اخبار داغ

اوضاع تربیت بدنی دلوار ناخوشایند است/ گلایه چندین ساله ورزشکاران از مسئولین

اوضاع تربیت بدنی دلوار ناخوشایند است/ گلایه چندین ساله ورزشکاران از مسئولین
چند سالی است که ورزشکاران بخش دلوار از روند تربیت بدنی و اوضاع ناخوشایند ورزشی این منطقه ناراضی و گلایه مند هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛جوانان زادگاه شهید رئیسعلی دلواری که دارای جنب و جوشی تحسین برانگیز که با سرشت آب و خاک این منطقه عجین گشته است، آیا رواست که انرژی و استعداد نهفته این جوانان در خاک غفلت و بی خبری مدفون شود؟ اگر ما در پی آن هستیم تا جامعه ای سالم، شکوفا و سر زنده داشته باشیم باید از جوان امروز حمایت کنیم و ورزش را سرلوحه ی تمام کارهای خود قرار دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از سپاس؛,

بخش دلوار از توابع تنگستان و استان بوشهر با جمعیتی بالغ بر 35 هزار نفر و با قریب به داشتن به 10 دسته و باشگاه ورزشی است که در حال حاضر جزء نامی و یاد آنها دیگر چیزی از آنها باقی نمانده، این باشگاهها و دسته های ورزشی در سالهای قبل در رشته های مختلف به رقابت می پرداختند ولی اکنون گاه گاهی با حرکت خود جوش جوانان ورزشکار و علاقمند بخش بازیهای دوستانه ای بین دو باشگاه صورت میگیرد.

,

اگر در حال حاضر نیز سری به تربیت بدنی استان نیز بزنید از ورزشکاران دلواری در همه رشته های ورزشی حرف به میدان می آید و زبانزد استان شده است که باز هم به دلیل بی توجهی مسئولین بخش خصوصاً مسئولین تربیت بدنی باز هم از ادامه باز می ماند.

,

تربیت بدنی که مسئول آن در شهر و یا در محل کار خود نیست و به صورت پاره وقت و یا بهتر بگوییم هیچ وقت در اداره دیده نشده و حتی یک بار نیز با یک ورزشکار گفتگو نکرده که درد دل آنها بشنود و حتی دیده شده است که درب اداره در وقت اداری نیز بسته است و ارباب رجوع باید با تلفن هماهنگ کنید تا کار آنها در روزهای آینده و غیر ساعات اداری انجام دهند.

,

جهت اطلاع این را هم اضافه کنیم از بدنه تربیت بدنی نیست و شاید برای او مهم نیست که ورزشکاران دلواری که در کشور صاحب مقام هستند الان در شهر دلوار در چه اوضاعی هستند و چه می کنند.

,

وقتی که جوانان ما استعداد حضور در تیم جوانان تیم ملی فوتبال 7 نفره را دارند، وقتی که جوان ما استعداد قهرمانی تکواندوی کشور و حضور در تیم ملی جوانان کشور را دارد، وقتی جوان دونده ما رتبه دوم مسابقات دو میدانی مدارس کشور را دارد و همچنین جوانی دیگر مقام دومی در استان را و وقتی که فوتبالیستهای ما استعداد حضور در تیم های شاهین و ایرانجوان بوشهر و حضور در لیگ های بوشهر، برازجان، چغادک را دارند و جزء مهرهای کلیدی و تاثیر گذار تیم های خود هستند وقتی که جوانان ما توانایی حضور در لیگ فوتسال استان را دارند آیا حق این را ندارند که توجه بیشتری به آنها شود؟ آیا حق این را ندارند که خود دارای یک زمین فوتبال چمن باشند؟

,

یکی از ورزشکاران دلواری با بیان اینکه بنده چند بار تقاضای همکاری و راه اندازی شطرنج و دیگر رشته ها را داشتم ولی تا الان قریب به دو سال است نه مسئول تربیت بدنی را دیده ایم و نه اعلام همکاری از آنها که مکان و یا حداقل راه اندازی این رشته را در شهر داشته باشیم.

,

این ورزشکار دلواری اظهار داشت: ما با دوستان دیگر ورزشکاران دلواری که قهرمانی استانی را یدک می کشند نیز چندین بار حتی تقاضای تمرین روی چمن را دادیم ولی موافقت نشد و نوع برخورد آنها با این ورزشکاران طوری شده که اینگونه حساب می شود که ورزشکار به چشم دیده نمی شود.

,

 جناب آقای دهدشتی فرماندار تنگستان و جناب آقای درویشی بخشدار دلوار، بدون شک شما دلسوز منطقه هستید و همه ما میدانیم که شما به ورزش علاقه دارید، ما جوانان بخش دلوار از شما عاجزانه خواستاریم که به ورزش منطقه بهای بیشتری داده شود و عملکرد ورزشی بخش را مورد بررسی قرار داده و همچنین از تربیت بدنی محترم شهرستان تنگستان و استان خواستار نظارت بیشتر به ورزش منطقه دلوار هستیم تا از رکود ورزش در این منطقه جلوگیری شود و با این پدیده شوم اعتیاد در میان جوانان مبارزه کنیم.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه