اخبار داغ

ستاد اربعین دزفول اعلام کرد:

فعالیت ۱۵روزه موکب‌های دزفولی در مرز چذابه، شیب و کربلا +تصاویر

فعالیت ۱۵روزه موکب‌های دزفولی در مرز چذابه، شیب و کربلا +تصاویر
رییس ستاد اربعین: نحوه مصرف کمک‌های مردمی به ستاد، بصورت روشن و شفاف برای مردم بیان می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دزفول امروز:حجه الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول در جلسه ستاد اربعین که با حضور اعضای این ستاد در نهاد امامت جمعه دزفول تشکیل شد گفت: اربعین فرصت و مجالی برای خدمت به امام حسین علیه السلام است و موجب عزت فرد، شهر و جامعه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دزفول امروز:,

رئیس ستاد اربعین شهرستان دزفول ضمن اشاره به اینکه کار کوچک همراه با اخلاص نزد خدا مقبول بوده و برکت دارد اظهار داشت: خدمات ارائه شده در مواکب به نام شخص یا اشخاص نبوده بلکه با نام شهرستان ارائه می شود.

,

امام جمعه دزفول تصریح کرد: ان شا ءالله با تمام ظرفیت و با اخلاص و صفا ارائه خدمت نموده و با جدیت و اهتمام بیشتر، این مهم به بهترین شکل صورت پذیرد.

,

قاضی دزفولی از افزودن موکب خواهران در چذابه خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر موکب شهرستان دزفول در پایانه مرزی چذابه، در مرز عراق در منطقه ای موسوم به شیب و شهر کربلا پایگاه خدمت رسانی خواهیم داشت که با توجه به گستردگی کار می طلبد که همه با هم متحد عمل کنند.

,

وی با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده باید در تمام زمینه ها ارتقا یابد افزود: نحوه مصرف کمک های مردمی به ستاد اربعین، بصورت روشن و شفاف برای مردم بیان می شود.

,

امام جمعه دزفول به نحوه ارسال کمک های مردمی در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته هدایای مردمی در قالب کاروان و به گونه ای که تداعی کننده دوران دفاع مقدس بود راهی موکب شهرستان دزفول در مرز چذابه گردید.

,

در این جلسه ضمن قدردانی از کمک های مردمی در سال گذشته به موکب دزفول در اربعین حسینی، به بیان مشکلات و نیازمندی ها پرداخته شد.

,

موکب شهرستان دزفول به مدت ۱۵ روز در ایام اربعین حسینی ارائه خدمت می نماید و خدمات در دو نوع انجام می شود: برپایی و راه اندازی موکب که باید پیش از شروع همایش پیاده روی اقدام شود، و اقلام مصرفی که برای تهیه آن می توان تدریجی عمل کرد.

,

, ,

, ,

, ,

 

,

فعالیت

, فعالیت,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه