اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستات رودبار جنوب خبر داد؛

کشف ۴۹۷ کیلوگرم تریاک در رودبارجنوب

کشف ۴۹۷ کیلوگرم تریاک در رودبارجنوب
فرمانده انتظامی شهرستات رودبار جنوب گفت: درگیری مسلحانه شب گذشته پلیس رودبار جنوب با سوداگران مرگ منجر به کشف ۴۹۷ کیلوگرم تریاک شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ؛به نقل از رودبار ما،فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب در تشریح جزئیات این خبر گفت:در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر، پس از هفته ها کار اطلاعاتی، در نهایت پلیس رودبار جنوب از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از مرز های شرقی و از مسیر رودبارجنوب به صورت مسلحانه به مرکز کشور را داشتند مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

وی افزود: ماموران بعد از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در نهایت متوجه شدند باند مذکور قصد دارند محموله‌مواد مخدر را به وسیله دو دستگاه پژو ۴۰۵ حمل نمایند.

,

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: بلافاصله اکیپ های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با کمک دیگر عوامل انتظامی بصورت نامحسوس وارد عمل شده و محورهای مواصلاتی را  تحت نظر گرفتند تا در نهایت خودروهای مذکور را شناسایی و به رانندگان  دستور ایست دادند که آنها با بی توجهی نسبت به دستور پلیس با تیراندازی به سمت ماموران متواری شدند.

,

وی افزود: ماموران نیز بلافاصله با استفاده از آتش پر حجم و اشرافیت بر منطقه خودروی حامل مواد را متوقف کردند.

,

فرمانده انتظامی رودبارجنوب بیان داشت: راننده و سرنشینان خودروها با بجا گذاشتن خودرو و استفاده از تاریکی هوا و جنگلی بودن منطقه از صحنه متواری شدند که تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

,

سرهنگ فیروزبخت ضمن اشاره به کشف مقدار ۴۹۷ کیلوگرم تریاک افزود: در این عملیات یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

,

فیروزبخت در پایان با بیان این مطلب که سبزپوشان عرصه نظم و امنیت و مدافعان وطن اجازه جولان دادن به سوداگران مرگ را نخواهند داد، بهترین راه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر و اعتیاد را کار فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: در قرن حاضر و با توجه به مقوله گسترده تهاجم فرهنگی تنها را مقابله با این معضل فعالیت فرهنگی و عزمی راسخ در زمینه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی است.

,

کشف یک محموله عمده ومسلحانه مواد مخدر در رودبار جنوب

, کشف یک محموله عمده ومسلحانه مواد مخدر در رودبار جنوب,

حامد عمرانی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب نیز در این رابطه افزود: در این رابطه سرکرده اصلی باند شناسایی و تحت تعقیب قضائی قرار گرفته است.

,


عمرانی اظهار داشت: مقارن ساعت 20:30شامگاه گذشته پس از صدور مجوز قضائی،ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبار جنوب در محور مواصلاتی رودبار به کهنوج با قاچاقچیان به صورت مسلحانه درگیر می شوند.
این مقام قضائی ادامه داد:پس از یک تعقیب وگریز مسلحانه ماموران پلیس موفق به توقیف خودروی پژو 405که حامل 10کیسه مواد مخدر به میزان 497کیلو 600گرم تریاک بوده است می شوند.

,
,
,


وی خاطرنشان ساخت: اقدامات اطلاعاتی انجام شده بیانگر این موضوع است که قاچاقچیان قصد انتقال این محموله مواد مخدر به استان های مرکزی را داشتند که با هوشیاری پلیس واقدام به موقع دستگاه قضائی موفق به اجرای نقشه شوم خود نشده اند.

,
,


دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب هشدار داد:مبارزه بی امان ومستمر با قاچاقچیان عمده و مسلح مواد مخدر در دستور کار جدی دادسرای عمومی وانقلاب می باشد و دستگاه قضائی اجازه نخواهد داد نظم وامنیت جامعه به مخاطره بیافتد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه