اخبار داغ

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مطرح کرد

جزیره کیش در مسیر تحول و تبدیل شدن به شهر خلاق

جزیره کیش در مسیر تحول و تبدیل شدن به شهر خلاق
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه اگر مجاهدت با عقلانیت توام شود می توانیم به مرتبه خلاقیت و نوآوری دست یابیم گفت: امروز جزیره کیش آماده گذر از مرزهای رشد و رسیدن به تحول و تبدیل شدن به یک شهر خلاق است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کیش پرس، محمد ابراهیم انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه امروز جزیره کیش آماده یک تحول است و نباید به رشد اکتفا داشت اظهار کرد: فرق است میان منحنی رشد و منحنی تحول.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

وی با بیان اینکه امروز زمان آن است که با آماده بودن زیرساخت ها به سمت تحول گرایی و نوگرایی حرکت کنیم. افزود: با ابتکار ، تلاش مضاعف و نوآوری می توانیم کیش را یه شهری خلاق تبدیل کنیم.

,

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به مسیرهای تحول و نوگرایی بیان کرد: تبدیل کیش به هاب منطقه درحوزه حمل و نقل، ایجاد منطقه مالی و ارزی، ایجاد مراکز برندهای جهانی از مواردی است که می تواند تحول محسوب شود.

,

وی تشریح کرد: اگر با استفاده از زیرساخت های فرودگاهی و هوانوردی کیش را گذرگاه منطقه ای کردیم، اگر به جای انتظار برای اعلام نرخ ارز از سوی کشورهای همسایه بر نرخ ارز کنترل داشته و تعیین نرخ کنیم، اگر مرکز برندهای مطرح جهان را در کیش مستقر کنیم می توانیم بگوییم که از رشد عبور کرده و به تحول نزدیک شده ایم.

,

انصاری لاری با بیان اینکه تحول اقتضائات خاص خود را دارد وجود زیرساخت ها و تکیه بر عقلانیت و مجاهدت را مقدمات تحول خواند و  تاکید کرد: اگر مجاهدت با عقلانیت توام شود به مرتبه ای منتقل می شویم که مرتبه خلاقیت و نوآوری است.

,

وی  با تاکید بر همدلی و همراهی همه دستگاه ها و مردم در هر سطح و موقعیت در مسیر توسعه و تبدیل شدن به شهر خلاق ادامه داد: کیش با دارا بودن شرایط کیفی می تواند با همه دنیا ارتباط و تعامل مثبت برقرار کند و نقش موثری در اقتصاد کشور داشته باشد.

,

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه جزیره کیش اگرچه از نظر وسعت جغرافیایی محدود است اما به لحاظ موقعیت خاص خود می تواند در سطح ملی و بین المللی تاثیر گذار باشد خاطرنشان کرد: کیش با خط مشی جذب حداکثری و دفع حداقلی تلاش میکند با تکیه بر توانایی های موجود منطقه ای در کنار آرامش مبتنی بر اخلاق و انسانیت، همفکری و همراهی مردم میزبانی مطلوب برای گردشگران داخلی و خارجی باشد.

,

در این مراسم از زحمات و تلاش های « علی اصغر مونسان» مدیرعامل سابق سازمان منطقه ازاد کیش که هم اکنون به سمت رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منصوب شده است تقدیر و حکم محمد ابراهیم انصاری لاری با حکم مرتضی بانک دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به سمت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

,

محمد ابراهیم انصاری لاری دانش آموخته حقوق است و استداری بوشهر، استانداری فارس و ریاست سازمان ثبت احوال کشور در دولت اصلاحات از کارنامه های کاری وی عنوان شده است.

,

آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید سازمان منطrه آزاد کیش با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و جمعی از مسئولان کشوری و جزیره مرجانی کیش، فعالان اقتصادی و رسانه ها در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه