اخبار داغ

مدیر اداره نظارت بر غذا معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان خبر داد

اجرای طرح نشانه گرهای رنگی روی محصولات غذایی و آرایشی و بهداشتی/برای اولین بار بازدید از آرایشگاه های زنانه در سطح شهر

اجرای طرح نشانه گرهای رنگی روی محصولات غذایی و آرایشی و بهداشتی/برای اولین بار بازدید از آرایشگاه های زنانه در سطح شهر
مدیر اداره نظارت بر غذا معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به طرح نشانه‌گرهای رنگی بهداشتی بیان داشت: این طرح در حال حاضر به صورت کامل در استان کرمان روی محصولات غذایی، آشامیدنی، بهداشتی و آرایشی نصب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان؛ منصور قنبری زاده مدیر اداره نظارت بر غذا معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان   صبح امروز  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وظیفه اصلی سازمان غذا  و دارو نظارت و کنترل بر واحدهای تولیدی و  بهداشتی  و آرایشی است .
وی گفت: بازرسین ما این اجازه دارند به صورت سرزده و بدون کوچکترین محدودیت  وارد  کارخانه ها و کارگاه ها شده و از خط تولید آن بازرسی کرده و از محصولات آن نمونه برداری نمایند.
مدیر اداره نظارت بر غذا معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: 120 قلم مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی تحت نظارت قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان؛, آرمان کرمان, مدیر اداره نظارت بر غذا معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان ,
,
, مدیر اداره نظارت بر غذا معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان , قلم مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی تحت نظارت قرار دارند.,

قتبری زاده اذعان داشت: یکی از دغدغه های همه مردم و وزارت بهداشت وجود سموم در مواد غذایی است و نتایجی که ما در این زمینه دیده ایم قابل تامل است و کشورهای دیگر در این رابطه وضعیتی بهتر از ما ندارند.
وی گفت  : در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نوع سموم در آزمایشگاه تحت کنترل و بررسی است.
قنبری زاده افزود : بررسی شکایات بصورت سیستماتیک و منسجم در سراسر کشور انجام می شود.
وی تصریح کرد: بازدید از آرایشگاه های سطح استان یکی از حرکتهای خوبی است  که از ابتدای امسال برای اولین بار صورت گرفته است و تیمی متشکل از تعزیرات، صنعت و معدن، اتحادیه آرایشگران، معاونت بهداشتی دانشگاه به این امر می‌پردازند.
مدیر اداره نظارت بر غذا معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به طرح نشانه‌گرهای رنگی بهداشتی بیان داشت: این طرح نیز کامل شده و در حال حاضر به صورت کامل در استان کرمان روی محصولات غذایی، آشامیدنی، بهداشتی و آرایشی نصب می‌شود.

,
,
,
, تیمی متشکل از تعزیرات، صنعت و معدن، اتحادیه آرایشگران، معاونت بهداشتی دانشگاه به این امر می‌پردازند.,
, مدیر اداره نظارت بر غذا معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان , با اشاره به طرح نشانه‌گرهای رنگی بهداشتی بیان داشت: این طرح نیز کامل شده و در حال حاضر به صورت کامل در استان کرمان روی محصولات غذایی، آشامیدنی، بهداشتی و آرایشی نصب می‌شود.,

قنبری زاده ، کنترل برچسب و لیول محصولات آرایشی و بهداشتی را از دیگر فعالیت های انجام شده توسط این نهاد در 6 ماهه ابتدای امسال برشمرد.

,

محمد حصیبی مدیر اداره نظارت بر دارو و قائم مقام معاونت غذا و دارو دانشگاه نیز در این نشست گفت: همه جوامع و دولت واز جمله کسانی که در حیطه غذا فعالیت می کنند دغدغه غذای کافی و ایمنی آن را دارند.

, اداره نظارت بر دارو و قائم مقام معاونت غذا و دارو دانشگاه نیز در این نشست گفت:,

وی خاطرنشان کرد: قسمتی از سلامت و ایمنی مواد غذایی آگاهی دادن به مردم است  و در این زمینه رسانه ها می توانند کمک کنند.

, و در این زمینه رسانه ها می توانند کمک کنند.,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه