اخبار داغ

امام جمعه رودبارجنوب:

زیاده گویی‌‌های دولتمردان آمریکا نشانه پوشالی بودن قدرت‌‌شان است

زیاده گویی‌‌های دولتمردان آمریکا نشانه پوشالی بودن قدرت‌‌شان است
امام جمعه رودبارجنوب گفت: کارنامه ترامپ سیاه بود و با سخنان شب گذشته خود این کارنامه را سیاه تر کرد، زیاده گویی‌‌های دولتمردان آمریکا نشانه پوشالی بودن قدرت‌‌شان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت والمسلمین عباس گروهی امام جمعه رودبارجنوب در گفت‌وگو با رودبار ما به بررسی سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا و همچنین عدم استفاده وی از عنوان خلیج فارس پرداخت و اظهار داشت: دیوانگی ترامپ نشان از ناکامی وی در منطقه خاورمیانه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

 

,

وی ادامه داد: قطعأ کسی که در هوشیاری نتوانست کاری را انجام دهد باید سر به دیوانگی بزند و اینها همش نشان زوال غرب در برابر اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

,

زیاده گویی‌‌های دولتمردان آمریکا نشانه پوشالی بودن قدرت‌‌شان است

, زیاده گویی‌‌های دولتمردان آمریکا نشانه پوشالی بودن قدرت‌‌شان است, زیاده گویی‌‌های دولتمردان آمریکا نشانه پوشالی بودن قدرت‌‌شان است,

امام جمعه رودبار جنوب بیان داشت: کارنامه ترامپ سیاه بود و با سخنان شب گذشته خود این کارنامه را سیاه تر کرد، زیاده گویی‌‌های دولتمردان آمریکا نشانه پوشالی بودن قدرت‌‌شان است.

,

 

,

حجت الاسلام گروهی در ادامه به استفاده از عنوان جعلی خلیج ع.ر.ب.ی به جای خلیج فارس توسط ترامپ اشاره کرد و افزود: خلیج فارس همیشه فارس خواهد ماند و این سخن ترامپ نشانه داد که در تمامی ابعاد تاریخی،جغرافیایی وسیاسی اطلاعات خیلی ضعیفی دارد.

,

 

,

امام جمعه رودبارجنوب با اشاره به موضوع تحت فشار گذاشتن سپاه تاکید کرد: آمریکا با فشار وارد کردن به سپاه قطعا ضرر خواهد کرد چرا که تحریم کردن سپاه برابر با این است که آمریکا باید تمام پایگاههای خود را از تیر رس موشک های نقطه زن سپاه خارج کند.

,

اگر امریکا از برجام خروج کند تنها خودش منزوی می شود

, اگر امریکا از برجام خروج کند تنها خودش منزوی می شود, اگر امریکا از برجام خروج کند تنها خودش منزوی می شود,

 

,

گروهی با بیان اینکه برجام بین ایران و آمریکا نیست که حذف شود،اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب و برخی از مسئولان تا الان یکصدا گفته اند برجام قابل مذاکره نیست و تحت سیاست آمریکا تنها هم نیست که حذف شود بلکه بین ایران و گروه۱+۵است و اگر امریکا از برجام خروج کند تنها امریکا منزوی می شود و کشور های دیگر به حقانیت ایران پی خواهند برد.

,

 

,

وی در پایان افزود: ملت بزرگ ایران با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همه تهدید‌ها آمریکا را به فرصت های بی بدیل برای ادامه حرکت در مسیر پیشرفت و سرافرازی تبدیل خواهد کرد و دستگاه دیپلماسی ایران هم باید استراتژی سیاسی خود را در قبال اتهام زنی های ترامپ مشخص کند.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه