اخبار داغ

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه تربت جام:

حمایت از سرمایه های رژیم صهیونیستی در کشور ننگ است

حمایت از سرمایه های رژیم صهیونیستی در کشور ننگ است
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه تربت جام گفت: رژیم صهیونیستی اسرائیل سران فتنه 88 را سرمایه خود درایران می داند و حمایت برخی نمایندگان بی بصیرت از سران فتنه افتخارنداشته و باعث شرمساری خانواده های شهدا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید جعفر احمدی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تربت جام در گفتگو با خبرنگار جام روز گفت: حمایت از سران فتنه که سرمایه های رژیم صهیونیستی در کشور هستند باعث ننگ و ذلت است و مردم انقلابی حاضر به همراهی اینگونه افراد نیستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز, جام روز,

حجت الاسلام احمدی افزود: رژیم صهیونیستی اسرائیل سران فتنه 88 را سرمایه خود درایران می داند و حمایت برخی نمایندگان بی بصیرت از سران فتنه افتخار نداشته و باعث شرمساری پیش خانواده های شهدا است.

,

وی با اشاره به امضای نماینده تربت جام در حمایت از سران فتنه تصریح کرد: نماینده بی بصیرت تربت جام در حمایت از سران فتنه 88 نامه به رئیس جمهور را امضا کرده و براین امضا افتخار هم نموده که این عمل او ننگ آور است .

,

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه تربت جام خاطر نشان کرد: فتنه 88خط قرمز نظام اسلامی و این حرکت آنان خیانت به جمهوری اسلامی، انقلاب، امام و شهیدان است و بدانند مردم پاسخی سخت به آنان خواهند داد.

,

حجت الاسلام احمدی ابراز داشت: اینگونه برخورد و حمایت از سرمایه های رژیم صهیونیستی عدم التزام به نظام اسلامی و ولایت فقیه است که دستگاه های نظارتی باید وارد شوند واجازه فعالیت به این افراد را ندهند.

,

وی خطاب به نماینده تربت جام در مجلس شورای اسلامی  تاکید کرد: خیرخواهانه  شما رانصیحت می کنیم که به قاطبه اهل سنت و تشییع برگردید و از بزرگان جامعه اهل سنت تبعیت کنید آنان با شرکت  درمجالس عزاداری سید الشهدابه اهل بیت پیامبراعظم (ع) ابراز محبت و مودت  دار ند و نشان دادند وحدت یک امر قلبی و سیاسی نیست.

,

جام با اشاره به ریشه های قوی وحدت در منطقه ادامه داد: در دهه اول محرم امام جمعه اهل سنت در مجالس  عزاداری با ایراد سخنرانی در فضایل اهل بیت وقیام عاشورا با مقتل خوانی و ذکر مصیبت امام حسین (ع) شکوه حسینی ایجاد کردند تا کسانی که منکر محبت اهل سنت به اهل بیت هستند رسوا شوند.

,

حجت الاسلام احمدی یادآور شد: نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز درمجلس شورای اسلامی نباید برخلاف نظر جامعه اهل سنت حرکت کند که به صلاح ایشان ومردم منطقه نیست.

,

وی با اشاره به دلایل فتنه گری برخی از چهره ها کشور عنوان داشت: بعد از ارتحال امام خمینی (ره)حرکت های در کشور رخ داد و افرادی از بیت المال ثروت های نامشروع جمع آوری کردند  که با اهداف انقلاب هم خوانی نداشت و این مسابقه تجمل گرایی به جایی رسید که به یک فرهنگ رایج تبدیل شد و برای رسیدن به قدرت ازهیچ فتنه ای دریغ نکردند.

,

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه تربت جام بیان کرد: مسئولان جامعه باید در پایین جامعه زندگی کنندو مردم از زندگی تجمل گرایانه بعضی از مسئولان الگو نگیرند و زندگی رهبر اتقلاب امام خامنه ای در نظر داشته بگیرند.

,

حجت الاسلام احمدی با اشاره به شرایط جهان و هجمه علیه سپاه گف: مسئولان عالی رتبه در کنار سپاه ایستاده اند و در چنین شرایط حساس تاریخی لازم برای دفاع از کشور درهای نفوذ را برای آمریکا ببندند و موضع گیری ریاست جمهوری در استکبار باعث امیدواری مردم می شود.

,

وی ادامه داد: آمریکا به تجزیه طلبی می خواهد اسرائیل جدی ایجاد و پایگاه داعش را منطقه را حفظ کند و سپاه اجازه چنین حرکاتی را نداده و برای همین از نیروهای انقلاب عصبانی است.

,

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه تربت جام یادآورشد: قلب مملکت امام زمان (عج) و ستون خیمه نظام اسلامی  سپاه می باشد و برخورد مصفانه با زیادخواهی های آمریکا خواسته مردم ایران است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه