اخبار داغ

دست های سخاوتمندی که به یاری دانش آموزان نیازمند شتافتند؛

توزیع محموله 4میلیارد ریالی لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم رودبارجنوب + عکس

توزیع محموله  4میلیارد ریالی لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم رودبارجنوب + عکس
با کمک خیرین 8 هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند رودبارجنوب توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، خداوند در قرآن فرموده که با مال ها و جانتان در راه خدا جهاد کنید و خیرین نیک اندیش در حال انجام این دستور الهی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما،, رودبار ما,

زدودن چهره فقر از جامعه یکی از اقدام های نیکی است که خیرین انجام می دهند، اقدامی که سبب حفظ ایمان انسان ها می شود،خوشختانه در چند سال اخیر با اقدام های خوب خیرین کارهای خوبی در راستای محرومیت زدایی در جنوب کرمان و شهرستان رودبار صورت گرفته که امیدوارم همچنان ادامه یابد.

,

همزمان با فصل بازگشایی مدارس، به همت خیرین بیش از 8هزار بسته لوازم التحریر ساخت داخل کشور در راستای حمایت از تولید ملی و کمک به دانش آموزان نیازمند در نواحی محروم شهرستان رودبارجنوب توزیع شد.

,

عطا ناوکی رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب گفت:براساس مکاتبات و مذاکراتی که در ماه ها و هفته های گذشته با خیران و موسسات اقتصادی داشتیم، از خیرین و موسسات خیریه ، جهت پشتیبانی و حمایت مالی دانش آموزان بی بضاعت این شهرستان دعوت نمودیم.

,

, ,

وی افزود: از ابتدای سال تحصیلی جاری تا کنون نهادهاو اشخاص حقوقی همچون هلال احمر، کمیته امداد ،آموزش و پرورش ،شرکت کاله ،بانک ملی همچنین خیرین متعددی با حضور در روستاها، اقدام به توزیع بیش 8هزار بسته لوازم التحریر و پوشاک کرده اند.

, بسته لوازم التحریر,

, ,

ناوکی گفت:این نوشت افزار به ارزش 4میلیارد ریال در میان دانش آموزان بی بضاعت توزیع شد و پیشی بینی می شود این روند ادامه یابد و بیش از 10هزار نفر دانش آموز مورد حمایت واقع شوند.

, دانش آموزان بی بضاعت,

, ,

شهرستان رودبارجنوب با 120هزار نفر جمعیت در 330کیلومتری مرکز استان کرمان واقع شده است که 26هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه