اخبار داغ

آمار مأیوس کننده مهاجمان فولاد خوزستان در لیگ برتر

آمار مأیوس کننده مهاجمان فولاد خوزستان در لیگ برتر
فولاد خوزستان تاکنون 9 بار دروازه حریفان خود را باز کرده است که فرشاد جانفزا و نوید عاشوری هر کدام با دو گل زده بهترین گلزنان این تیم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب، با گذشت 9 هفته از رقابت‌های لیگ برتر تیم فولاد خوزستان با 15 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,

فولادی‌ها در این فصل 4 برد، 3 تساوی و 2 شکست کسب کرده‌اند تا پشت سر تیم‌های پارس جم، پرسپولیس، پیکان و پدیده قرار بگیرند.

,

هرچند جایگاه فولاد خوزستان تا به اینجای فصل بد نیست اما بررسی آمار گلزنی این تیم نگرانی‌ها را افزایش می‌دهد. فولاد خوزستان تاکنون 9 بار دروازه حریفان خود را باز کرده است که فرشاد جانفزا و نوید عاشوری هر کدام با دو گل زده بهترین گلزنان این تیم هستند.

,

هادی حبیبی نژاد، عبدالله ناصری، یوسف کی‌شمس، رحیم زهیوی و آرش افشین بازیکنانی هستند که 5 گل دیگر فولاد را در این فصل وارد دروازه حریفان کردند.

,

فولاد با 9 گل زده در بین 8 تیم بالای جدول به عنوان ضعیف‌ترین تیم هجومی شناخته می‌شود هرچند در خط دفاعی با دریافت 7 گل پس از پیروزی و پیکان به‌عنوان تیم دوم دفاعی جدول شناخته می‌شود.

,

مهاجمان فولاد در این فصل 5 بار دروازه حریفان را باز کردند و اگر پورموسوی به دنبال نتیجه گرفتن با فولاد است باید فکری به حال قوای تهاجمی خود کند.

,
, , ,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه