اخبار داغ

اعلام انزجار دانشجویان پارس آباد از یاوه‌گویی‌های ترامپ/ پرچم آمریکا به آتش کشیده شد+تصاویر

اعلام انزجار دانشجویان پارس آباد از یاوه‌گویی‌های ترامپ/ پرچم آمریکا به آتش کشیده شد+تصاویر
دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد با برپایی تجمع اعترض آمیز خشم و انزجار خود را از یاوه گویی‌های ترامپ علیه ملت ایران اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، به دنبال یاوه گویی‌های روز گذشته رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان پارس آباد امروز تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,
در این تجمع که با حضور رئیس، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد واحد پارس آباد برگزار شد، معترضان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر ترامپ و مرگ بر اسرائیل، پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند.
,

اکبر جعفری شاعرلر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد در حاشیه این تجمع به خبرنگار آران مغان اظهار داشت: در پی اهانت رئیس جمهور مستکبر آمریکا و در پاسخ به سخنان گستاخانه، ابلهانه و سخیف ترامپ علیه سپاه پاسداران و مردم ایران، دانشگاهیان واحد دانشگاه آزاد این شهرستان در محوطه این دانشگاه تجمع کردند.

, آران مغان,

وی با بیان اینکه دانشگاهیان در این تجمع یکپارچه شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و بار دیگر انزجار خود را از سیاسیت های خصمانه دولت آمریکا اعلام کردند، گفت: سخنان آشفته و سخیف رئیس جمهور آمریکا، نشان از کینه و خصومت و عصبانیت، ترامپ علیه ملت ایران اسلامی بود.

,

جعفری تأکید کرد: اساتید، دانشجویان و کارمندان این دانشگاه در این تجمع با محکوم کردن سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا اعلام کردند که این سخنان نشان از ضعف و درماندگی رئیس جمهور آمریکا دارد.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان با بیان اینکه ملت ایران توجه ای به این گزافه گویی ها و سخنان سخیف ترامپ ندارند، تصریح کرد: اینکه رئیس جمهور آمریکا با ملت ایران و نهاد ارزشی سپاه اینگونه برخورد می کند، نشان دهنده استیصال ترامپ در برابر اقتدار، عزت و توانمندی جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

,

 

,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

//

, //,

////

, ////,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه