اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهارستان:

اعضای شورای شهر در انتخابات شورای هیئات مذهبی شرکت نکنند

اعضای شورای شهر در انتخابات شورای هیئات مذهبی شرکت نکنند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهارستان گفت: به اعضای شورای شهری که در شورای هیئات مذهبی نیز حضور داشته‌‌اند برای عدم شرکت در انتخابات آتی این شورا تذکر دادیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین رفیع حبیبی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهارستان در گفت‌و گو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به ضعف شورای هیئات مذهبی شهرستان، بیان داشت: یکی از دلایل وجود ضعف در شورای هیئات مذهبی این منطقه، ورود افراد سیاسی در این شورا می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با بیان اینکه افراد سیاسی بهتر است به شورای هیئات مذهبی ورود نکنند، تصریح کرد: به لحاظ قانونی سازمان تبیلغات اسلامی نمی تواند کسی را از حضور در انتخابات شورای هیئات مذهبی منع کند، اما توصیه داریم افرادی که در شورای شهر عضویت دارند دیگر برای عضویت در این شورا تلاش نکنند و اجازه دهند سایر افراد حضور پیدا کنند.

,

حجت الاسلام والمسلمین حبیبی همچنین در رابطه با حضور اعضای شورای شهر در انتخابات هیئات مذهبی، اظهار داشت: متأسفانه افرادی که در شورای شهر عضویت دارند و از طرفی در شورای هیئات مذهبی هم عضویت داشتند، عملاً هیچ سودی برای این شورا نداشته‌اند، به همین دلیل به آن‌ها تذکر دادیم تا در انتخابات آتی دیگر شرکت نکنند، چرا که بازدهی شورای هیئات مذهبی کاهش خواهد یافت.

,

وی به اینکه شورای هیئات مذهبی برای تامین پشتوانه کسی ایجاد نشده است، اشاره کرد و گفت: به نظر می رسد حضور این افراد در هیئات مذهبی بیشتر به خاطر داشتن پشتوانه برای راهیابی به شورای شهر است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهارستان درپایان باتوجه به نزدیک بودن انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان بهارستان، خاطرنشان کرد: اگر واقعاً قصد عده‌ای از افراد برای حضور در شورا تامین پشتوانه سیاسی برای خود باشد یک نوع سوءاستفاده به حساب می آید، و به همین خاطر احتمال دارد در انتخابات آتی شورای هیئات مذهبی دیگر به آن‌ها صلاحیت ندهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه