اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان بانه:

آب شرب بانه به لحاظ بهداشتی مشکل ندارد

آب شرب بانه به لحاظ بهداشتی مشکل ندارد
مدیر شبکه بهداشت و درمان بانه گفت: بر اساس آزمایشات انجام شده آب شرب بانه هیچ گونه مشکل میکروبی و شیمیایی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرباباخبر، دکتر حامد منصوری امروز در گفت و گو با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بانه با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به تغییراتی که اخیرا در طعم و بوی آب شرب بانه بوجود آمده است، یک سری نگرانی هایی را در بین شهروندان ایجاد کرده است.

وی افزود:بازرسان واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه بر اساس رسالت ذاتی خود روزانه بصورت مستمر از آب نقاط مختلف شهر نمونه برداری می کنند که بر اساس نتایج بدست آمه از این نمونه برداری ها، آب شرب بانه سالم بوده و برای شرب شهروندان هیچ گونه مشکلی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر،,
,
,

منصوری تصریح کرد:برای تعیین سلامت آب شرب، آن را از لحاظ آلودگی های میکروبی و شیمایی مورد بررسی قرار می دهند که خوشبختانه نتیجه آزمایشات تا به امروز نشان می دهد که آب شرب شهر بانه فاقد هرگونه آلودگی میکروبی و شیمایی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بانه، تغییر در طعم و بوی آب را بدلیل کاهش حجم آب سد سبدلو دانست و گفت: با اذعان به این تغییرات به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان بانه به شهروندان اطمینان میدهم که آب شرب بانه فاقد هرگونه آلودگی میکروبی و شیمایی است و  100 درصد قابل شرب بوده و مشکلی از لحاظ ملاک های بهداشتی ندارد.

وی سلامت شهروندان را خط قرمز شبکه بهداشت و درمان بانه دانست و افزود: این شبکه با توجه به رسالت ذاتی خود سلامت شهروندان را خط قرمز خود میداند و در این زمینه با کسی تعارف ندارد و اگر موضوعی سلامت شهروندان را به خطر بیاندازد با قاطعیت با آن مقابله می شود.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه