اخبار داغ

امام جمعه گرمسار:

حرف های ترامپ به خاطر ترس از نفوذ سپاه پاسداران در منطقه بود

حرف های ترامپ به خاطر ترس از نفوذ سپاه پاسداران در منطقه بود
امام جمعه گرمسار گفت: حرف های رئیس جمهور امریکا چیزی جز فحاشی به یک توافقنامه بین المللی و ملتی صلح طلب و مسلمان ایران نبود و این نشان از شخصیت دولت مردان آمریکایی است که گوش به فرمان صهیونیست هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید علیرضا آرامی امام جمعه گرمسار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گرمسارآنلاین گفت: حرف های رئیس جمهور احمق آمریکا چیز نو و جدید نبود  اما شدت و ضعف اش نسبت به حرف های دیگر رئیس جمهور ها متفاوت تر بود  اما حرف  همان دشمنی با ملت وانقلاب اسلامی ایران بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امام جمعه گرمسار  در ادامه به عمق دشمنی آمریکا با اسلام ناب محمدی که در  ترویج انقلاب اسلامی  در جهان دنبال می شود اشاره کرد و افزود: دشمنی و فحاشی های آمریکایی ها نشان از ناتوانی آنها در مقابل اقتدار ایران اسلامی است که این روزها عصبانی تر شده اند چراکه دیگر در منطقه و خاورمیانه چیزی جز ناتوانی و  شکست چیزی در پرونده سیاه خود ندارند.

,

آرامی در ادامه به فحاشی های گستاخانه رئیس جمهور آمریکا در مقابل سپاه پاسداران اشاره کرد و ضمن محکومیت این سخنان سخیف  افزود: این راهبرد جدید امریکایی هاست و به دنبال تضعیف جایگاه سپاه پاسداران هستند  چون سپاه در منطقه تاثیرات مثبتی در جهت مقابله با این شیطان بزرگ داشته است و راه سپاه پاسداران راه مبارزه با ستمگری و زورگویی است.

,

وی اظهارکرد: سپاه نقشه های شوم آمریکا و دوستان کثیف اش در منطقه را نقش بر آب کردند و اگر امروز سپاه نبود امریکا  در سیاست های ضد اسلامی خود  در منطقه با کمک ایجاد کننده اصلی اش یعنی داعش به اهداف شوم خواهد می سرید اما امروز  این سپاه بود که  روزهای پایانی داعش را در خاورمیانه رقم زده است و ما به این سپاه پاسداران که سپاه و پاسدار  مردم عراق ،سوریه و یمن بوده است  افتخار می کنیم.

,

آرامی در ادامه به موضع گیری قاطع  رئیس جمهور کشورمان در برابر  صحبت های گستاخانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا  اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور کشورمان نیز  در موضع گیری خود در حمایت از سپاه جواب دندان شکنی به این گستاخی داد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه