اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

توهین ترامپ به نظام و سپاه نشان دهنده استیصال آنها در برابر اقتدار ایران است

توهین ترامپ به نظام و سپاه نشان دهنده استیصال آنها در برابر اقتدار ایران است
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اینکه با سپاه اینگونه برخورد می کنند، نشان دهنده استیصال رئیس جمهور آمریکا در برابر اقتدار، عزت و توانمندی جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامعلی ابوحمزه در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در واکنش به اظهارات اخیر ترامپ نسبت به ایران و سپاه پاسداران گفت: به طور کلی سخنانی که رئیس جمهور آمریکا مطرح کرد، نشانگر آشفتگی در ابعاد مختلف سیاست های داخلی و خارجی آمریکاست و با این حرف ها مشخص کرد دولت آمریکا در آینده نه چندان دور رو به اضمحلال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: رئیس جمهور کشوری مانند آمریکا باید آنقدر دقیق، عمیق و حساب شده مسائل را بیان می کرد که بتواند به نوعی حافظ منافع کشور خود باشد اما سخنانی که ترامپ مطرح کرد، بیانگر این است که تمام راهبردهای آمریکا در مقابله با انقلاب اسلامی ایران، ملت های مسلمان و نیروهای جهادی که برگرفته از اسلام ناب محمدی است، دچار شکست شده است.

,

وی اظهار داشت: اینکه با سپاه اینگونه برخورد می کنند، نشان دهنده استیصال رئیس جمهور آمریکا دربرابر به اقتدار، عزت و توانمندی جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ این سخنان و کلمات سخیف ترامپ که به ملت ایران، نظام جمهوری اسلامی، سپاه و نیروهای انقلابی توهین و جسارت کرده، به دلیل استیصال آنهاست و نکته جدیدی در صحبت های ترامپ نبود.

,

سردار ابوحمزه عنوان کرد: 38 سال است که همه رؤسای جمهور آمریکا همین ادبیات و عبارات را با رنگ و لعاب مختلف نسبت به ایران داشته و دارند و توان جمهوری اسلامی در سطح منطقه و جهان به گونه ای است که موجب شده آمریکایی ها به این شکل وارد معرکه شوند.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ازاین به بعد بیش از پیش شاهد انزوای سیاسی آمریکا در سطح دنیا خواهیم بود، خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از صحبت های ترامپ، به جز رژیم غاصب صهیونیستی و دولت کودک کش عربستان، همه کشورها در سطح دنیا این حرکت رئیس جمهور آمریکا را تقبیح کردند و این نشان می دهند آمریکا به سمت انزوای کامل سیاسی می رود و در آینده شاهد فروپاشی دولت ایالات متحده آمریکا خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه