اخبار داغ

افتتاح نمایشگاه دائمی عکس حیات وحش شهرستان جاجرم

افتتاح نمایشگاه دائمی عکس حیات وحش شهرستان جاجرم
نمایشگاه دائمی عکس حیات وحش شهرستان جاجرم در محل اداره محیط زیست شهرستان جاجرم افتتاح شد. و در این مراسم از شیرزن جاجرمی نجات دهنده توله یوز تجلیل و قدردانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم،  مراسم تجلیل از شیرزن جاجرمی نجات دهنده توله یوز و نمایشگاه دائمی عکس حیات وحش شهرستان جاجرم با حضور دکتر محبی فرماندار جاجرم، دکتر مطهری مدیرکل محیط زیست خراسان شمالی، بخشداران بخش های تابعه شهرستان، روئسای ادارت و ارگان ها و جمعی از شهروندان جاجرمی دوست دار محیط زیست در محل اداره محیط زیست شهرستان جاجرم افتتاح شد.

قابل ذکر است در حاشیه این مراسم از خانم زلیخا شاهوردی و خانواده این بانوی جاجرمی به عنوان دوست داران محیط زیست و ناجی توله یوزپلنگی که چندی قبل توسط این خانواده نجات یافته و با کمک پرسنل محیط زیست شهرستان جاجرم به دامان طبیعت بازگردانده شده بود تجلیل و قدردانی بعمل آمد.
 
همچنین از محیط بانان اداره محیط زیست شهرستان جاجرم آقایان کمال اخوان و حسن پوررضوان ، و همیاران محیط زیست شهرستان آقایان حمید غلامی و سید ابراهیم حسینی که در نجات این توله یوزپلنگ مشارکت داشته اند تجلیل و قدردانی بعمل آمد.
 
نمایشگاه عکس حیات وحش شهرستان جاجرم همه روزه از ساعت 8 صبح الی 14:00 در محل اداره محیط زیست شهرستان جنب ساختمان فرمانداری به صورت رایگان پذیرای شهروندان گرامی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری جاجرم, پایگاه خبری جاجرم,
,
,
,
,
,
, 8 , 8, 14:00,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه