اخبار داغ

اولین جشنواره عکس مستند خبری «تصویر ماندگار» تمدید شد

اولین جشنواره عکس مستند خبری «تصویر ماندگار» تمدید شد
مسئول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر گفت: مهلت ارسال اثر به اولین جشنواره عکس مستند خبری «تصویر ماندگار» تا پایان مهرماه تمدید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود صادقی در گفتگو با سیرنگ با اعلام این خبر گفت: دفاع مقدس از مهمترین رخدادهای تاریخ معاصر ایران است که اثرات آن محدود به هشت سال وقوع نیست و تأثیری شگرف در ادامه راه انقلاب اسلامی مردم ایران دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اظهار داشت: شرایط خاص دفاع مقدس موجب تربیت نسلی از هنرمندان شد که بنا بر احساس وظیفه با کمترین امکانات و سخت‌ترین شرایط اقدام به ثبت لحظات این رویداد با عکس، فیلم و... کردند و گنجینه ارزشمند برای آیندگان به یادگار گذاشتند.

,

مسئول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر ادامه داد: برنامه های متنوع بزرگداشت هفته دفاع مقدس در انتقال مفاهیم آن به‌ویژه به نسل جوان که از نزدیک جنگ را لمس نکرده‌اند تأثیر بسزایی دارند و ملموس‌ترین ارتباط نسل جوان با دفاع مقدس حضور در آیین‌های این هفته است.

,

صادقی افزود: آیین‌های متعددی در هفته دفاع برگزار می‌شود که با استقبال عمومی مواجه هستند و ثبت لحظات این ارتباط‌جمعی با دفاع مقدس اقدامی ارزشمند است که می‌تواند تأثیر برنامه‌های هفته دفاع مقدس را افزایش دهد.

,

, , , ,

وی گفت: اولین جشنواره استانی عکس مستند خبری «تصویر ماندگار» با موضوع برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس توسط سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر برگزار می‌شود و زمان آن تا پایان مهرماه تمدید شده است و آثار برگزیده مورد تقدیر قرار می‌گیرند و در نمایشگاه جشنواره به نمایش درمی‌آیند.

,

مسئول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان با تاکید بر اینکه تمامی آثار ارسالی بایستی در سال جاری ثبت شده باشد، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر واقع خیابان جانبازان (بی‌سیم)، کوچه لاله ۲۳، ساختمان اقشار و متخصصین سپاه امام صادق (ع)، طبقه چهارم  واحد ۴۰۲ مراجعه یا با شماره ۰۹۳۶۲۶۳۳۶۳۷ تماس حاصل نمایند.

,

/ انتهای پیام

, / انتهای پیام]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه