اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی:

ترامپ هنر به خطر انداختن امنیت جهان را دارد

ترامپ هنر به خطر انداختن امنیت جهان را دارد
تحلیلگر مسائل سیاسی ترامپ را یک خطر برای امنیت جهانی دانست و اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا با این رویکردی که در پیش گرفته است جهان را به آتش خواهد کشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار طنین خاتم در ارتباط با موضع جدید رئیس جمهور آمریکا در مورد برجام و سایر موضوعات اظهار داشت:سخنان دیشب رئیس جمهور آمریکا نشان داد که تمام روسای جمهور ازابتدا تاکنون درباره دشمنی با ایران نظر یکسان دارند فقط از لحاظ تاکتیک با هم متفاوت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طنین خاتم,

حجت الاسلام غلامرضا محمودی به توصیه "هنری کیسینجر" به ترامپ اشاره کرد و گفت: این سیاستمدار کهنه کار آمریکایی به ترامپ توصیه کرده است که در صورت خشکیده شدن ریشه تروریسم در خاورمیانه،به ایران توجه بیشتری داشته باشد زیرا در صورت حذف تروریسم نفوذ و تاثیرگذاری این کشوردر منطقه بیشترخواهد داشت.

,

وی افزود:به گفته کیسینجر بزرگترین تهدید پیش روی خاورمیانه، تسلط بالقوه ایران بر منطقه خواهد بود که جنس حکومت برآمده از آن، هم امپراطوری خواهد بود و هم جهادگرایی!

,

محمودی اظهار داشت:کیسینجر، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا، به دولت «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور این کشور، گفت:  نباید با نابود کردن داعش، زمینه را برای توسعه قدرت ایران در منطقه فراهم کرد؛ زیرا به ادعای وی، با سلطه تهران و نیروهای متحدش بر اراضی آزاد شده از چنگ داعش، یک «امپراتوری رادیکال ایرانی» شکل خواهد گرفت..

,

تحلیلگر مسائل سیاسی خاتم به موضع گیری سه کشور آلمان،انگلیس و فرانسه بعد از یاوه گویی های ترامپ اشاره و خاطر نشان کرد: موضع گیری این سه کشوردر مورد برجام یک توطئه است بنابراین مسئولین نظام باید توجه دقیق و درایت و هوشمندی ویژه ای در این باره داشته باشند.

,

محمودی یکی از راه های خنثی سازی توطئه اهرم تحریم غرب را توجه به دورن زایی اقتصاد مقاومتی دانست.

,

وی ترامپ را یک خطر برای امنیت جهانی دانست و اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا با این رویکردی که در پیش گرفته است جهان را به آتش خواهد کشید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه