اخبار داغ

امام جمعه سامان:

اتفاق نظر و وحدت بیشتر مردم ایران با سخنان ترامپ

اتفاق نظر و وحدت بیشتر مردم ایران با سخنان ترامپ
امام جمعه سامان با بیان اینکه سخنان ترامپ در مورد خلیج فارس در جهت خوش دستی و گرفتن رشوه از کشور های عربی است،ابراز کرد: تمامی این صحبت ها موجب اتفاق نظر و وحدت بیشتر مردم ایران شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امام جمعه سامان حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر عقیلی در گفتگو با خبرنگار سامان ما در خصوص صحبت های رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه نه تنها تاریخ بلکه جغرافیای ترامپ ضعیف است چرا که در نقشه ای که در دست ارتش آمریکا خلیج فارس زده شده نه خلیج عرب که رئیس جمهور آمریکا در سخنان خود خلیج عرب عنوان می کند ، اظهار داشت: علت عنوان خلیج عرب از سوی ترامپ در مورد خلیج فارس در جهت خوش دستی و شیرین کاری ترامپ برای گرفتن پول و رشوه از کشورهای عربی است .

حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر عقیلی با بیان اینکه در قدیمی ترین نقشه نیز که خود اروپایی ها و آمریکایی ها  آن را در  دست داشته اند خلیج فارس بوده  و این خلیج همیشه فارس باقی خواهد ماند، بیان داشت: تنها دلیل صحبت های ترامپ در مورد خلیج فارس در جهت خوش دستی و دریافت پول و رشوه از کشور های عربی است .

عقیلی با بیان اینکه در مورد قرار دادن سپاه ایران در گروه های تروریستی سردار جعفری فرمانده سپاه جوابنده کوبنده ای به ترامپ دادند و گفتند این کشور باید پایگاه‌های منطقه‌ای خود تا شعاع 2 هزار کیلومتری برد موشک‌های ایران را منتقل کند، بیان داشت: در حال حاضر ایران مسبت به آمریکا قدرتش بالا تر است .

وی با اشاره بر اینکه در حال حاضر افراد عادی هم از اطلاعات امنیتی و شرایط اقتصادی کشور آمریکا مطلع هستند و  همه می دانند که آمریکا در شرایط بحرانی به سر می برد ، عنوان کرد: آمریکا می خواهد با دروغ و لاف خود را از بحران خارج کند .

عقیلی این سخنان ترامپ چه در مورد برجام ، قرار دادن سپاه ایران در  لیست گروه های تروریستی و خلیج عرب موجب اتفاق نظر و وحدت همه مردم ایران شده است، بیان داشت: همه این موارد موجب وحدت بیشتر در کشور و هوشیاری مردم نسبت به آمریکا و کشور های اروپایی شده است .

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سامان ما,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه