رابر در کربلای معلی برپا می شود
مسئول ستاد اربعین شهرستان رابرگفت: امسال همزمان با اربعین حسینی، موکب شهدای شهرستان رابر برای نخستین باردر شهر کربلا به زائرین اباعبدالله (ع) خدمات رسانی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح رابر؛ مسئول ستاد اربعین گفت: به یاری آقا امام حسین (علیه السلام)امسال همزمان با اربعین حسینی، موکب شهدای  شهرستان رابربرای نخسین در شهر کربلا به زائرین اباعبدالله (ع) خدمات رسانی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح رابر,

میرسیدی تصریح کرد: شهرستان رابر صبحانه و ناهار مجموعاً بیش از ۲هزار زائر در روز  و اسکان ۵۰۰زائر خانم را این موکب شهدای شهرستان رابر تأمین می کند.

,

مسئول ستاد اربعین شهرستان با بیان اینکه، بیست روز قبل از اربعین به  شهر کربلا اعزام می شوندیادآورشد: این موکب به مدت پانزده روز بر قرار است.

,

وی  افزود: برای پذیرایی از زئران حسینی در موکب شهدای شهرستان  ، ۱۲۰ خادم از شهرستان رابر به کربلا اعزام می شوند که ۴۰نفر خانم و ۸۰نفر آقا در سه شیفت آشپزخانه این موکب را اداره می کنند.

,

میرسیدی  در پایان با بیان اینکه برای پذیرایی هر چه بهتر از زائران حسینی هر چند کمک های خوبی شده اما نیازمند کمک های مردم و خیرین شهرستان هستیم، گفت: مردم خیر شهرستان می توانند کمک های غیرنقدی  و نقدی خود را به دفترامام جمعه شهرستان  تحویل دهند و یا با شمارهای ۰۹۱۳۵۰۷۳۱۷۳ .  ۰۹۱۳۲۴۵۹۰۶۴ تماس حاصل نمائید ووجوهات نقدی خود را به شماره حساب مشترک ستاد اربعین در بانک تجارت واریز نمایند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه