اخبار داغ

نماینده مردم شاهرود در مجلس:

نگرانی ترامپ افزایش نفوذ منطقه ای ایران است

نگرانی ترامپ افزایش نفوذ منطقه ای ایران است
نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگرانی ترامپ افزایش نفوذ منطقه ای ایران است گفت: مشکل آمریکا با جمهوری اسلامی ایران مشکل موشکی و هسته ای نیست بلکه به دنبال این است تا انقلاب اسلامی و تفکر انقلابی در منطقه، دیگر کشورهای اسلامی و حتی کشورهای غیراسلامی، اروپایی و آمریکایی اشاعه پیدا نکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نسل شاهوار با بیان اینکه سخنان ترامپ ادامه حرف های سران آمریکا است گفت: سخنان سران آمریکا تازگی ندارد بلکه تنها زبان آنها عوض شده است، یک روز با لحن ملایم تر از زبان اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا خارج می شود و روز هم با لحن تندتری از زبان ترامپ زده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار,

وی با بیان اینکه آمریکا در طول 38 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی برای براندازی و ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران فروگذار نکرد اظهار کرد: حضور نظامی آمریکا در طبس، راه اندازی هشت سال جنگ تحمیلی، برنامه ریزی و ایجاد کودتا برای براندازی جمهوری اسلامی ایران و بعد حضور تکفیری ها و داعش در منطقه و وضع تحریم های اقتصادی از جمله برنامه های استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا بر علیه ایران اسلامی بود.

,

عضو خانه ملت با بیان اینکه مشکل آمریکا با جمهوری اسلامی ایران مشکل موشکی و هسته ای نیست افزود: آمریکا به دنبال این است تا انقلاب اسلامی و تفکر انقلابی در منطقه، دیگر کشورهای اسلامی و حتی کشورهای غیراسلامی، اروپایی و آمریکایی اشاعه پیدا نکند.

,

حسینی شاهرودی در ادامه صحبت های خود با اشاره به برجام و مذاکرات انجام شده بیان کرد: برجام بار دیگر بی اعتماد بودن به آمریکا را ثابت کرد و علی رغم وعده هایی که مسئولان دولتی در قبال اجرای برجام به مردم دادند هیچ گشایشی در حوزه اقتصادی و بانکی به ازای اجرای برجام در کشور ایجاد نشد.

,

وی با تاکید بر اینکه ایران به تعهدات خود در برجام عمل کرده است و آژانس بین المللی انرژی اتمی و دیگر کشورهای مذاکره کننده نیز تایید کرده است تصریح کرد: بدعهدی آمریکا باعث شد نه تنها کشورهای اروپایی بلکه کشورهای دوست روسیه و چین هم نتوانستند بخاطر تحریم های وضع شده کمکی به ما کنند.

,

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اگر تحریم ها تمدید و آمریکا از برجام خارج شود در عرصه بین المللی باخت با آمریکا است و برای جمهوری اسلامی ایران در عرصه اقتصادی و نظامی هیچ اتفاقی نخواهد افتاد گفت: اگر مسئولان به مردم اعتماد کنند و مشی اقتصاد مقاومتی را که نسخه نجات بخش اقتصاد کشور است را سرلوحه کار خود قرار دهند شرایط تحریم فرصت طلایی است تا اقتصاد خود را از هجمه های اقتصادی و سیاسی دنیا مصون کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه