اخبار داغ

در قالب دو اتوبوس؛

بیش از ۹۰ نفر از بسیجیان طارم به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند+تصاویر

بیش از ۹۰ نفر از بسیجیان طارم به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند+تصاویر
تعداد ۹۸ نفر از دانش آموزان بسیجی خواهر امروز صبح در قالب دو اتوبوس به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار برگ زیتون، امروز صبح تعداد ۹۸ نفر از دانش آموز بسیجی خواهر با حمایت سپاه ناحیه طارم و اداره آموزش و پرورش و همراهی سایر مسئولان ادارات این شهرستان به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

اقبال جهانبخشی فرمانده سپاه ناحیه طارم در این مراسم از اعزام بیش از ۹۰ نفر از دانش آموزان بسیجی خواهر به مناطق شمالغرب کشور خبر داد و افزود: هدف از برگزاری سفر راهیان نور آشنایی نسل جوان در کنار دیگر اقشار با فرهنگ ایثار، شهادت و ازخودگذشتگی شهدا، رزمندگان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس است.

,

وی تصریح کرد: راویان فتح و روحانیون همراه کاروان با تشریح عملیات و حال هوای معنوی رزمندگان در شب‌های عملیات، روحیه انقلابی و شهادت‌طلبی در جوانانی که در زمان جنگ و دفاع مقدس حضور نداشتند را تقویت می‌کند.

,

جهانبخشی با بیان اینکه در این بازدید کاروانهای اعزامی از مناطق عملیاتی مریوان و سنندج و یادمانهای شهدا بازدید خواهندکردیادآور شد: برگزاری یادواره شهدا و زیارت عاشورا از دیگر برنامه های فرهنگی قابل اجرا در این مناطق خواهد بود.

,

فرمانده سپاه ناحیه طارم اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما باید وظایف خود را در قبال شهدا، جانبازان و خانواده‌های معظم آنها به درستی انجام دهیم تا آنها از ما راضی باشند.

,

یعقوب رحمانی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان طارم در این مراسم امنیت، آرامش و آسایش حاکم در کشور را مرهون خون پاک شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: ملت ایران برای به ثمر نشستن این انقلاب هزینه های زیادی را متحمل شده است بنابراین وظیفه یکایک ما انسانهاست که نگهدار مملکت و پاسداشت خون پاک شهدا باشیم.

,

وی خاطرنشان کرد: شهدای هشت سال جنگ تحمیلی بیش از ۱۸۸ هزار نفر بود که از این تعداد ۳۶ شهید دانش آموز، ۳۷۲۸ شهید معلم، ۲۷۵۷ شهید روحانی، ۸۸ شهید مسیحی، ۹ شهید زرتشتی و ۹ شهید کلیمی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

,

 

,

DSCF4619

, DSCF4619, DSCF4619,

DSCF4617

, DSCF4617, DSCF4617,

DSCF4623

, DSCF4623, DSCF4623,

DSCF4621

, DSCF4621, DSCF4621,

 

,

DSCF4627

, DSCF4627, DSCF4627,

DSCF4628

, DSCF4628, DSCF4628,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه