اخبار داغ

یاداشت /

قانون جنگل و ضرورت انتخاب راهبرد جدید

قانون جنگل و ضرورت انتخاب راهبرد جدید
همانگونه که پیش بینی می شد، ترامپ پایبندی ایران به برجام را تائید نکرد و موضوع را به کنگره ارجاع داد که ظرف ۶۰ روز، تکلیف تحریم‌های تعلیق شده آمریکا در برجام را روشن کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب، همانگونه که پیش بینی می شد، ترامپ پایبندی ایران به برجام را تائید نکرد و موضوع را به کنگره ارجاع داد که ظرف ۶۰ روز، تکلیف تحریم‌های تعلیق شده آمریکا در برجام را روشن کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,

به طور صریح باید گفت برجام به ایستگاه آخر رسید و علت این جنگ روانی چند روزه ترامپ را باید در عدم توجه به هشدارهای پیامبرانه رهبر حکیم انقلاب در مسله برجام و نفوذ ، دیپلماسی انقلابی و تعامل با جهان جستجو کرد.

,

گستاخی رئیس جمهور آمریکا و جعل نام «خلیج فارس» نشان داد دشمن همان دشمن است که درس مقاومت به ما می دهد.

,

 اکنون زمان تغییر و اصلاح مسیر دیپلماسی کشور فرا رسیده است زیرا در معادلات غیر توحیدی نظام بین الملل که هر زمان اراده نماید، دارای حق است ولو آنکه عقل سلیم آن حق را تایید نکند و همانند قانون جنگل یا بهتر بگویم شهر هرت که بعداز مدتی تغییر ماهیت داد و یاوگویی ترامپ نشان داد تمثیل شهر هرت در نظم بین المللی هنوز زنده است اما بطور واقع راهبرد امریکا در دوران ترامپیسم از مثلث لابی عبری، عربی و غربی سرچشمه می گیرد در امتداد پروژه برجام دو و سه می باشد.

,

در حال حاضر که کمر شیطان بزرگ به مدد راهبرد مستشاری نیروی قدس سپاه و جوانان جبهه مقاومت شکسته است، سپاه و برجام اسم رمز عملیات جبهه رسانه ای غرب در سطح داخلی و بین المللی در مقابل گسترش عمق راهبردی نظام جمهوری اسلامی برای مذاکره مجدد است که بر حسب بیانات صریح امام خامنه ای عزیز با تاکید براینکه مذاکره با آمریکا ممنوع است، بیان داشتند: مذاکره آمریکا با ایران یعنی نفوذ.میخواهند راه را باز کنند برای تحمیل؛ در همین مذاکرات هسته ای، هرجا فرصت پیدا کردند یک نفوذی کردند.

,

اکنون که اجماع نظر درباره بدعهدی امریکای ها در سطح ملی که با هزینه بالای بدست آمده توجه به توان داخلی از سوی مسئولان اجرایی و مدیران دولتی می تواند راهبرد متقابل باشد که در فرامین مقام معظم رهبری در خصوص توجه به اشتغال‌زایی و تولید داخلی، بارها مورد تاکید معظم له بوده ایشان در مورخ شنبه 14 مرداد 1396 در مراسم اعطای حکم تنفیذ خطاب به رئیس دولت دوازدهم فرمودند: «همت خود را متوجه استقرار عدالت، و جانبداری از محرومان مستضعف، و اجرای احکام اسلام ناب، و تقویت وحدت و عزّت ملّی، و توجه به توانمندیها و ظرفیتهای عظیم کشور، و صراحت در بزرگداشت ارزشها و مبانی انقلاب اسلامی کنید.... کار قوی و جهادی و حساب‌شده در حوزه های فرهنگی،اقتصادی و اجتماعی، در زمینه‌ی حفظ هویّت اسلامی و انقلابی باید روز‌به‌روز قوی‌تر و عمیق‌تر بشوید؛ این پاسخِ دشمنی‌های دشمن است. »

,

دولت مردان نادان امریکا باید بداند که نیروهای مسلح کشور  باقدرت برپایه حق دفاع مشروع تحت تدابیر فرماندهی معظم کل قوا حرکت می کند و در دریای ناامنی منطقه صلح و ثبات را به همسایگان هدیه داده اند.

در پایان باید گفت فرجام برجام دشمن شناسی و وحدت کلمه است که نگارنده در صدد نادیده گرفتن زحمات دولت و رئیس‌جمهور محترم در حوزه سیاست خارجی نیست، لیکن خواستار اتخاذ راهبرد انقلابی با توجه به تجربه برجام به عنوان سند رسوا کننده چهره استکباری آمریکاست که با گسترش پیمان های چندجانبه با تعامل بین المللی که سفر پوتین در هفته های آینده می تواند سرآغاز آن باشد.

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه