اخبار داغ

مسئول ستاد نماز جمعه بخش گلستان:

رئیس جمهور آمریکا نمونه یک انسان فاقد بصیرت است/ مردم و مسئولین انقلابی باید باهم همصدا شوند

رئیس جمهور آمریکا نمونه یک انسان فاقد بصیرت است/ مردم و مسئولین انقلابی باید باهم همصدا شوند
مسئول ستاد نماز جمعه بخش گلستان گفت: انسان در هرجایگاهی اگر بصیرت نداشته باشد قطعاً ضرر خواهد کرد که ترامپ نمونه بارز این امر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین نصراللهی مسئول ستاد نماز جمعه بخش گلستان در گفت‌و گو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به لزوم وجود بصیرت در انسان، بیان داشت: یکی از فضیلت‌های انسان آگاهی و بصیرت است که همانند یک اکسیر عظیم باعث سعادتمندی در دنیا و آخرت می شود و اگر انسان در هرجایگاه و مقام علمی، سیاسی و اجتماعی از بصیرت برخوردار نباشد قطعاً ضرر خواهد کرد که رئیس جمهور کنونی آمریکا مثال بارز این امر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی همچنین به آیاتی از قرآن کریم اشاره کرد و گفت: در قرآن آمده است ما به حضرت داود (ع) حکومت دادیم اما ستون و پایه این حکومت فهم و بصیرت ایشان است و براساس این بصیرت پایه‌های حکومت ایشان محکم شده است، که نمونه‌هایی از این بصیرت را در جمهوری اسلامی ایران نیز می توان مشاهده کرد.

,

حجت الاسلام والمسلمین نصراللهی در ادامه با بیان اینکه انسان بصیر نکته‌سنج و موقعیت‌شناس می شود، تاکید داشت: جوانان ما امروز می بایست به این بصیرت و آگاهی برسند تا بتوانند حق را از باطل تشخیص دهند و از افتادن در دام برخی بی‌دینان و منافقان در امان بمانند.

,

وی همچنین باتاکید بر نزدیکی اربعین حسینی و ویژگی‌های زیارت کربلا، تشریح کرد: کربلا و زیارت آن نیز همین درس را دارد و به همه انسان‌ها و در همه اعصار درس‌های بصیرت و ثمرات حاصل از آن را می دهد.

,

مسئول ستاد نماز جمعه بخش گلستان در رابطه باسیاست‌های کثیف آمریکا، اذعان داشت: سیاست آمریکا این است که تمام دشمنان خود را در ابتدا خلع سلاح می کند و بعد به آن‌ها حمله می کند و این تاکتیک آمریکایی‌ها را تاریخ بارها و بارها ثابت کرده است، اما چرا برخی توجه نمی کنند؟

,

وی درپایان باتوجه به حمله آمریکا به سپاه پاسداران و عدم توجه برخی مسئولین، افزود: حمله به سپاه نیز در راستای تاکتیک قدیمی آمریکایی‌ها می باشد و امیدوارم که مردم به حرکت‌های دشمن توجه داشته باشند و همراه با مسئولین انقلابی همصدا شوند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه