اخبار داغ

دبیر شورای عالی مناطق آزاد:

الگوی توسعه مبتنی بر علم، مبنای فعالیت مناطق آزاد است/این مناطق باید الگوی سرمایه گذاری سالم در کشور باشد

الگوی توسعه مبتنی بر علم، مبنای فعالیت مناطق آزاد است/این مناطق باید الگوی سرمایه گذاری سالم در کشور باشد
دبیرشورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اشاره به اینکه مناطق آزاد الگوی سرمایه گذاری سالم و فعالیت بر مبنای علم روز است گفت: قانون ایجاد مناطق آزاد کشور براساس یک فکر بلند صورت گرفت و به نظر می رسد قانون جامع و کاملی است که می تواند الگوی توسعه فعالیت های اقتصادی کشور باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس؛ مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد در آیین معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه مناطق آزاد در مسیر فعالیت های اقتصادی الگویی مبتنی بر علم بوده و در رشد اقتصادی کشور تاثیر گذار خواهند بود اظهار کرد: زمانی که زیربناها، چارچوبها و برنامه ها جامع وهمه نگر باشد آن زمان می شود برای اهداف تعیین شده امیدوارانه حرکت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

وی با تاکید بر اینکه برای تحقق اهداف باید همه عناصر و عوامل به کار گرفته شود افزود: در مقابل ناملایمات نباید هدف را گم کرد. اهداف اگر مهم باشد مشکلات با تلاش و پیگیری حل خواهد شد.

,

مشاور رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مناطق آزاد الگوی توسعه مبتنی بر علم روز هستند افزود: حضور بخش خصوصی در فعالیت های توسعه مناطق آزاد می تواند یک نمونه موفق و موثر در این مسیر قلمداد شود.

,

بانک با بیان اینکه هدف اصلی ایجاد بسترهای لازم برای فعالیت های بخش خصوصی است تاکید کرد: میریت باید در حد نظارت و بهبود شرایط بسترهای لازم را ایجاد کند و سرمایه گذار باید به عنوان یکی از ارزش های اقتصادی در افکار عمومی تلقی شود.

,

وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذار نباید با مفاهیم مبهم و سودگرا روبرو شود. تصریح کرد: مناطق آزاد باید الگویی از سرمایه گذاری سالم در کشور معرفی شوند.

,

دبیر شواریعالی مناطق آزاد کشور با اشاره به اینکه کیش بسترمناسبی است تا در حوزه تخصصی خود بیش از پیش از سرمایه های جهانی استفاده کند گفت: تلفیق سرمایه های داخلی و خارجی و برقراری ارتباط میان سرمایه گذاران داخلی و خارجی موجب جهش در برنامه های آتی خواهد بود.

,

وی تصریح کرد: ارتباطات بین المللی یکی از راه های توصعه اقتصادی کشور است که مبنای آن براساس توانمندی داخلی صورت گیرد و در تکمیل با اقتصاد خارجی رشد در بخش های مختلف اقتصادی و اجتماعی را در پی داشته باشد.

,

بانک با اشاره به اینکه باید از امکانات بین‌المللی در کشور استفاده کنیم افزود: رشد بیش از 12 درصدی اقتصادی در سال گذشته پاسخ محکمی به کسانی است که فرصت‌های محدود برای اقتصاد ما پیش‌ بینی می‌کردند.

,

وی با بیان اینکه چرخه گردشگری کیش با افزایش زیر ساخت ها باید کامل شود اضافه کرد: باید چنان قدرت رقابت را در بخش گردشگری افزایش دهیم که مقصد مردم ما و گردشگران خارجی جزیره کیش باشد.

,

در این مراسم از زحمات و تلاش های « علی اصغر مونسان» مدیرعامل سابق سازمان منطقه ازاد کیش که هم اکنون به سمت رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منصوب شده است تقدیر و حکم محمد ابراهیم انصاری لاری با حکم مرتضی بانک دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به سمت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

,

محمد ابراهیم انصاری لاری دانش آموخته حقوق است و استانداری بوشهر، استانداری فارس و ریاست سازمان ثبت احوال کشور در دولت اصلاحات از کارنامه های کاری وی عنوان شده است.

,

آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید سازمان منطقه آزاد کیش با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و جمعی از مسئولان کشوری و جزیره مرجانی کیش، فعالان اقتصادی و رسانه ها در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه