اخبار داغ

فرماندار جم:

ترامپ با یاوه گویی نمی تواند فاصله ای بین مردم و نظام ایجاد کند

ترامپ با یاوه گویی نمی تواند فاصله ای بین مردم و نظام ایجاد کند
فرماندار جم گفت: مردم ما خودشان این انقلاب را ایجاد کرده اند و پای انقلاب ایستاده اند و قطعا جلوی ترامپ و آمریکا نیز به خوبی خواهند ایستاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فتح الله نوروزی فرماندار جم در گفتگو با خبرنگار سپاس درباره اظهارات اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: تا همدلی و وحدت بین مردم و دولت است، نه ترامپ و نه دولت آمریکا نمی توانند هیچ اقدامی علیه کشور ما انجام دهند و این صحبت های ترامپ باعث شد، فقط همدلی و وحدت در کشور ما بیشتر شود که از دیروز تا الان کاملا مشهود است و ما باید این را به فال نیک بگیریم و تقویت بکنیم و به مردم بیش از پیش توجه کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

نوروزی افزود: صحبت هایی که ترامپ درباره خلیج عربی مطرح کرد یک یاوه گویی بیش نبود و بعد از آن در فضای مجازی آن عکس سنگ قبر سربازهای آمریکایی که روی آن ها نوشته بود، خلیج فارس نشان داده شد.

,

فرماندار جم اظهار کرد: یاوه گویی های آقای ترامپ برای همه مشخص است و متاسفانه ملت و دولت ایران را یاغی اعلام کرد که به نظر من یاغی تر از خودش در این جهان کسی نیست.

,

وی در خصوص سخنان آقای روحانی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور خوب ما چه خوب نقش مقام معظم رهبری، نقش ولی فقیه و نقش سپاه در داخل و خارج کشور را برجسته کرد و نوع رفتار نمایندگان ایران در بحث برجام بود که چقدر آقای ترامپ را عصبانی کرده است.

,

نوروزی گفت: آنجایی که ترامپ بحث توان موشکی ایران را مطرح کرد، نگران حوزه خودش است و با توجه به همین یاوه گویی های ترامپ و آمریکا، ما برای دفاع از کشورمان قطعا باید توان موشکی و دفاعی خودمان را بالا ببریم.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه