اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر:

رفتارهای ترامپ از عصبانیت و درماندگی است

رفتارهای ترامپ از عصبانیت و درماندگی است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: این رفتارهای ترامپ و سران آمریکا همگی از عصبانیت و درماندگی این کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ حجت الاسلام و المسلمین سید غلامرضا هاشمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در گفت و گو با سپاس با اشاره به رشادت های شهید نادر مهدوی،  گفت: شهید نادر مهدوی ها در مبارزه با روباه پیر با استکبار جهانی مبارزه کردند و برگ زرینی در تاریخ اسلام و استان بوشهر ثبت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ , سپاس,

امام جمعه عالیشهر اظهار کرد: امروز اقتدار  نیروی های نظامی و انتظامی چه بسیج قهرمان و مخلص و چه ارتش مقتدر همگی مولفه های قدرت و امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و هر چه وحدت بین این نیروهای امنیتی بیشتر شود دشمنان داخلی و خارجی بیشتر هجمه می آورند.

,

هاشمی با بیان اینکه سپاه مقتدر و قهرمان مورد هجمه دشمنان اسلام است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در داخل کنار نیروی انتظامی و ارتش  و در مرزها در حال تلاش جهت برقراری امنیت است.

,

وی ادامه داد: اقتداری که امروز سپاه در مرزهای کشورهایی مثل سوریه و لبنان و عراق دارد طبیعی است که استکبار جهانی و ترامپ هیچ وقت روی خوش به سپاه نشان نمیدهند، سپاه نیرویی است که امام در خصوص آن می‌فرماید که اگر سپاه نبود کشور هم نبود .

,

هاشمی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا، عنوان کرد: اخیرا با کارهایی که ترامپ انجام میدهد و اینگونه نشان می دهد که ترامپ دیوانه است، اما فکر میکنم که خیلی هم زیرک است و زیرکانه در حال تلاش است و آنچه میبینیم حفظ منافع آمریکا و صهیونیسم است.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر تصریح کرد: ترامپ دیوانه است تا یک نوع ترس را در منطقه ایجاد نمایند و عمده تمرکز طرح تحریمی بیشتر متوجه ایران اسلامی و اغلب فشارها روی توان دفاعی و تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران است و به نیروهای نظامی ما مربوط می باشد.

,

هاشمی ابراز کرد: ترامپ بدنبال ایجاد تحریم های بیشتر بر جمهوری اسلامی ایران است و یکی از بندهای مهم این طرح تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است که سپاه را بعنوان یک گروه تروریستی در سراسر جهان قلمداد میکنند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اذعان کرد: مسولین باید امروز همگی به صورت یکدست در مقابل این اراجیفی که ترامپ بیان داشته موضع گرفتند.

,

هاشمی ادامه داد: ضحبت های رئیس جمهور نشان میدهد همه مردم و مسولیت همگی برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که اکنون مورد هجمه دشمن قرار گرفته الحمد الله مواضع بسیار خوب و هوشمندانه ای را اتخاذ کردند.

,

وی خاطرنشان کرد: این رفتارهای ترامپ و سران آمریکا همگی از عصبانیت و درماندگی این کشور میباشد و این نشان از شکست های پی در پی و اضمحلال نوکران منطقه ای آنها مثل داعش جبهه النصره و تکفیری های جنایتکار است .

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر  افزود: در میان موضع هایی که اخیرا گرفته شد شاهد موضع بسیار ارزشمند و قاطع سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که فرمودند که اگر سپاه را بعنوان گروه تروریستی قلمداد کنید باید پایگاه های خود را در منطقه از تیررس موشک های سپاه خارج کنید و الا بلائی بر سر شما خواهد آمد که هیچ زمان فراموش نخواهید کرد و ترامپ و سردمداران متجاوز آمریکا باید تاوان این رفتار و دشمنی خود بدهند.

,

/انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه