اخبار داغ

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح:

شهید حججی ها رویش های انقلاب هستند

شهید حججی ها رویش های انقلاب هستند
مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید حججی ها رویش های انقلابند و باعث هدر نرفتن خون شهدای جنگ تحمیلی، عزت و افتخار اسلام هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اقطاع ؛ یادواره شهدای روستای کیسکان شهرستان بافت با حضور مسوولین شهرستانی،خانواده شهدا، ایثارگران ومهمانان ویژه همچون سردتر باقر زاده مسوول گروه تفحص شهدا و دکتر علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان در مسجد امام زمان (عج) کیسکان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , اقطاع ,

در ابتدای این همایش، سرهنگ کردی فرمانده سپاه شهرستان بافت ضمن اشاره به زنده نگه داشتن یاد شهدا بیان نمود: شهادت بالاترین مزدی است که خداوند به مجاهد فی سبیل الله می دهد، زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.خیلی ها به دنبال این هستند که یادی از شهدا برده نشود ولی به کوری چشم بدخواهان و دشمنان هستند جوانانی که همواره این چراغ شهدا را روشن نگه دارند.

,

 
وی در خصوص نسل امروز ابراز داشت: دشمنان فهمیده اند که روحیه ایثارگری باعث ایستادگی در مقابل آنها شده است و ما وظیفه داریم این روحیه را تقویت کنیم و شهدا را به عنوان الگو به نسل جدید معرفی نماییم، نسل امروز نسل شهیدحججی هاست، نسلی که تمام نقشه های استکبار را نقش بر آب کرد و خود را با شهید حججی ها به جهان شناساند.

,
,

در ادامه، سردار باقر زاده مسوول گروه تجسس شهدا که مهمان ویژه این کنگره بود، ضمن اشاره به اینکه شهدا از جنس انبیاء بودند و درجات انهاشبیه هم است اظهار داشت: شهدا اهل عمل بودند و در وانفسای جنگ و عربده کشی دشمن و اضطراب ملت جلوی دشمن ایستادند و تسلیم نشدند، عده ای هم محکم نبودند و سست بودند، در جنگ حقیقتها روشن میشود، میزان صداقتها روشن می شود.

,

 
وی گفت: شهدا در بهبوهه جنگ ایمان را به خوبی نشان دادند و با بروز ایمان جایگاه رفیع شهادت را بدست آوردند، ما اینجا جمع می شویم برای چه؟ برای اینکه حرفهایمان را منتقل کنیم، یادواره شهدا یک تذکر است، اگر تمام تلاشمان را هم بکنیم حق مطلب را نمیتوانیم ادا کنیم.

,
,

مسوول گروه تفحص شهدای کشور در ادامه بیان نمود: این غلط است که میگوییم شهدا رفتند و ما مانده ایم بلکه برعکس آن است، شهدا بعد از ما هم مانده اند، جاویدان شدند و در عالم بقا با خداوند هستند ولی ما میرویم و فانی هستیم.

,

وی درپاسخ برخی در که می گویند نباید یادواره شهدا برگزار شود و این شبهه ها را در فضای مجازی ابراز می کنند، گفت: امام قبلا جواب اینها را داده است و فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، شهید حججی ها رویشهای انقلابند و باعث هدر نرفتن خون شهدای جنگ تحمیلی، عزت و افتخار اسلام هستند.

,

این مسوول تفحص شهدا تصریح کرد: بزرگداشت شهدا براین است که همچون شهید حججی در برابر دشمنان سر خم نکنیم و حرف ایشان حرف شهدا عاشوراست، ما نباید با موضوع شهدا سطحی برخورد کنیم، در ایران ایمان وجود دارد و نشانه استیصال وجود ندارد.

,

سردار باقرزاده در خصوص بهترین خاطره ای که در تفحص شهدا با چشم خود دیده بود، افزود: در جایی در حال تفحص شهدا بودیم که دفترچه ای همراه یگ شهید پیدا کردیم ، بعد از گذر چندین سال دفترچه سالم بود، یکی از دوستان دفترچه را باز کرد و دید دفترچه مداحی است، متوجه شدیم که شهید ما مداح بوده است، همکار ما گفت تفعلی براین دفترچه بزنیم ببینیم چه بیتی می آید و این بیت در وجه حضرت رقیه(س) آمد:”عمه بیا گم شده پیداشده شام خرابه شب یلدا شده”، چه صبر دارند خانواده شهدا.

,


در پایان این گردهمایی با مداحی حاج رضا نبوی به پایان رسید.

,
,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه