اخبار داغ

نماینده مردم کرج در مجلس مطرح کرد؛

ترامپ در قاعده سیاسی جهان نمی تواند مدیریت کند/ آمریکا نگران آینده خویش است

ترامپ در قاعده سیاسی جهان نمی تواند مدیریت کند/ آمریکا نگران آینده خویش است
محمد جواد کولیوند: هزینه هایی که آمریکا در منطقه کرد او را به اهدافش نرساند و رفتار ترامپ نشان می دهد که امروز آمریکا نگران آینده خویش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات ضد ایرانی ریاست جمهور آمریکا به تیتریک گفت: ترامپ در قاعده سیاسی جهان نمی تواند مدیریت کند و استنباط وی مبنی بر این بود که می تواند کشورها را با خود همراه کند اما فرانسه، آلمان و انگلستان بیانیه مشترک دادند و اتحادیه اروپا، روسیه و چین موضع گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,

محمد جواد کولیوند با اشاره به اینکه جهان به سمت رفتن به سمت آمریکا نیست افزود: آمریکا خودخواهی می کند و عواقب این رفتار متوجه استکبار خواهد شد و صحبت های ریاست جمهور ایران نیز در پاسخ به موضع ترامپ منطقی و عاقلانه بود.

,

وی اظهار داشت: ما باید با توجه به در انزوا قرار گرفتن آمریکا کشورها را با آرمان های خود همسو کنیم و نشان دهیم جمهوری اسلامی صلح دوست بوده و به دنبال دعوای جهانی نیست.

,

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در خاتمه با اشاره به اینکه هزینه هایی که آمریکا در منطقه کرد او را به اهدافش نرساند تصریح کرد: رفتار ترامپ نشان می دهد که امروز آمریکا نگران آینده خویش است. 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه