اخبار داغ

بیانیه نماینده مردم جنوب کرمان در مجلس:

سپاه پاسداران مظهر اقتدار ملی ماست/ نقش تاریخی رهبر معظم انقلاب توطئه شیاطین را ناکام خواهد گذاشت

سپاه پاسداران مظهر اقتدار ملی ماست/ نقش تاریخی رهبر معظم انقلاب توطئه شیاطین را ناکام خواهد گذاشت
نماینده مردم جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه ای نسبت به صحبت های شب گذشته ترامپ رییس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، حمزه نماینده مردم جنوب کرمان با انتتشار بیانیه ای نسبت به صحبت های شب گذشته ترامپ رییس جمهور امریکاواکنش نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

در این بیانیه آمده است:

,

صحبت های ترامپ نشان از عدم تسلط وی به اوضاع سیاسی و جغرافیایی جهان و همچنین ناتوانی در تعلیق برجام توسط دولت امریکا بود.

,

اینجانب رجا واثق دارد ، که همچون همیشه در همه ادوار حساس پس از انقلاب ، رهبری هوشیار و اگاه، ارکان نظام و مردم همیشه در صحنه با ایفای نقش تاریخی خویش ، این توطٸه شیاطین را نیز ناکام خواهند گذاشت.
در این شرایط انچه مهم است ، این است که :
۱_ ما هوشیاری خویش را حفظ نموده و فارغ از احساسات ، تمامی جوانب مسٸله را بطور دقیق مورد نظر قرار داده و برای همه سناریوهای احتمالی خویش را اماده سازیم.

,
,
, ۱_ ما هوشیاری خویش را حفظ نموده و فارغ از احساسات ، تمامی جوانب مسٸله را بطور دقیق مورد نظر قرار داده و برای همه سناریوهای احتمالی خویش را اماده سازیم.,

۲_ مصونیت خویش را با اقدامات لازم در قبال شیاطین بالا ببریم مثل:
الف _با حفظ وحدت همه گروهها ، انسجام ملی خویش را بالاتر ببریم

, ۲_ مصونیت خویش را با اقدامات لازم در قبال شیاطین بالا ببریم مثل:,
,

ب _ با جذب سرمایه گذاران بین الملی و درهم تنیدگی اقتصاد ملی خویش با اقتصاد سایر کشورهای مهم دنیا تاثیر گذاری امریکا را کاهش دهیم
ج _نقاط ضعف اقتصادیمان را بخوبی شناسایی و با مخل های اقتصاد برخورد جدی و معقول نماییم.
د _بین متحدین امریکا با این کشور تا میتوانیم فاصله ایجاد کنیم.
ه_ از هرگونه گفتار و رفتار که میتواند منشا بروز چند دستگی در احاد ملت شود ، شدیدا ممانعت بعمل اوریم.

,
,
,
,

۳_ پیام عقلانیت به دنیا مخابره نماییم. در این شرایط حساس باید به دنیا نشان دهیم ، ایران خواهان حفظ صلح و ثبات جهانی و ارامش همه مردم دنیا بوده و خواهان عدم اشاعه سلاح هسته ای ، مبارزه با همه اشکال تروریسم ، حفظ و تامین حقوق اولیه همه انسانهاست.

, ۳_ پیام عقلانیت به دنیا مخابره نماییم. در این شرایط حساس باید به دنیا نشان دهیم ، ایران خواهان حفظ صلح و ثبات جهانی و ارامش همه مردم دنیا بوده و خواهان عدم اشاعه سلاح هسته ای ، مبارزه با همه اشکال تروریسم ، حفظ و تامین حقوق اولیه همه انسانهاست.,

۴_ پیام اقتدار به دنیا مخابره کنیم
الف _بسیج و سپاه پاسداران مظهر اقتدار ملی ما هستند ، و با حمایت همه جانبه از این نهادهای مقدس ، نشان دهیم که ارتش ۲۰ میلیونی مورد نظر بنیانگذار جمهوری اسلامی (ره) حقیقتا شکل گرفته و همه مردم ما تحت فرماندهی معظم کل قوا اماده دفاع در برابر هجمه های بدخواهان به سپاه پاسداران و نظام مقدس اسلامی و دفاع از مظلومین عالم هستند.
ب _در بحث موشکی و توان دفاعی کشور هر چه لازم بدانیم ، بدون توجه به نظرات شیاطین با اقتدار کامل پیش خواهیم برد.
ج _وحدت و انسجام ملی خویش را در زمینه دفاع از کیان نظام و انقلاب در معرض دید جهانیان بگذاریم.
د_ در بحث هسته ای ، اگر لازم شود میتوانیم به سرعت به نقطه قبل از برجام برگردیم ، و به سرعت در این زمینه پیش رویم و دیگر حد یقفی برای ما وجود ندارد ، مگر فتاوی رهبر معظم انقلاب.

, ۴_ پیام اقتدار به دنیا مخابره کنیم,
,
,
,
,

ه_ اجازه ندهیم سیگنالهای منفی اقتصادی در شرایط فعلی از کشور مخابره شود

, ه_ اجازه ندهیم سیگنالهای منفی اقتصادی در شرایط فعلی از کشور مخابره شود,

اینجانب مطمٸنم که با الطاف بیکران الهی و در سایه هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری ، ایران عزیز ما این بحران را نیز با سربلندی پشت سر خواهد گذاشت ، ناکامی و روسیاهی به دشمنان ما خواهد ماند

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه