اخبار داغ

هشتگ سازی ایرانیان برای خلیج فارس/ واکنش ملت ایران به صحبت‌های ترامپ در فضای مجازی

هشتگ سازی ایرانیان برای خلیج فارس/ واکنش ملت ایران به صحبت‌های ترامپ در فضای مجازی
مردم ایران با قرار دادن هشتگ خلیج فارس در پست‌های خود و مردم آمریکا به‌ویژه ترامپ نسبت سخنان وی اعتراض کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، علی اقبالی طی یادداشتی بیان داشت: شب گذشته رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در یک سخنرانی تند با استفاده از کلمات توهین آمیز و همچنین قرار دادن نام خلیج عربی بر روی خلیج فارس، سبب اعتراض و واکنش ملت ایران شد و حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور ایران نیز طی یک سخنرانی پاسخ قاطعانه‌ای به چرندیات دونالد ترامپ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

بنابر این گزارش اکثر کاربران ایرانی برنامه تلگرام پس از سخنرانی ترامپ به نشانه اعتراض و اعلام اتحاد ملت ایران، ولایت فقیه و نظام، تصویر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و خلیج همیشگی فارس را بر روی پروفایل‌های خود قرار دادند.

,

همچنین کاربران ایرانی اینستاگرام با قرار دادن استوری‌ها و پست‌هایی در صفحات مجازی خود و همچنین هشتگ‌هایی نظیر #persiangulf، #خلیج_فارس و #iran نام اصلی و همیشگی این خلیج را به دونالد ترامپ و تمام مردم جهان یادآور شدند و با حمایت از سخنان رئیس جمهور منتخب خود، اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیدند.

,

گفتنی است که جوانان و فعالان مجازی شهرستان بهارستان نیز در این مسیر با هم وطنان خود همراه شدند و با انتشار تصاویری از خلیج فارس، و نام این خلیج بر روی سنگ قبر سربازان آمریکایی به قدمت تاریخی خلیج فارس اشاره کردند.

,

جوانان ایرانی تنها به قرار دادن پست و تغییر تصویر پروفایل‌های خود رضایت ندادند و با قرار دادن کامنت‌هایی با مضمون نام خلیج فارس به زبان فارسی و انگلیسی در زیر پست‌های ترامپ و خانواده‌اش بر اشتباه و چرند بودن سخنرانی وی تاکید کردند.

,

درپایان گفتنی است که اکثر مسئولین شهرستان بهارستان نیز در گفت‌و گو با اصحاب رسانه، سخنرانی رئیس جمهور آمریکا را محکوم کرده‌اند.

,

*گزارش تصویری:

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه