اخبار داغ

واکنش توئیتری ایرانی ها به اظهارات رئیس جمهور ایالات متحده

واکنش توئیتری ایرانی ها به اظهارات رئیس جمهور ایالات متحده
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا دیشب در کاخ سفید، استراتژی جدید کشورش در قبال ایران و توافق هسته‌ای را اعلام کرد که با واکنش کاربران فضای مجازی همرا بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازموج چهارم، پس از سخنرانی دونالد ترامپ علیه برجام، استفاده از تعبیر جعلی به جای خلیج فارس، عدم تایید برجام و انتقال برجام به کنگره برای بازگرداندن تحریم‌ها و در نهایت اعلام دستور تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، شاهد واکنش‌های گسترده بین‌المللی از جمله عدم همراهی اتحادیه اروپا و سران کشورهای اروپایی با ترامپ بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج چهارم, موج چهارم, , ، پس از سخنرانی دونالد ترامپ علیه برجام، استفاده از تعبیر جعلی به جای خلیج فارس، عدم تایید برجام و انتقال برجام به کنگره برای بازگرداندن تحریم‌ها و در نهایت اعلام دستور تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، شاهد واکنش‌های گسترده بین‌المللی از جمله عدم همراهی اتحادیه اروپا و سران کشورهای اروپایی با ترامپ بودیم.,

 

,

ترامپ در سخنان ضد ایرانی‌اش با وجود اعتراف به تاریخ غنی ایران با تحریف آشکار تاریخ، خلیج فارس را خلیج ع.ر.ب.ی خواند.

,

 

,

ترامپ در ادامه راهبرد چهار محوری خود درباره ایران را اعلام کرد و گفت: بعد از رایزنی با متحدانمان من راهبردی برای مقابله با ایران طراحی کرده‌ام که عبارتند از؛

,

 

,

با متحدانمان برای مقابله با اقدامات بی‌ثبات‌کننده ایران همکاری خواهیم کرد.

,

علیه حکومت ایران تحریم‌های اضافی وضع خواهیم کرد.

,

با اقدامات ایران در تکثیر موشک و تسلیحات مقابله خواهیم کرد.

,

در نهایت، تمامی مسیرهای ایران برای دست‌یابی به سلاح اتمی را قطع خواهیم کرد.

,

با سخنرانی ترامپ، عملا برجام به کنگره واگذار شد. به ادعای ترامپ طرحی برای بازبینی برجام در آنجا مطرح میشود و کنگره ۶۰ روز فرصت دارد در مورد برجام تصمیم گیری کند.

,

 

,

همزمان با این سخنرانی، کاربران در شبکه‌های اجتماعی موضع‌گیری‌های گسترده و متفاوتی داشتند و هشتگ‌های متعددی از جمله #روحانی ، #ترامپ ، #ایران ، iran# ، #برجام JCPOA# ، #IRGC ، #خلیج_فارس ، NeverTrustUSA# و ‌IranKeepsPromises# را داغ کردند.

,

 

,

, , ,

 

,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه