اخبار داغ

واکنش مسئولان هرمزگانی به سخنان اخیر ترامپ؛

ترامپ بدعهدی آمریکا در صحنه بین المللی را نشان دا

ترامپ بدعهدی آمریکا در صحنه بین المللی را نشان دا
مسئولان هرمزگانی با تاکید بر اینکه  دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی ایران تمامی ندارد، اظهار کردند: سخنان نسنجیده ترامپ بدعهدی آمریکا در صحنه بین المللی را نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مسئول هرمزگانی با تاکید بر اینکه  دشمنی آمریکا با انقلاب  اسلامی ایران  تمامی ندارد، اظهار کردند: سخنان نسنجیده ترامپ بدعهدی آمریکا در صحنه بین المللی را نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

 

,

سخنان نسنجیده ترامپ بدعهدی آمریکا در صحنه بین المللی را نشان داد

, سخنان نسنجیده ترامپ بدعهدی آمریکا در صحنه بین المللی را نشان داد, سخنان نسنجیده ترامپ بدعهدی آمریکا در صحنه بین المللی را نشان داد,

فریدون همتی، استاندار هرمزگان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه ضمن محکوم کردن سخنان نسنجیده رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: از اعلام موضع قاطع، روشن گرانه، سنجیده توام با روحیه انقلابی و محکم رئیس جمهورکه به پشتوانه هدایت رهبری و هدایت و حمایت ملی با تکیه بر اقتدار نیروی های مسلح در برابر سخنان نسنحیده و مواضع نیم منطق آنها تقدیر می کنم.

,

وی ادامه داد:این اقدام نسنجیده ترامپ در ارتباط با برجام هم در صحنه بین المللی موجب شد که بدعهدی آمریکایی ها را کاملا واضح نشان دهد و هم در صحنه داخل کشور برای همه ایرانیان حتی ایرانیان خارج از کشور موجب وحدت و انسجام بیشتر شد.

,

استاندار هرمزگان تاکید کرد:مطمئن هستیم همچون گذشته وقتی که رهبری،  مسئولان و ملت ما برای دفاع و پیگیری منافع ملی در کنار هم هستند، توفیقات از آن ملت و کشور و انقلاب خواهد بود.

,

همتی با اشاره به مواضع نادرست ترامپ درخصوص سپاه پاسداران تصریح کرد: سپاه پاسداران نه تنها مورد حمایت مردم ایران بلکه مورد حمایت مردم کشورهای همجواری است که با توطئه های آمریکایی ها و ایجاد گروه های تکفیری مثل داعش امنیت را از این کشورها سلب کرده اند و آنها را به خاک و خون کشیدند.

,

وی ادامه داد: سپاه با درخواست این کشورها در راستای ارائه مشاوره و حمایت از آنها در کنار آنها قرار گرفته و تجربیات هشت سال جنگ تحمیلی را در اختیار آنها قرار می دهد چون توانستیم توطئه های دشمنان و در راس آنها آمریکای جنایتکار را در ایجاد داعش با شکست مواجه کنیم به همین دلیل هم اکنون از سپاه عصبانی هستند.

,

استاندار هرمزگان ضمن اعلام حمایت قاطع از مواضع انقلابی رهبری گفت: بار دیگر با آمادگی کامل ثابت می کنیم ملت ایران با وحدت و همدلی ، انسجام  در این مرحله هم توطئه دشمنان را خنثی  خواهد کردو  امروز هرچه در مسیر وحدت و همدلی گام برداریم موجب نابودی دشمنان خواهد بود.

,

 

,

توهین ترامپ به سپاه توهین به ملت ایران است

, توهین ترامپ به سپاه توهین به ملت ایران است, توهین ترامپ به سپاه توهین به ملت ایران است,

شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش  اظهار کرد: دشمنی آمریکا با انقلاب و جمهوری اسلامی ایران چیز تازه ای نیست و در طول تاریخ انقلاب دشمنی های فراوانی از آمریکا دیده ایم.

,

وی افزود: آمریکا همواره نسبت به ما خوی دشمنی، تهدید و تحریم داشته است اما لحن و گفتار رئیس جمهورها متفاوت بوده است.

,

امام جمعه اهل سنت کیش بیان کرد: سخنان شخصی که شب گذشته به عنوان رئیس جمهور آمریکا در رسانه ها مطرح شد تنها دشنام و توهین به ملت بزرگ ایران و نهاد مردمی سپاه بود.

,

وی ادامه داد: این فرد با لحنی سرشار از تهدید و توهین در مورد ملت ایران سخن گفت و نهادی را فاسد خواند که برگرفته و متشکل از مردم است و با این وصف وی به مردم ایران دشنام داده است کسی که خود را عضو مجامع بین المللی و مدافع حقوق بشر می داند و ما معتقدیم که توهین به سپاه توهین به ملت ایران است.

,

شمس تاکید کرد: براساس فرمایشات امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب عمل می کنیم پس آمریکا هر غلطی می خواهد بکند.

,

وی افزود: آمریکا با خوی جنگ طلبی خود همواره به دنبال ایجاد نفاق و تفرقه در میان ملت های مسلمان و کشورهای جهان است تا از آب گل آلود منطقه استفاده کرده و سلاح های خود را به فروش برساند.

,

امام جمعه اهل تسنن کیش با بیان اینکه امروز در منطقه می بینیم که هر جا تنش و جنگ وجود دارد رد پای آمریکا دیده می شود، تصریح کرد: آمریکا علاوه بر فروش سلاح های جنگی خود به دنبال استیلا بر کشورهای دیگر است به همین دلیل مدام به دنبال ایجاد جو تنش و ناآرامی در منطقه است.

,

وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت خواند و تاکید کرد: در طول سال های پس از پیروزی انقلاب همواره وحدت گزینه ای بود که توانست ملت ایران و انقلاب را بیمه کند.

,

شیخ یعقوب شمس خاطر نشان کرد: همدلی، همراهی و وحدت میان مردم، احزاب،مسئولان و تمام دلسوزان ملت، نظام و جمهوری اسلامی ایران است که نظام وانقلاب را بیمه کرده و موجب می شود که سخنان افراد جاهل و نادانی همچون ترامپ وحدت ما را بیشتر کرده و فرقی نمی کند که دشمنان در مورد ما چه حرفهایی می زنند آمریکا باید از ما عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرد.

,

 

,

مگر ملت ایران گوشش به کاخ نشینان واشنگتن است

, مگر ملت ایران گوشش به کاخ نشینان واشنگتن است, مگر ملت ایران گوشش به کاخ نشینان واشنگتن است,

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولى فقیه در استان هرمزگان با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهوری آمریکا، گفت: به آنچه بر زبان‌ها جاری می‌شود نمی‌توان تکیه کرد، ترامپ دیوانه است مگر ملت ایران گوشش به کاخ نشینان واشنگتن است؟آمریکا باید این آرزو را با خود به گور ببرد که در کار ایران دخالت کند.

,

وی با تاکید بر اینکه سپاه امید مردم مظلوم یمن و سوریه است، اظهار کرد:  مگر ما سپاه را با اجازه آمریکا تأسیس کردیم که با اجازه آن‌ها نابودش کنیم.

,

 

,

سخنان توهین آمیز ترامپ حاکی از شکست های آمریکاست

, سخنان توهین آمیز ترامپ حاکی از شکست های آمریکاست, سخنان توهین آمیز ترامپ حاکی از شکست های آمریکاست,

روح الله حسنزاده، رئیس دانشگاه پیام نور حاجی آباد در گفت و گو با خبرنگار پیارم با اشاره به سخنان توهین آمیز ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بیان کرد: آمریکا همیشه دشمن تراز اول نظام و ملت ما است و خوی استکباری در درون آن نهفته است.

, پیارم ,

وی ادامه داد: سخنان ترامپ، سیاست های آمریکا نسبت به ایران را به خوبی آشکار کرد؛ روسای جمهور پیشین آمریکا در بیان سیاست های این کشور کمی با سیاست سخن می گفتند اما ترامپ با سخنان خود ذات آمریکا را نمایان کرد.

,

 رئیس دانشگاه پیام نور حاجی آباد بیان کرد: سخنان توهین آمیز ترامپ نسبت به سپاه ایران حاکی از شکست سیاست های آمریکا و رژیم سخیف صهیونیسم در ایجاد داعش با هدف نابودی مسلمانان و ایجاد تفرقه در منطقه بود که سپاه ایران در مقابل آنها ایستاد و هم اکنون داعش روبه نابودی است.

,

حسن زاده  افزود: امروز سیاست آمریکا برای  همه جهانیان آشکار شده است و هیچ کشوری از سخنان ترامپ حمایت نکرد.

,

وی ادامه داد: برجام یک مساله بین المللی و مورد تایید سازمان ملل است و کشورهای اروپایی و غربی آن را امضا کردند و آمریکا نمی تواند یک طرفه آن را نقض کند.

,

رئیس دانشگاه پیام نور حاجی آباد تصریح کرد: سخنان ترامپ گفته های یک رییس جمهور دیپلمات، برجسته نیست بلکه صحبت های یک نژاد پرست در مورد تاریخ ملت ها و حقوق بین الملل می باشد.

,

حسنزاده گفت: صحبت  ترامپ در مورد خلیج فارس واکنش های زیادی را به دنبال خواهد داشت، حتی کسانی که از نظر فکری ممکن است همراه با انقلاب نباشند نسبت به این سخنان واکنش نشان خواهند داد.

,

 

,

سخنان ترامپ نشان از ضعف او در مقابل ایران است

, سخنان ترامپ نشان از ضعف او در مقابل ایران است, سخنان ترامپ نشان از ضعف او در مقابل ایران است,

محمد حیدری، رئیس دانشگاه آزاد حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم در خصوص سخنان توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا نسبت به ایران، اظهار کرد:سخنان  ترامپ صحبت یک رئیس جمهور دیپلمات نیست و حاکی از ضعف او در مقابل ایران است و او بیشتر بدرد بساز و بفروش می خورد نه یک سیاست مدار و صحبت های او در مورد ایران سخنان یک فرد بیمار است.

, پیارم ,

حیدری افزود: برجام یک معاهده بین المللی است و همه کشورها و قدرت های جهانی پای آن را امضاء کرده اند امریکا به تنهایی نمی تواند آن را نغض کند.

,

وی ادامه داد: اگر امریکا بخواهد نقض برجام کند ما به ایران قبل از توافق برمی گردیم و همه مردم ایران با حمایت مقام معظم رهبری و مسئولین جهادی تر از قبل فعالیت های خود را در زمینه هسته ای وارد فاز دیگری خواهیم کرد.

,

رئیس دانشگاه آزاد حاجی آباد تصریح کرد: سخنان ترامپ نشان دهنده ضعف  اوست این سخنان بیشتردر مورد خود امریکا و  اسرائیل صدق می کند.

,

حیدری به تحریم های او علیه سپاه اشاره کرد و افزود: ترامپ شاید این سخن امام راحل را یادش رفته باشد که ما 60 ملیون بسیجی داریم و این ۶۰ ملیون بسیجی پشت سپاه پاسداران عزیز ایستاده انداگر امریکا بخواهد سپاه را تحریم کند باید 60 میلیون نفر را تحریم کند.

,

وی افزود: تحریم های آمریکا بر روی کشور ما تاثیری نخواهد گذاشت زیرا جوانان ما جهادی هستند و ما امثال شهید باکری و شهید حججی زیاد در کشورمان داریم .

,

حیدری به استفاده ترامپ از نام جعلی خلیج فارس اشاره کرد و افزود: من فکر می کنم رئیس جمهور آمریکا تاریخ بلد نیست اگر او به قبرستان سربازان خود هم مراجعه کند می تواند بر روی قبرهای آنها ببیند که نام خلیج فارس حک شده است و خلیج فارس گورستان کسانی است که به دنبال گرفتن عزت ایران اسلامی هستند.

,

رئیس دانشگاه آزاد حاجی آباد تصریح کرد:مردم بسیجی ایران همیشه در همه حال حافظ حزب الله، جبهه مقاوم ، جهاد و در دفاع از مظلوم خواهند ایستاد و آن را یک وظیفه شرعی خود می دانیم .

,

حیدری، سخنان ترامپ ما را مصمم تر کرده که همه ما مدافعان حرم باشیم و برای حفظ اسلام و ارزش های و آرمان های انقلاب بیشتر تلاش کنیم.

,

وی در پایان افزود: سخنان ترامپ از سوی ملت و مسئولان ایران بی جواب نخواهد ماند و در صورتی که مقام معظم رهبری دستور بدهد همه ما جان برکف در مقابل ظلم ایستادگی خواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه