اخبار داغ

هفته ششم رقابت های لیگ دسته سوم کشور:

پیروزی مهم تیم آبیدر سنندج مقابل مهدیه تبریز

پیروزی مهم تیم آبیدر سنندج مقابل مهدیه تبریز
هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور با برتری 2 بر 1 آبیدر سنندج مقابل مهدیه تبریز پایان یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور شامگاه روز شنبه 22 مهرماه در شهرهای مختلف پیگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

در این هفته تیم آبیدر سنندج دیدار خانگی خود را در ورزشگاه ملک نیار مقابل مهدیه برگزار کرد که در پایان با گل های حامدشیرعلی 2 بر 1 از سد نماینده تبریز عبور کرد. 

,


رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور با حضور 65 تیم در 5 گروه 13 تیمی برگزار می شود و در مرحله اول مسابقات تیم ها بصورت تک بازی با یکدیگر روبرو خواهند شد.

,
,


آبیدر سنندج و شهرداری مریوان در گروه سوم این مسابقات قرار دارند و با تیم های عقاب تهران، آرش ری، بیمارستان پارس تهران ،مهدیه تبریز، عقاب تبریز، ملی پوشان تبریز، ذوب و فلزات بهار، آذر یوردشاهین دژ، پاس ساوه، دالاهوکرمانشاه، ذوالفقارکاشان همگروه هستند.

,
,


در پایان این مرحله تیم های اول و دوم بطور مستقیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد و تیم های سوم و چهارم برای فصل بعد در جدول مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم باقی خواهند ماند و تیم های پنجم به بعد به لیگ های استانی سقوط می کنند.

,
,


در مرحله دوم 10 تیم صعود کننده به همراه 20 تیم باقی مانده از فصل قبل بازی های مرحله نهایی را در 3 گروه 10 تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهند کرد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه