اخبار داغ

سخنگوی جمنا مازندران:

سخنان ضدترامپ روحانی عملی شود/ تاریخ مصرف برجام برای آمریکا به پایان رسیده است

سخنان ضدترامپ روحانی عملی شود/ تاریخ مصرف برجام برای آمریکا به پایان رسیده است
سخنگوی جمنا مازندران با بیان اینکه سخنان ضدترامپ روحانی عملی شود، گفت: تاریخ مصرف برجام برای آمریکا به پایان رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، شکرالله رضازاده شرمه در گفت‌وگو با بلاغ، درباره سخنان ترامپ و موضع رئیسجمهوری ایران در برابر این سخنان، اظهار کرد: سخنان ترامپ چیز جدیدی نبوده یعنی اشتباه است که این سخنان رئیس‌جمهور آمریکا را سیاست جدیدی در راهبرد آمریکا بدانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, ,

وی افزود: آنان حدود 40 سال این روند را دنبال می‌کنند، هر چند هر رئیس‌جمهوری که روی کار می‌آید با زبان و ادبیات خودش اما با همان محتوا سخنان گذشتگان خود را تکرار می‌کند.  

سخنگوی جمنا مازندران تصریح کرد: اگر اوباما نیز رئیس‌جمهور بود همین راهبرد ترامپ را ادامه می‌داد یعنی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برخلاف تصور برخی از افرادی در داخل کشور که اگر دموکرات‌ها به پیروزی می‌رسیدند در حال حاضر برجام وجود داشت، باید در برابر سخنان این افراد این را عنوان کرد که این چنین نبود زیرا آمریکا با هر ماده بین‌المللی به نفع خود دفاع می‌کند و برجام تاریخ مصرف آن از نظر آنان تمام شده است و این رویکرد ترامپ در برابر رویکرد چند سال اخیر نبود.

رضازاده خاطرنشان کرد: اقدام رئیس‌جمهور کشورمان در برابر سخنان ترامپ که بلافاصله پس از آن در مقابل اظهاراتش موضع گرفت خود نقطه قوتی بود و از کانون اقتدار جمهوری اسلامی و رهبری سخن گفت که جای تقدیر است اما آنچه که مهم بود اینکه باید رئیس‌جمهورمان زودتر چنین واکنش‌هایی از خود نشان می‎داد و اگر این موضع‌گیری‌ها از طرف ایران سریع‌تر انجام می‌شد آنان در حال حاضر این همه گستاخانه برخورد نمی‌کردند.

وی یادآور شد: این گستاخی آمریکا در برابر ایران نشان می‌دهد که شرایط سختگیرانه در داخل کشورمان برایشان فراهم نیست و سدی در برابرشان وجود ندارد.

سخنگوی جمنا مازندران در پایان گفت: این اظهارات آقای روحانی در مجموع قاطع بود اما باید پیش از گستاخ شدن آمریکا، وی این موضع‌گیری را نشان می‌داد و همچینین باید با بازوی عمل و عملکرد مناسب همراه باشد چراکه اگر دشمن با رفتار مقتدرانه‌مان مواجه شود نمی‌توان فقط سخنان خود را عملی کند بنابراین امیدواریم سخنان رئیس‌جمهوری ایران خروجی و عینیت داشته باشد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه