اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام خمینی میرجاوه خبر داد

رشد چشمگیر کمک های مردمی در جشن ملی عاطفه ها

رشد چشمگیر کمک های مردمی در جشن ملی عاطفه ها
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک های مردمی جشن ملی عاطفه ها در سال جاری را چشمگیرتر ازسال گذشته اعلام و از رشد اقدامات خیرخواهانه مردم ابراز خرسندی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور نورا رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میرجاوه درگفتگو با خبرنگارلادیز؛ بااشاره به این مطلب که تعداد هزار نفردانش آموز یتیم فاقد کیف،کفش،و لوازم التحریردر شهرستان وجود دارند،اظهار کرد: خیرینی که تمایل به شناسایی و کمک محرومین و یتیمان دارند می توانند با مراجعه به کمیته امداد امام خمینی (ره) میرجاوه مشخصات یتیمان را دریافت و به همراه مددکاران این نهاد به دیدار یتیمان و یاری آنها بروند.
وی ضمن تشکر از موسسه خیریه آزاده به منظور اهدای یکصد عدد کولر آبی در تابستان سال جاری به محرومین شهرستان،افزود: تعداد 600 کیف به همراه لوازم التحریر در مهر ماه امسال به دانش آموزان محروم میرجاوه از طرف موسسه خیریه آزاده اهدا شده است .
 نورا با اشاره به این مطلب که یکی از خیرین تعداد 100 کیف به همراه لوازم التحریربه دانش آموزان میرجاوه اهدا کرده است، خاطر نشان کرد: تعداد 200 کیف از مرکز استان به شهرستان میرجاوه ارسال شده و توسط ریاست اداره آموزش و پرورش میرجاوه و بخشداران بخش های مرکزی ، ریگ ملک ، و لادیز در بین دانش آموزان محروم توزیع شده است .
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز,
,
,
,
, ,


وی با بیان اینکه در جشن ملی عاطفه ها بیش از 500 بسته لوازم التحریر مختص دانش آموزان محله برفی شهرستان میرجاوه از سوی اداره آموزش و پرورش توزیع شده است،اذعان کرد: کمک های نقدی و غیر نقدی در جشن ملی عاطفه ها نسبت به سال گذشته رشد بسیار چشمگیری داشته است همچنین به همین مناسبت یکی از خیرین زاهدانی تعداد15تانکر ذخیره آب به محرومین و روستاهای صعب العبور کوهستانی شهرستان میرجاوه اهدا کرده است .
این مقام مسئول با اشاره به اینکه مبلغ 200میلیون ریال توسط مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران از محل کفارات ماه مبارک رمضان با رایزنی و ارتباط گیری دریافت شده است، تصریح کرد: در ایام دهه اول محرم و روز تاسوعا از طریق خیرین به تعداد 500پرس غذا بین محرومین و نیازمندان توزیع شده است .
وی گفت: با پیگیری های مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سیستان و بلوچستان از طریق برنامه ماه عسل و ارتباط رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشوردر حال حاضرهیچ یتیمی بدون حامی وجود ندارد و این مطلب به منزله این نیست که ایتام شهرستان میرجاوه نیازی به حامی بیشتری ندارند چرا که در برخی از شهرستان ها برای هر یتیم چندین حامی وجود دارد که در استان سیستان و بلوچستان این تعداد بسیار کمتر است .
انتهای پیام /

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه