اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال وبختیاری:

نباید به آمریکا اعتماد کرد/ سپاه راه درستی را در پیش‌گرفته است

نباید به آمریکا اعتماد کرد/ سپاه راه درستی را در پیش‌گرفته است
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) استان گفت: در این روزها ترامپ به مردم دنیا فهماند که تأثیرگذاری نظام جمهوری اسلامی ایران و قدرت جمهوری اسلامی از آن‌ها بیشتر است و گفته مقام معظم رهبری را به همه ثابت کرد که نباید به آمریکا اعتماد کرد وفهماند که سپاه راه درستی را در پیش‌گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، سردار عل محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) استان در مراسم تودیع معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان گفت: تهدیدها و تحریم‌ها مسئله جدیدی نیست بلکه سابقه بسیار زیادی در ایران دارد و مردم ایران به این مسائل اهمیت نمی‌دهند چراکه از ابتدای انقلاب این دشمنی بوده و هست.

سردار اکبری در ادامه افزود: رسالت سپاه پاسداران بر مبنای مأموریت سپاه وبر مبنای قانون اساسی که حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است وبر عهده سپاه پاسداران می‌باشد.

وی با بیان اینکه دشمن از ابتدا از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران را در ذهن داشته؛ خاطرنشان کرد: به برکت هشت سال دفاع مقدس  و رشادت‌های جوانان نظام جمهوری اسلامی پابرجا باقی می ماند و بر خود می‌بالیم و شکرگزار هستیم که در چنین نظامی خدمت می‌کنیم و راهی را که امام فرمود به‌درستی در پیش‌گرفته‌ایم.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه صحبت های اخیر ترامپ نشان از حرکت درست سپاه است،  اظهار داشت: در این روزها ترامپ به مردم دنیا فهماند که تأثیرگذاری و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران  از آن‌ها بیشتر است و گفته مقام معظم رهبری را به همه ثابت کرد که نباید به آمریکا اعتماد کرد.
 
باید با قاطعیت و شجاعت در مقابل زیاده‏‌خواهى‏‌ها ایستادگى کرد


حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام‌جمعه شهر فارسان به نوع موضع‌گیری و صحبت‌های ترامپ در خصوص ایران اشاره و گفت: عدم پایبندى آمریکا به معاهده‌‏هاى بین‌‏المللى و اتخاذ مواضع قلدرمآبانه چیزى نیست که براى ملت ما و جهان تازگى داشته باشد.

 ملک پور اظهار داشت: آنچه نباید از آن غافل شد، عبرت از تاریخ و پیشینه مذاکرات هسته‌‏اى و فرایند برجام است که طبق فرمایشات مقام معظم رهبرى به‌‏عنوان یک تجربه تلخ باید از آن بهره گرفت.

وی ادامه داد: باید با قاطعیت و شجاعت در مقابل زیاده‏‌خواهى‏‌ها و هجمه کور جبهه استکبار، مقاومت و ایستادگى کرد که قطعاً هزینه‏‌هاى مقاومت و ایستادگى به‌مراتب از هزینه‏‌هاى انفعال و ارتجاع و سازش کمتر خواهد بود.

ملک پور دو عنصر ایستادگی و بصیرت را برای مقابله با انواع تهاجم‌های دشمن ضروری دانست و خاطرنشان کرد: این روزها جامعه و کشورمان در معرض تهاجمات گوناگون سیاه‌وسفید، پنهان و آشکار و نرم و سخت قرارگرفته است، البته در آستانه چهل‌سالگی انقلاب، ملت بزرگ و غیورمان در سایه هدایت‌های رهبرى حکیم و فرزانه‏، به‌‏سان همیشه با ایستادگى، بصیرت وایمانی راسخ این بار هم کشتى انقلاب را بااقتدار و عزتى مثال‌‏زدنى از امواج فتنه‏‌ها و توطئه‏‌ها عبور خواهد داد.

خطیب نماز جمعه فارسان تصریح کرد: شرمندگى و بلکه رسوایى در دنیا و آخرت براى خواص بى‏‌درد و بى‏‌بصیرت و سیاست زدگان بى‏‌سروپایى خواهد ماند که دل به غرب و اروپا داده و در تکاپوى خوش‏‌خدمتى به دشمنان ملت ایران به‌‏ویژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل هستند.
 
اگر سپاه نباشد ایران نیست و در یک‌کلام سپاه یعنی ایران

مرداس طاهری فرماندار شهرستان فارسان درباره سخنان ضد ایرانی ترامپ، اظهار داشت: همه دنیا می‌دانند که امروز عامل اصلی بمباران‌های متعدد و جنگ‌های تحمیلی به کشورها ازجمله عراق، سوریه، لیبی و یمن خود آمریکایی‌ها هستند.

فرماندار فارسان افزود: سپاه پاسداران نقطه امید مردم همه کشورهای منطقه است و نیرویی نیست که به این راحتی‌ها تحریم شدنی باشد. هیچ کشور و نهادی نمی‌تواند سپاه را تحریم کند، سپاه همواره در مقاطع حساس چه در داخل ایران و چه در کمک‌رسانی به مردم منطقه نشان داده که همراه و همدل مردم مظلوم و ستمدیده است.

وی تصریح کرد: جمله امام در همه زمان‌ها صادق می‌باشد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند واقعیتی است غیرقابل تغییر و بحث تهدید و تحریم نیز از اول انقلاب با ما بوده و مسئله جدیدی نیست.

فرماندار فارسان در پایان گفت: سپاه تروریست نیست بلکه قلب ملت ایران است و اگر سپاه نباشد ایران نیست و در یک‌کلام سپاه یعنی ایران

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار, .,
,
, .,
,
,
,
,
,  
باید با قاطعیت و شجاعت در مقابل زیاده‏‌خواهى‏‌ها ایستادگى کرد
,
, باید با قاطعیت و شجاعت در مقابل زیاده‏‌خواهى‏‌ها ایستادگى کرد,
,
,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, اگر سپاه نباشد ایران نیست و در یک‌کلام سپاه یعنی ایران, اگر سپاه نباشد ایران نیست و در یک‌کلام سپاه یعنی ایران,
,
, .,
,
, .,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه