اخبار داغ

بازدید شهردار رباط کریم از حوزه های معاونت خدمات شهری و حمل و نقل

بازدید شهردار رباط کریم از حوزه های معاونت خدمات شهری و حمل و نقل
شهردار رباط کریم صبح امروز با حضور در ساختمان معاونت خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک ضمن بازدید از قسمتهای مختلف حوزه معاونت ها دیدگاههای خود را بیان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رباط نیوز،شهردار رباط کریم صبح امروز با حضور در ساختمان معاونت خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک ضمن بازدید از قسمتهای مختلف حوزه معاونت ها بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز,

براساس این گزارش،سّید محمد میرزمانی فعالیت حوزه خدمات شهری را ویترین فعالیت های شهرداری در این حوزه دانست و اذعان داشت: امکانات مورد نیاز برای ستاد بحران تهیه و اولین جلسه ستاد بحران شهر توسط این حوزه پیگیری و آمادگی لازم برای فصل زمستان برنامه ریزی شود.

,

وی در بخش دیگری از بازدید خود به اهمیت زیباسازی و منظر شهری اشاره کرد و تصریح کرد: همه تابلوها و مبلمان شهری باید شناسنامه داشته باشند و تیرهای محور اصلی و فرعی حتما کدگزاری شود تا بتوان برای رفع خاموشی ها سریعا اقدام شود.

,

شهردار رباط کریم در ادامه به تسریع در نصب تابلوهای معابر شهرک آبشناسان تاکید کرد و ادامه داد : طرح نامگذاری معابر شهرک انجام پذیرفته و در آینده نزدیک عملیات ساخت تابلو و نصب آن توسط حوزه خدمات شهری انجام می گیرد.

,

میرزمانی همچنین از حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک نیز بازدید کرد و گفت: با توجه به اینکه شهر رباط کریم گذرگاه مسافران به شهرها و استانهای اطراف مانند ساوه و قم می باشد نسبت به راه اندازی این خطوط راهکارهای لازم را ارائه کرد.

,

وی گفت: ستاد فرعی حمل و نقل و ترافیک در شهرداری رباط کریم تشکیل شود تا موضوعات ترافیکی قبل از طرح در شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان بررسی و اقدامات لازم صورت پذیرد.

,

شهردار رباط کریم در پایان رضایت مردم را شرط اول خدمات رسانی عنوان کرد و بر لزوم خدمات دهی هرچه بیشتر در این حوزه ها تاکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه