اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

ترامپ دنبال کاسبی است/ نباید از خنده آمریکایی ها ذوق و از اخم آنها ناراحت شویم

ترامپ دنبال کاسبی است/ نباید از خنده آمریکایی ها ذوق و از اخم آنها ناراحت شویم
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه در قلب های مردم جا دارد و وقتی آمریکا به تخریب علیه سپاه بپردازد، محبوبیت سپاه نه تنها در ایران بلکه در منطقه و حتی جهان افزایش پیدا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی درخصوص اظهارات اخیر ترامپ، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: صحبت ها و مواضع خصمانه رئیس جمهور آمریکا چیز جدیدی نیست و پس از انقلاب اسلامی که ما استقلال پیدا کردیم و روی پای خودمان ایستادیم، آمریکایی ها از دست ما عصبانی هستند و هر کاری که توانسته اند انجام داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان؛, , خاورستان؛, خاورستان؛,

 

,

وی افزود: این نوع ادبیات تند و عصبانیت ترامپ می تواند ناشی از شکست های امریکا در منطقه خاورمیانه، نابودی داعش دست پرورده آنها و همچنین به دلیل تحقیر در برابر ملت ایران است و دلیل دیگری هم ندارد و باید برای این عصبانیت ها و برهم ریختن نقشه هایش به او حق داد.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: ادبیات تند ترامپ به دلیل فضاسازی و کاسبی است چرا که قبل از اینکه رئیس جمهور شود هم تاجر و کاسب بوده و ما نگران صحبت های او نیستیم و مردم هم نباید به اربده های او توجه کنند چرا که وی نیازمند توجه است.

,

 

,

عبادی با اشاره به اظهارات ترامپ درمورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاه قهرمان مبارزه با تروریسم است و داعش را که دست پرورده آمریکا است را به اضمهلال کشانده و اکنون نفس های اخرش را می کشد و طبیعتا از پدر معنوی داعش که همان ترامپ است هم انتظار می رود که عصبانی باشد.

,

 

,

وی با بیان اینکه تاکنون سپاه مورد تحریم های مختلفی قرار گرفته و اکنون هم این یاوه گویی های ترامپ تاثیری ندارد اظهارکرد: سپاه در قلب های مردم جا دارد و وقتی آمریکا به تخریب علیه سپاه بپردازد، محبوبیت سپاه نه تنها در ایران بلکه در منطقه و حتی جهان افزایش پیدا می کند و تمام کسانی که از آمریکا ناراحتند؛ شوقشان نسبت به سپاه افزایش پیدا می کند و آن را به عنوان یک قهرمان جهانی می شناسند.

,

 

,

وی تاکید کرد: سپاه را بهتر از امام کسی تعریف نکرده و در واقع اگر سپاه نبود؛ کشور نبود.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حالی ترامپ از خلیج فارس به عنوان خلیج عربی یاد می کند که روی قبر کشته های آمریکایی در خلیج فارس نوشته شده کشته شده در خلیج فارس؛ اما اکنون ترامپ از این خلیج به عنوان خلیج عربی یاد می کند که این موضوع هم به دلیل کاسبی و پولهایی است که از عربستان گرفته است.

,

 

,

عبادی تاکید کرد: دلیل کینه توزی های ترامپ نسبت به ایران به دلیل استقلال؛ آزادی و جمهوری اسلامی بودن این کشور است و اگر این گزینه ها را نداشته باشیم؛ هیچ کینه ای با ما ندارد، اما اینکه اینها را نداشته باشیم؛ پیشرفتی هم نخواهیم داشت.

,

 

,

وی ادامه داد: در حالی که قبلا گزینه های استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را هم نداشتیم، اما ملت ما زخم های کاری را از سوی آمریکا متحمل شد و اکنون دشمن قصد دارد تا این گزینه ها را از ما بگیرد و هویت ما را از بین ببرد، اما ما باید روی آرمان های انقلاب تاکید داشته باشیم تا موفق باشیم.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هرگز نباید نسبت به آمریکا خوش بین باشیم و اگر نظام شرایط را برای مذاکره با آمریکا مساعد دید؛ مذاکره انجام می شود اما باید با هوشیاری و نگاه دقیق با آنها برخورد کنیم.

,

 

,

عبادی افزود: نباید از خنده آمریکایی ها در مذاکرات ذوق و اکنون هم از عصبانیت و اخم انها ناراحت شویم بلکه باید مشغول کار خودمان باشیم و با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نگاه به درون داشته باشیم  و منتظر اینکه درب های اقتصادی ما از جانب آمریکا باز باشد و رونق پیدا کند نباشیم چرا که این موجب قدرت ما خواهد شد و آمریکا هم قدرت ما را خواهد پذیرفت.

,

 

,

وی بیان کرد: اما اگر امریکا ببیند که ما منتظریم تا چرخ اقتصاد کشور ما از بیرون به گردش بیاید، طبیعتا با تحریم، تهدید و ارعاب روی این نقطه ضعف تاکید خواهد کرد، که در این خصوص اندیشه های مقام معظم رهبری راهگشای بزرگی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه