اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)؛

معرفی زنان سرپرست خانوار به بانک جهت دریافت وام خود اشتغالی با سود 4 درصد

معرفی زنان سرپرست خانوار به بانک جهت دریافت وام خود اشتغالی با سود 4 درصد
جلسه توانمند سازی بانوان شهرستان قدس به ریاست مسئول امور بانوان و امور خانواده فرمانداری و با حضور رئیس کمیته امداد ، نماینده اداره بهزیستی و انجمن های خیریه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، جلسه توانمندسازی بانوان شهرستان قدس به ریاست مسئول امور بانوان و امور خانواده فرمانداری شهرستان قدس و با حضور رئیس کمیته امداد ، نماینده اداره بهزیستی و انجمن های خیریه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر,

در این جلسه فاطمه مقدم مسئول امور بانوان و امور خانواده در خصوص کاهش آسیب های اجتماع و توانمند سازی بانوان گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی مستمر و اجرای قوانین حمایت از زنان بسیار تاثیر گذار است.

, در این جلسه فاطمه مقدم مسئول امور بانوان و امور خانواده در خصوص کاهش آسیب های اجتماع و توانمند سازی بانوان گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی مستمر و اجرای قوانین حمایت از زنان بسیار تاثیر گذار است.,

همچنین در این جلسه رئیس کمیته امداد شهرستان در راستای طرح های حمایت از زنان سرپرست خانواده اظهار کرد: کمیته امداد با معرفی زنان سرپرست خانوار به بانک جهت دریافت وام خود اشتغالی با سود 4 درصد از این قشر حمایت می کند.

, همچنین در این جلسه رئیس کمیته امداد شهرستان در راستای طرح های حمایت از زنان سرپرست خانواده اظهار کرد: کمیته امداد با معرفی زنان سرپرست خانوار به بانک جهت دریافت وام خود اشتغالی با سود 4 درصد از این قشر حمایت می کند.,

وی افزود: همچنین بر اساس قانون مشاغل خانگی شهرداری نسبت به در اختیار قرار دادن فضا جهت فروش محصولات مساعدت لازم را داشته و دارد.

, وی افزود: همچنین بر اساس قانون مشاغل خانگی شهرداری نسبت به در اختیار قرار دادن فضا جهت فروش محصولات مساعدت لازم را داشته و دارد.,

عذیری با اشاره به وجود 400 مدد جوی کمیته امداد در شهرستان قدس گفت : جشن خودکفایی تعدادی از زنان سرپرست خانوار در ماه رمضان سال جاری صورت می گیرد.

, عذیری با اشاره به وجود 400 مدد جوی کمیته امداد در شهرستان قدس گفت : جشن خودکفایی تعدادی از زنان سرپرست خانوار در ماه رمضان سال جاری صورت می گیرد.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه